Det største ønske

CD16 - 5DPO

Dagene har gått litt fort etter EL som kom så brått. Allerede 5dpo og håper den neste uka går like fort.
Skulle egentlig ikke teste før tidligst i morgen for å se hvor mye det er igjen av Ovitrelle men testet i går. Ovitrellen var veldig redusert så håper alt er ute av kroppen til jeg starter den virkelige testingen neste helg. Blir ny test i morgen og så får jeg prøve å holde meg noen dager :)

CD17 - 6DPO

Dagene går greit foreløpig, blir vel verre når det nærmer seg helg :D Ingen symptomer og det er ikke så rart siden det er ganske tidlig enda hvis det skulle ha klaffet. Skulle jo tro at man skulle få noe etter Ovitrelle men jeg kan ikke huske at jeg noen gang har fått symptomer når jeg har brukt det.
Startet på progesteronstøtte i går, litt senere enn planlagt. Skulle begynne rett før helgen men hadde en del stikninger i eggstokkene i helga så ble litt usikker på om EL hadde vært selv om jeg hadde tatt sprøyta og tempen viste at EL hadde vært.

IMG_1401.jpegIMG_2025-10-20-224815.jpeg

CD21 - 10DPO

Testet i morges for å ha noe mer sammelignbart i forhold til testing i helga og hvor mye det er igjen av sprøyta. Ser noe veldig svakt på vanlig test og noe på tidligtest. I morgen får jeg se om det er økning eller om det går nedover. Men selv om det går nedover så er det jo fortsatt håp, betyr bare at det ikke er noe igjen av sprøyta :) IKM er ikke før ca onsdag.
Har ikke tempet noe mer og hvilepulsen er litt sånn sakte på vei ned.
Ikke mye symptomer. Har kjent noen sterke stikk midt i livmora og i eggstokkene. Kjent noe i livmora, ikke helt mensfølelse men noe i den duren likevel. Vært litt oppblåst.
Tiden får vise om det klaffet eller ikke denne gangen :Heartred

CD22 - 11DPO

Føler egentlig at det ikke har klaffet denne gangen. Ingen symptomer på noe så får bare vente å se hva som skjer :)
Testet i dag og strekene er enda svakere i dag enn i går. Litt usikker om jeg tester i morgen eller venter til mandag.

IMG_2025-10-25-234027.jpeg

Har fulgt deg tidligere før jeg hadde en lengre pause fra forumet, da prøvingen har tatt LANG tid. Noe jeg ser også gjelder for deg, vil egentlig bare innom for på gi en styrkeklem:Heartpink Krysser fingrene for at det blir klaff snart!

Har fulgt deg tidligere før jeg hadde en lengre pause fra forumet, da prøvingen har tatt LANG tid. Noe jeg ser også gjelder for deg, vil egentlig bare innom for på gi en styrkeklem:Heartpink Krysser fingrene for at det blir klaff snart!
Tusen takk ❤️ Håper på at det blir klaff på oss begge snart ❤️ Tar tid og har ikke store forhåpninger om at vi klarer det men gir ikke opp håpet helt enda.

CD24 - 13DPO

Svak antydning til strek på MakeSure test i går og i dag og sterkere etter tiden. Litt dårlig erfaring med sterkere etter tiden for det betyr at TR er på vei. Kjenner sånn ut også at det er over men gir ikke opp håpet før TR kommer :)
Fikk Babyplan tester i dag så testet men de også i dag men den var blenda…

Søndag

IMG_1895.jpeg

Mandag

IMG_1894.jpeg

CD24 - 13DPO

Svak antydning til strek på MakeSure test i går og i dag og sterkere etter tiden. Litt dårlig erfaring med sterkere etter tiden for det betyr at TR er på vei. Kjenner sånn ut også at det er over men gir ikke opp håpet før TR kommer :)
Fikk Babyplan tester i dag så testet men de også i dag men den var blenda…

Søndag

Vis vedlegget 473276

Mandag

Vis vedlegget 473277
Altså her er det vel stigning? Og nå må sprøyten være ute av blodet? Jeg håper så for deg ❤️❤️ Har fulgt deg siden jeg begynte på førstemann. Nå har jeg tre barn og dessverre en fersk kreftdiagnose. Livet kan være tøft på mange måter og ufrivillig barnløshet er definitivt en av de tøffe kampene. Heier på deg fra sykehuset ❤️❤️

Last edited:
Altså her er det vel stigning? Og nå må sprøyten være ute av blodet? Jeg håper så for deg ❤️❤️ Har fulgt deg siden jeg begynte på førstemann. Nå har jeg tre barn og dessverre en fersk kreftdiagnose. Livet kan være tøft på mange måter og ufrivillig barnløshet er definitivt en av de tøffe kampene. Heier på deg fra sykehuset ❤️❤️
Jo det var litt stigning men enten en kjemisk, feil med test eller litt rester fra sprøyta. TR kom et par dager over tiden. Ikke altid det går som man ønsker :Heartred
Jeg heier på deg også :Heartred Håper behandlingen går bra! Det er en tøff tid du har nå og håper at alt går bra :Heartred

Back
Topp