Takk for det, håper jeg ogsåSkal bli spennende å følge deg.
Og masse lykke til med utredningen. Håper alt går bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det, håper jeg ogsåSkal bli spennende å følge deg.
Og masse lykke til med utredningen. Håper alt går bra.
Takk KenguLykke til med utredning
Godt å være ferdig med utredningen nå Alt så fint ut der inne. Fikk ei veldig hyggelig gyn. som forklarte godt. Etter undersøkelsen, fikk jeg beskjed om å komme tilbake for blodprøve på cd3. Men hun håpte jeg slapp å bruke den for denne gangen skulle jeg bli gravid Så godt å ha noen som var så positive Oppfølgertime om to måneder, men den mente hun jeg også slapp for da var jeg på svangerskapskontroll
Føler meg litt lettere nå etter undersøkelsen, var så stresset før det. Men det gikk jo så bra likevel.
Entret pp13, og er ved godt mot...enda
Vis vedlegget 218470
Godt å være ferdig med utredningen nå Alt så fint ut der inne. Fikk ei veldig hyggelig gyn. som forklarte godt. Etter undersøkelsen, fikk jeg beskjed om å komme tilbake for blodprøve på cd3. Men hun håpte jeg slapp å bruke den for denne gangen skulle jeg bli gravid Så godt å ha noen som var så positive Oppfølgertime om to måneder, men den mente hun jeg også slapp for da var jeg på svangerskapskontroll
Føler meg litt lettere nå etter undersøkelsen, var så stresset før det. Men det gikk jo så bra likevel.
Vis vedlegget 218470
Så godt å høre at alt så fint ut! Har mannen sjekket seg? Da er det bare for spira å gro seg godt fast så fort som mulig da! hvordan ligger du ann i syklusen nå?Godt å være ferdig med utredningen nå Alt så fint ut der inne. Fikk ei veldig hyggelig gyn. som forklarte godt. Etter undersøkelsen, fikk jeg beskjed om å komme tilbake for blodprøve på cd3. Men hun håpte jeg slapp å bruke den for denne gangen skulle jeg bli gravid Så godt å ha noen som var så positive Oppfølgertime om to måneder, men den mente hun jeg også slapp for da var jeg på svangerskapskontroll
Vis vedlegget 218470
Takk skjønne du ❤Så godt å høre! Er så flott når man møter fagfolk som tar en seriøst og passer på at du går derifra uten noen spørsmål og ny giv. Heiaheia ❤
Ja ble litt lettet og roet meg litt etter timen, så håper det ordner seg nå Og det var jo gode nyheter du fikk også, så det er kanskje bare tid som må til Mannen har ikke blitt sjekket enda, han får innkalling senere. Er rundt EL tider nå, cd13 (eller det er vel lørdag nå så cd14)Så godt å høre at alt så fint ut! Har mannen sjekket seg? Da er det bare for spira å gro seg godt fast så fort som mulig da! hvordan ligger du ann i syklusen nå?
Tusen takk FrozarSå bra at alt så fint ut! Da er det bare peise på! Masse lykke til videre!
Takk heiagjengen min ❤DENNE måneden er DEN måneden, hvor gullegget slipper og det blir til en fin liten spire!
Jeg også Men første testen blir ikke før torsdag/fredag neste uke. Akkurat hatt EL.Gleder meg til tester nå
CD18 og jeg lurer på om jeg er 1dpo i dag, i følge tempen hvert fall. Fikk et stort temphopp i dag så da regner jeg med at El var i går. Får bare vente å se hva FF finner ut av. 3.dagen med negative tester i dag.
Både i går og i dag er jeg veldig øm øverst i livmor-området. Altfor tidlig for symptomer enda da.
I dpo-land har jeg de siste pp lagt meg når mannen har lagt seg="tidlig", for søvn er jo viktig for at en liten spire skal vokse
Prøver å ikke spise så mye snop i ukedagene, og også kutte ned på brusdrikkinga. 3 dager uten min kjære Pepsi Max som ligger og venter på meg i kjøleskapet Skal hvert fall holde meg til helga, om ikke lenger.
Litt for spennende Får vel vite det om et par dager tenker jeg Ja da ligger vi ganske likt, satser på at vi hopper inn i novemberforumet samtidig og daDet er veldig spennende å gå og vente på at FF skal bekrefte EL! Jeg fikk det bekreftet i dag og er 3 DPO, så vi ligger ganske likt
Litt for spennende Får vel vite det om et par dager tenker jeg Ja da ligger vi ganske likt, satser på at vi hopper inn i novemberforumet samtidig og da