Jordbærplantene har begynt å komme opp igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dessverre ingen erfaring, bruker bare SuperbaNoe her som har erfaring med sauegjødsel på grønnsaker? Har tilgang på det og lurer på hvordan det er å bruke i kjøkkenhagen

Ooog jeg har satt poteter. Håper det Ikke er for tidlig, men klarte ikke vente lenger for det har vært nærmest sommer her i en ukes tid![]()
Hva er et engangsdrivhus?Da har jeg kjøpt "engangs drivhus" igjen. På europris. Det har barduner, men vi får se hvor lenge det lever.
Ikke sikker på hvor i hagen jeg skal sette det, det blåser jo en del og ingen steder er hagen flat, men det får vi finne ut av etterhvert for det er for kaldt på nettene til å sette ut noe enda
Aha, et slik drivhus.
Aha, et slik drivhus.
Men med den prisen, og at du må bytte det ut hvert år.
Har du vurdert et ordentlig et?
Det må vel bli mye billigere i lengden...

Her går også blodbegerne inn i hinannen.Ehh, know the feeling.
ranketomater.... jeg tror ikke jeg har sådd det i år. Bre ampel og busk og mikro. Kanskje. Mistet litt oversikten.
Blodbegerene vokser over alle støvleskaft og sloker seg i hverandre og alt annet rundt seg. Tomat og paprika og chili vokser, jeg bør finne tid til en ny ompottingsrunde snart. Helst burde det vært gjort allerede antar jeg
Enda lenge til de kan flytte ut ja, det er kalde netter (og ikk så varme dager heller akkurat nå) Men jeg har i alle fall ikke noe som har festet seg i gardinstanga enda... derfra har jeg forsøkt å løsne ranketomater før(lenge siden, dette huset har ikke gardinstener desverre, det er plassbygget oppheng for gardiner. )
Noe her som har erfaring med sauegjødsel på grønnsaker? Har tilgang på det og lurer på hvordan det er å bruke i kjøkkenhagen
Her går også blodbegerne inn i hinannen.
Tror jeg lige tar siste topping når jeg potter dem over i endelige potter![]()
Sende jeg deg for mange frøMine blir tidvis ufrivillig toppet når jeg prøver skille dem, så ja, det blir nok en siste topping av mange av dem når de får sine endelige potter, men jeg har altfor, altfor mange. Heldigvis lovet bort noen, sånn halvveis. Får gjøre alvor av det.
Sende jeg deg for mange frø
Har fremdeles flere 1.000 igjen![]()