Når jeg ser den lange listen der savner jeg å ha stor hage.Artig å lese hva dere skal såJordbær, ja, de hadde jeg glemt. Jeg må ha nye jordbærplanter, men de tenker jeg å kjøpe som små planter. Eller så faller jeg vel for fristelsen og kjøper frø neste gang jeg er i butikken
Jeg blir også inspirert av deres lister, men jeg kan ikke planlegge mer i år. Er redd det blir for travelt da jeg har en på 5 måneder. Til nå har jeg kjøpt inn og planlagt til
Jungelagurk
Slangeagurk
Snackagurk (om jeg har flere frø fra i fjor)
Tomat
Basilikum
Aster
Gulrot
Løk
Paprika
Brokkoli
Rabarbra
Middagsblomst
Sommerfloks(eller hva de nå het)
Påfuglblomst
Solsikke
Stemorsblomst
sikkert flere urter også. Har litt frø fra i fjorKommer aldri til å kunne følge opp alt, men vi prøver
![]()
Har bare en liten hageflekk foran og en liten bak.
Har for det meste blomster foran, men en plantekasse hvor jeg har gresskar.
Bak har jeg 2 plantekasser og 2 store bøtter, men tenker jeg vil ha plass til 4 kasser til.
Den ene kassen bak har jeg jordbær og sukkererter i, den andre pleier jeg å ha gulrøtter og solsikker i, i bøttene har jeg tomater.
Chili og paprika pleier jeg å ha i egne potter som jeg flytter litt rundt på.
Tenker å ha chili og paprika i 2 av de nye kassene, hva jeg skal ha i da andre vet jeg ikke enda.
Kassene er 120*60 cm.
Foran har jeg også mange blomster kasser hvor det blir blodbeger, roser og pasjonsblomst + en ting jeg ikke har bestemt.
Har også en del stauder i potter som henger på leveggen
Når ungene er så store at trampolinen forsvinner blir det drivhus der den står.
Jeg blir også inspirert av deres lister, men jeg kan ikke planlegge mer i år. Er redd det blir for travelt da jeg har en på 5 måneder. Til nå har jeg kjøpt inn og planlagt til