Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sonja Borge
Det var ganske langt, ja, så jeg orker ikke å kommentere alt. Men jeg har lyst til å oppfordre dere til å være litt greie.
Når det gjelder det med din og hennes graviditet, så skjønner jeg oppførselen hennes. Det er ikke alt som er like enkelt for alle, og det er ikke alle som har like lett for å forholde seg til det som er vondt. Jeg kan godt sette meg inn i at det må ha vært vanskelig for henne å snakke med deg når du var gravid og hun hadde mistet. Kanskje hun hadde lyst, men var redd for at bitterheten skulle lyse gjennom. Jeg skjønner også at det ble mye lettere å snakke med deg med en gang hun ble gravid og klarte å beholde barnet selv. Her synes jeg ikke du skal klandre henne, men heller være overbærende og forståelselfull.
Når det gjelder de andre herske-greiene, så høres hun jo litt spesiell ut. Men jeg synes det er litt barnslig av dere å henge dere sånn opp i det. Prøv å ignorere det så langt dere går. Og så må du heller innse at dere er på såpass forskjellige planeter at venninner blir dere aldri...
ORIGINAL: PlatinaBlondina
jeg leste hele,men fallt litt ut på slutten...men anyway...
kan dere ikke bare ignorere henne? sikkert ikke så enkelt hvis hun er i styret,men hvis alle er enige,så kan dere kanskje få en annen skjef?[8|]
dere er jo voksne mennesker begge to..
ORIGINAL: tipp
ORIGINAL: Sonja Borge
Det var ganske langt, ja, så jeg orker ikke å kommentere alt. Men jeg har lyst til å oppfordre dere til å være litt greie.
Når det gjelder det med din og hennes graviditet, så skjønner jeg oppførselen hennes. Det er ikke alt som er like enkelt for alle, og det er ikke alle som har like lett for å forholde seg til det som er vondt. Jeg kan godt sette meg inn i at det må ha vært vanskelig for henne å snakke med deg når du var gravid og hun hadde mistet. Kanskje hun hadde lyst, men var redd for at bitterheten skulle lyse gjennom. Jeg skjønner også at det ble mye lettere å snakke med deg med en gang hun ble gravid og klarte å beholde barnet selv. Her synes jeg ikke du skal klandre henne, men heller være overbærende og forståelselfull.
Når det gjelder de andre herske-greiene, så høres hun jo litt spesiell ut. Men jeg synes det er litt barnslig av dere å henge dere sånn opp i det. Prøv å ignorere det så langt dere går. Og så må du heller innse at dere er på såpass forskjellige planeter at venninner blir dere aldri...
he he..nei..venninner blir vi nok aldri[&:]. Og ang graviditeten,så er det greit. Jeg har ikke mistet før, jeg kan ikek sette meg inn i en sånn situasjon.
men være greie..joda..det kan vi.men hvor lenge da?? Hun har holdt på sånn lenge.Hvorfor skal vi være greie mot henne når hun behandler oss andre som noen idioter som ikek vet bedre?[8|]
ORIGINAL: Hoppsi Deisi
jeg leste alt, go for it. kom deg inn i styret. hun kan ikke bestemme alt og over alle.
å hysje på voksne mennesker.
Bra dere tok tilbake gresset og lekekassen. å fylle sandkassen med stein, ja ja, det leker jo ungen godt med. Det er jo ikke dere som er vrange det er henne
ORIGINAL: Speedsjarken
Kan godt skjønne at du blir frustrert, men jeg hadde heller valgt og ikke bruke energien min til å irritere meg over henne. Sånne folk finnes overalt, de fleste kan vel si at de har hatt en sånn nabo en eller annen gang[:)]
ORIGINAL: Xilola
mitt inntrykk er at du og mannen burde prøve å være de mest voksne i den saken her, og ikke dumme dere ut og være ondskapsfulle mot ho eller familien, men ta opp ting saklig og ordentlig hvis det er noe. det er slitsomt etterhvert å ha en nabo man ikke går over ens med, så jeg ville prøvd å ordne opp og bli "venner" istedefor å fortsette å være så barnslige!
ORIGINAL: Xilola
mitt inntrykk er at du og mannen burde prøve å være de mest voksne i den saken her, og ikke dumme dere ut og være ondskapsfulle mot ho eller familien, men ta opp ting saklig og ordentlig hvis det er noe. det er slitsomt etterhvert å ha en nabo man ikke går over ens med, så jeg ville prøvd å ordne opp og bli "venner" istedefor å fortsette å være så barnslige!