Det nye TURKISE laget, skravle i vei.

Eg gikk meg en tur i tussmørket eg no, deilig :)

Var innom på butikken for trengte teip til å pakke inn noen julegaver,
men de hadde ikkje!?!
Trodde d var sånt alle rema1000 butikker hadde eg..:P

Innlegg nr 3
 


Hege og Chris skrev:
Innlegg 6

Dere får ha en fin kved alle sammen, er helt utslitt etter å være syk og jobbet og trent, så blir tidlig kvelden på meg håper jeg, skal jo jobbe et par timer i morgen og.



Flink du er !!!!! :) han rakk ikke polet, så må vente til i mra, men tok en tynn dram i stella ;) skal grille litt straks hehe... Her grilles det året rundt:P innlegg 2
 


Lucci skrev:


Hege og Chris skrev:
Innlegg 6

Dere får ha en fin kved alle sammen, er helt utslitt etter å være syk og jobbet og trent, så blir tidlig kvelden på meg håper jeg, skal jo jobbe et par timer i morgen og.



Flink du er !!!!! :) han rakk ikke polet, så må vente til i mra, men tok en tynn dram i stella ;) skal grille litt straks hehe... Her grilles det året rundt:P innlegg 2


Grilling i november hørtes bare moro ut!:p Min elektriske grill er dessverre ødelagt, og siden jeg bor i blokk får jeg ikke grilla på verandaen. Frister ikke så mye å ha med engangsgrill i parken akkurat nå!:p


Har hatt en stressende dag, men det har vært pga planleggingsdag i barnehagen og busstur...fått gått litt da og rydda så fikk litt trimpoeng, men er igjen uten smarttelefon, så da har jeg kun internett på data'n. Skulle akkurat til å slappe av foran den da vesla våkna igjen, så dagen er ikke over enda!:/

Fredag nr 1
 
Lørdag innlegg nr 1 - hei hei.... Nå er frokosten tygget og svelgt hehe.... Se om jeg rekker noe trening i dag, synes helga blir borte jbeg, da det stort sett er jeg som styrer med småttisa .... Det med at to er som ti.... Vet ikke, minsten er jo så rolig at det er jo ikke no slitsomt, men hu andre er jo som fjorten alene :P og da tuller jeg ikke :) må nok vaske stuegulvet, masse katter som kom inn rett fra søla ser jeg.... Arti!!!!! Og den største maine coonen som er ute litt mer, blir jo så møkkete under magen og halen.... Ser godt hvilken skål han har spist av.... DEN møkkflekken haha... :0)
 
Sover alle ?? :P handball på tv, og rødt i glasset.... Får ikke blitt bedre:0) regner ute.... Selvsagt!!! Katter og bikkjer ligger strødd, værsjuke ama :) oooog jeg har bakt glutenfri eplekake, første gangen og den ble faktisk go :) jeg baker jo aldri!! Men det er jo lørdag :) vanskelig å få trent med to små og gubben har ikke vært her, så i mra får jeg ta det at :) innlegg 2
 
Hei! :)

o.O eplekake hørtes godt ut :) oppskrift? :) hehe.. eg tåler ikkje så godt ting med hvetemel å sånt i..:)
Her har vi vært en litt lengre tur ute og kost oss :)
Og så var det opp til farmor etterpå og kost oss der og :)

Nettopp spist middag :) hadde fullkornspasta skruer med kylling blandet med pesto og så salat til :) Det var veldig godt, første gang eg har prøvd med pesto :) hehe

innlegg nr 1
 
Innlegg 1

Er bare stress her, jobb og en vanvittig trassig 5åring, så dessverre lite skravling på meg og pc`n er opptatt når jeg endelig liksom kan trekke pusten.
Så snakkes mere i morgen :-)
 


Hege og Chris skrev:
Innlegg 1

Er bare stress her, jobb og en vanvittig trassig 5åring, så dessverre lite skravling på meg og pc`n er opptatt når jeg endelig liksom kan trekke pusten.
Så snakkes mere i morgen :-)



Forståelig :) tomorrow :0) innlegg 3
 


Smurfine88 skrev:
Hei! :)

o.O eplekake hørtes godt ut :) oppskrift? :) hehe.. eg tåler ikkje så godt ting med hvetemel å sånt i..:)
Her har vi vært en litt lengre tur ute og kost oss :)
Og så var det opp til farmor etterpå og kost oss der og :)

Nettopp spist middag :) hadde fullkornspasta skruer med kylling blandet med pesto og så salat til :) Det var veldig godt, første gang eg har prøvd med pesto :) hehe

innlegg nr 1



Den var skikkelig god ;) første gangen så je er STOLT :P hvis du går inn på glutenfrieverden så finner du den :) Gubben har cøliaki så jeg må bare prøve litt da:) sikker på du ikke har det ? Innlegg 4
 
Ja de har undersøkt meg for det :)
Det virker som om eg bare e ømfintlig overfor hvetemel og melk..:)
Legene finner ikkje utav det.. men no når eg ikkje eter brød lenger,
spiser knekkebrød så har meg og magen min det myemye bedre!
Ikkje vært så fin som dette på 6 år eller noe...:P

Takk for tipset! :)
I dag e eg sååå snopesjuk! :P hehehe...

Innlegg nr 2
 


Lucci skrev:


Hege og Chris skrev:
Innlegg 1

Er bare stress her, jobb og en vanvittig trassig 5åring, så dessverre lite skravling på meg og pc`n er opptatt når jeg endelig liksom kan trekke pusten.
Så snakkes mere i morgen :-)



Forståelig :) tomorrow :0) innlegg 3


Innlegg 5

Måtte bare innom en tur nå som pcn er ledig i 5min og gubben prøver å få guttungen til å sovne. Synes du er flink til å prøve ut det ene og andre glutenfritt jeg ;-)
Har har jeg og guttungen laktoseintoleranse så mye rart jeg har prøvd og blitt vant til nå.
 


Smurfine88 skrev:
Ja de har undersøkt meg for det :)
Det virker som om eg bare e ømfintlig overfor hvetemel og melk..:)
Legene finner ikkje utav det.. men no når eg ikkje eter brød lenger,
spiser knekkebrød så har meg og magen min det myemye bedre!
Ikkje vært så fin som dette på 6 år eller noe...:P

Takk for tipset! :)
I dag e eg sååå snopesjuk! :P hehehe...

Innlegg nr 2

Innlegg 6
Sikker litt intolerant mot hvete og laktose, da hjelper det med en gang enn kutter ned/ut mel og melk :-)
 
Ja er nok det som gjør det :)
+ eg tåle ikkje egg..:P hehe..

Men eg e så kresen likavel at det utgjør ikkje store forskjellen likavel :)
Kan jo bruke laktosefri melk hvis eg trenge melk til noe :)
yoghurt tåler eg heldigvis ganske bra :)
Her venter eg på at klokken skal bli åtte så mini legger seg..
Greit med litt voksentid og, i går var han så seint i seng... :)

Innlegg nr 3
 


Smurfine88 skrev:
Ja er nok det som gjør det :)
+ eg tåle ikkje egg..:P hehe..

Men eg e så kresen likavel at det utgjør ikkje store forskjellen likavel :)
Kan jo bruke laktosefri melk hvis eg trenge melk til noe :)
yoghurt tåler eg heldigvis ganske bra :)
Her venter eg på at klokken skal bli åtte så mini legger seg..
Greit med litt voksentid og, i går var han så seint i seng... :)

Innlegg nr 3


Innlegg 7

Såpass ja, godt det funker da.
Her er det fullfart enda, så sovner nok ikke før i 21 tia
 
Han sovner ikkje med en gang uansett..
no høres d no ut som om han sitter nere på dataen med faren i stedenfor å legge seg..
e jo flott d! :P

innlegg nr 4
 


Smurfine88 skrev:
Ja de har undersøkt meg for det :)
Det virker som om eg bare e ømfintlig overfor hvetemel og melk..:)
Legene finner ikkje utav det.. men no når eg ikkje eter brød lenger,
spiser knekkebrød så har meg og magen min det myemye bedre!
Ikkje vært så fin som dette på 6 år eller noe...:P

Takk for tipset! :)
I dag e eg sååå snopesjuk! :P hehehe...

Innlegg nr 2



Innlegg 5 - godt du er blitt sjekka, for det er ikke særlig digg har jeg skjønt :( Da hadde du fått bittelitt penger hvertfall, for det koster en del mer med glutenfrie ting.... !! Du får prøve og kjøpe litt glutenfritt og se om det hjelper da:) Mange som tåler gluten dårlig..... Snop ja hehe... Jeg bruker kjøpe litt sjokolade og en pose potetgull.... Bare jeg som spiser potetgull så blir til at je kaster halve og denne helga orker jeg ikke sjokolade.... Tar heller ett glass vin....!!! .
 
ja greit å ha blitt sjekket ;)

eg elsker chips, så hvis eg kjøper d eter eg hele posen aleine..:p
men no blei d et knekkebrød med nugattimax,
kansje d hjelper litt på søtsugen hvertfall :) hehehe

Innlegg nr 6
 


Smurfine88 skrev:
ja greit å ha blitt sjekket ;)

eg elsker chips, så hvis eg kjøper d eter eg hele posen aleine..:p
men no blei d et knekkebrød med nugattimax,
kansje d hjelper litt på søtsugen hvertfall :) hehehe



Her er mini allerede i seng.... Legges kvart over åtte :) og hu store vesla er akkurat i seng... Får vara oppe bittellitt lenger når det ikke er hverdag;) har du prøvd nescafe med sjokolade smak eller chocco mocca eller vanilla?? Med tre suketter og pittelitt melk... Det drikker jeg attåt lunsj og det hjelper på kveld hvis du er søtsugen :) jeg drikker IKKE kaffe, men denne er god.... Og ikke så mye kcal :) innlegg 6
 


Hege og Chris skrev:


Lucci skrev:


Hege og Chris skrev:
Innlegg 1

Er bare stress her, jobb og en vanvittig trassig 5åring, så dessverre lite skravling på meg og pc`n er opptatt når jeg endelig liksom kan trekke pusten.
Så snakkes mere i morgen :-)



Forståelig :) tomorrow :0) innlegg 3


Innlegg 5

Måtte bare innom en tur nå som pcn er ledig i 5min og gubben prøver å få guttungen til å sovne. Synes du er flink til å prøve ut det ene og andre glutenfritt jeg ;-)
Har har jeg og guttungen laktoseintoleranse så mye rart jeg har prøvd og blitt vant til nå.



Jeg merker knapt forskjell jeg altså :) vesla ble sjekka og, men heldigvis ikke noe enda.... :) var fordi hu gulpa så mye og ikke la på seg noe særlig... Men minsten er jo ikke sjekka, får vente til vi prøver grøt og ser hvordan det går :) men er jo så mye å få uten gluten og laktose nå at jeg tenker ikke så mye over det... Sjekker jo alt automatisk :) jeg tåler dårlig melk selv, men ekstra lett kan jeg ta ett glass av :) innelgg 7
 
Mini her e snart 8 år så kl 21 e i grunnen leggetiden hans,
men siden han var oppe til halv ti og har vært delvis trøtt og sutrete i dag,
så blei d kl 20, men han har ikkje sovna ennå...
ELSKER å dra tiden ut..:p unger altså...:P

Ja ekstra lett melk går greit her og, men eg hater smaken av melk..:P
Så pleier ikkje å drikke d :P

Innlegg nr 7
 
Back
Topp