Det nye TURKISE laget, skravle i vei.



millemari skrev:


Lucci skrev:


Hege og Chris skrev:


Lucci skrev:
Innlegg 4 - flate... Føler meg lat.... Spist nesten to hjemmelagde calzoner... Glutenfrie med bittelitt bearnaise, karbonadeflesk i terninger, en osteskive og mais... Var veldig godt:P men jeg burde vel ikke spist to!!!! Oisjda:P


Innlegg 7
Åh det hørtes fantastisk godt, må få oppskrifta



Innlegg 8 - lagde rett og slett en pizza deig hehe... Gubben har glutenallergi så da blir det glutenfritt for oss og... Vi bruker finax mel, helst fint til sånt..... 3 dl varmt vann, 1 pose tørrgjær, en dæsj salt, en dæsj olje og fyller opp med melet til deigen er passe ( ikke for klissete) tar en neve og moser utover ( hehe) smørte litt bearnaise på , strødde på litt mais, en skive ost, og skar opp ca 300 gram karbonadeflesk og fordelte på 5 calzoner... Bretta dem fra mini pizza til calzone form, sååååååååå 20 min i ovn på 200 grader :) nammmmmm. Trenger jo ikke mye fyll på dem for at det skal smake godt!!! Og du blir mett av en :p



Hva er egentlig karbonadeflesk? Og bernaise, den var ny for meg. Bruker som regel noe ala tomatsaus vi :) Innlegg 1



Innlegg 2... Karbonadeflesk er lettsaltet flesk :) bearnaise saus??? Du har nok hørt om det hehe... ;)
 
Innlegg 3 Nå har jeg laget meg lunsj, en nescafe med vanilje smak og to grove brødskiver :) I dag har jeg løpt 1,6 mil på mølla.... Den kom til 100 minutter men da ville ikke mølla telle mer gitt hehe... Sikker på jeg bare kunne løpt og løpt i dag, men nå er jeg jævli stiv i beina hehe... La jo inn intervaller her og så fikk da plaget meg selv litt :) Trur ikke det blir no tur på dagen i dag, det snør så fælt og da er det så vondt å dra ut bebis i sele.... Kanskje ta en tur i kveld når småttisa har lagt seg... Kos å vara inne og :)
 


Lucci skrev:
Innlegg 3 Nå har jeg laget meg lunsj, en nescafe med vanilje smak og to grove brødskiver :) I dag har jeg løpt 1,6 mil på mølla.... Den kom til 100 minutter men da ville ikke mølla telle mer gitt hehe... Sikker på jeg bare kunne løpt og løpt i dag, men nå er jeg jævli stiv i beina hehe... La jo inn intervaller her og så fikk da plaget meg selv litt :) Trur ikke det blir no tur på dagen i dag, det snør så fælt og da er det så vondt å dra ut bebis i sele.... Kanskje ta en tur i kveld når småttisa har lagt seg... Kos å vara inne og :)


Innlegg 5

Helt utrolig, kunne virkelig ønske jeg klarte å pushe meg selv så mye som deg altså. Vanvittig bra gjort
 


Hege og Chris skrev:


Lucci skrev:
Innlegg 3 Nå har jeg laget meg lunsj, en nescafe med vanilje smak og to grove brødskiver :) I dag har jeg løpt 1,6 mil på mølla.... Den kom til 100 minutter men da ville ikke mølla telle mer gitt hehe... Sikker på jeg bare kunne løpt og løpt i dag, men nå er jeg jævli stiv i beina hehe... La jo inn intervaller her og så fikk da plaget meg selv litt :) Trur ikke det blir no tur på dagen i dag, det snør så fælt og da er det så vondt å dra ut bebis i sele.... Kanskje ta en tur i kveld når småttisa har lagt seg... Kos å vara inne og :)


Innlegg 5

Helt utrolig, kunne virkelig ønske jeg klarte å pushe meg selv så mye som deg altså. Vanvittig bra gjort



Takk :) jeg skal ned!!!! Basta hehe.... Og da MÅ jeg tydeligvis ta i .... Blæh!!! Men jeg har alltid vært gla i trening, og heldigvis en rolig baby som sover i bilstolen på trimrommet eller sitter og ser på hihi... Helt utrolig ;) er bare så kjipt at jeg nesten ikke går ned i vekt, men jeg ser jo godt at jeg blir strammere... Bare å knipe tenna sammen :0). Innlegg 6
 


Lucci skrev:


Hege og Chris skrev:


Lucci skrev:
Innlegg 3 Nå har jeg laget meg lunsj, en nescafe med vanilje smak og to grove brødskiver :) I dag har jeg løpt 1,6 mil på mølla.... Den kom til 100 minutter men da ville ikke mølla telle mer gitt hehe... Sikker på jeg bare kunne løpt og løpt i dag, men nå er jeg jævli stiv i beina hehe... La jo inn intervaller her og så fikk da plaget meg selv litt :) Trur ikke det blir no tur på dagen i dag, det snør så fælt og da er det så vondt å dra ut bebis i sele.... Kanskje ta en tur i kveld når småttisa har lagt seg... Kos å vara inne og :)


Innlegg 5

Helt utrolig, kunne virkelig ønske jeg klarte å pushe meg selv så mye som deg altså. Vanvittig bra gjort



Takk :) jeg skal ned!!!! Basta hehe.... Og da MÅ jeg tydeligvis ta i .... Blæh!!! Men jeg har alltid vært gla i trening, og heldigvis en rolig baby som sover i bilstolen på trimrommet eller sitter og ser på hihi... Helt utrolig ;) er bare så kjipt at jeg nesten ikke går ned i vekt, men jeg ser jo godt at jeg blir strammere... Bare å knipe tenna sammen :0). Innlegg 6

Innlegg 7

Ja sant det da, vekta vil heller ikke rikke på seg, men cm forsvinner, så må være litt fornøyd med det da.
 
Kordan e det med ukesutfordringen og poeng greier.. d står jo fysisk arbeid..
Kan eg skrive opp 4 timer der då? :P for.. eg har en veldig fysisk jobb..:p
E ikkje barebare å trekke/skubbe på paller på 1 tonn... fysj! :P

Ellers e dåkke kjempeflinke med trening i forhold til meg føler eg..
Eg går mye, men føler eg burde gjort enda mere! :P
Hørte om pris på elixia i dag, men syns d var litt vel dyrt med 550 kr måneden?!?

onsdag nr 2
 


Hege og Chris skrev:


Lucci skrev:


Hege og Chris skrev:


Lucci skrev:
Innlegg 3 Nå har jeg laget meg lunsj, en nescafe med vanilje smak og to grove brødskiver :) I dag har jeg løpt 1,6 mil på mølla.... Den kom til 100 minutter men da ville ikke mølla telle mer gitt hehe... Sikker på jeg bare kunne løpt og løpt i dag, men nå er jeg jævli stiv i beina hehe... La jo inn intervaller her og så fikk da plaget meg selv litt :) Trur ikke det blir no tur på dagen i dag, det snør så fælt og da er det så vondt å dra ut bebis i sele.... Kanskje ta en tur i kveld når småttisa har lagt seg... Kos å vara inne og :)


Innlegg 5

Helt utrolig, kunne virkelig ønske jeg klarte å pushe meg selv så mye som deg altså. Vanvittig bra gjort



Takk :) jeg skal ned!!!! Basta hehe.... Og da MÅ jeg tydeligvis ta i .... Blæh!!! Men jeg har alltid vært gla i trening, og heldigvis en rolig baby som sover i bilstolen på trimrommet eller sitter og ser på hihi... Helt utrolig ;) er bare så kjipt at jeg nesten ikke går ned i vekt, men jeg ser jo godt at jeg blir strammere... Bare å knipe tenna sammen :0). Innlegg 6

Innlegg 7

Ja sant det da, vekta vil heller ikke rikke på seg, men cm forsvinner, så må være litt fornøyd med det da.



Innlegg 8 ja det er jo bra at en krymper... Må jo strammes litt :) morro at en ser forskjell hvertfall :)
 


Smurfine88 skrev:
Kordan e det med ukesutfordringen og poeng greier.. d står jo fysisk arbeid..
Kan eg skrive opp 4 timer der då? :P for.. eg har en veldig fysisk jobb..:p
E ikkje barebare å trekke/skubbe på paller på 1 tonn... fysj! :P

Ellers e dåkke kjempeflinke med trening i forhold til meg føler eg..
Eg går mye, men føler eg burde gjort enda mere! :P
Hørte om pris på elixia i dag, men syns d var litt vel dyrt med 550 kr måneden?!?

onsdag nr 2



Det er jo bra trening, men det er jo jobb da... Jeg og driver med paller, gulvbelegg og malingspann ( har perm nå ) men jeg hadde ikke skrevet opp det... Ta det som en bonus :) da byner jo folk å skrive opp all gåinga på jobben og hihi.... Det blir litt feil:P men dette er min mening da :) innlegg 9
 
ja men eg spør jo for å få andre sin mening då ;) hehe

onsdag nr 3
 


Smurfine88 skrev:
ja men eg spør jo for å få andre sin mening då ;) hehe

onsdag nr 3



Hihi... De andre får svare på det :) når man er vant til det selv så tenker man det ikke som trim liksom, men det er vel ikke akkurat innleggene vi får poeng for heller :P. Innlegg 10
 
Nei det vet eg, tenker ikkje på det som trim eg heller! :P
men akkurat i dag kunne eg ønske eg hadde en elektrisk tralle...
ikkje at d hadde hjulpet på den ene leveringen der de på død og liv skulle ha en hel palle med vin utpå grus/sand vei... og der stod den bom stille...:P hehehe

Nei e ikkje mange kaloriene en brenne ved å skrive innlegg gitt :P

innlegg 4
 
I kveld har babyen vært skikkelig sutrete og jeg har ikke fått gjort noe av husarbeid eller noe. Så skal jeg på en Halloweenfest så snart barnefar kommer, men for å få trimpoeng skal jeg gå litt ekstra på vei til banen!:) Onsdag nr 1
 
Her har eg gått en tur :) og fysj så surt vær d e ute!!

Her har d ringt på en haug med unger som har sagt knask eller knep..
I mangel på snop å gi de, låste eg døren og latet som om eg ikkje e heime..:P

Innlegg nr 5
 


Smurfine88 skrev:
Kordan e det med ukesutfordringen og poeng greier.. d står jo fysisk arbeid..
Kan eg skrive opp 4 timer der då? :P for.. eg har en veldig fysisk jobb..:p
E ikkje barebare å trekke/skubbe på paller på 1 tonn... fysj! :P

Ellers e dåkke kjempeflinke med trening i forhold til meg føler eg..
Eg går mye, men føler eg burde gjort enda mere! :P
Hørte om pris på elixia i dag, men syns d var litt vel dyrt med 550 kr måneden?!?

onsdag nr 2


Innlegg 8

Du vet vel selv hva du synes er fysisk. Er du svett og helt dau av å trekke den tralla, så er det jo mye tyngre enn husvask som enkelte skriver opp, så skriv opp det som virkelig tar på du ;-)
 


pudderrosa skrev:
I kveld har babyen vært skikkelig sutrete og jeg har ikke fått gjort noe av husarbeid eller noe. Så skal jeg på en Halloweenfest så snart barnefar kommer, men for å få trimpoeng skal jeg gå litt ekstra på vei til banen!:) Onsdag nr 1


Innlegg 9

Uff slitsomt når de er slik ja. Godt du får kommet deg ut litt :-)
 
Innlegg 10
Her var vi på turning (guttungen ) så dro vi til farmor på knask og knep, usj ble jo fristet og spiste litt sjokolade og smågodt jeg også da
 
Ja e lett å falle for fristelsen, eg var på en plass å leverte i dag som eg e sjeldent, og der selger de så sinnsykt gode kakemenn!! Så måtte bare ha en..:P
Så har syndet i dag eg og...:P

Ellers har vi vært å handlet ny badevekt, så no håper eg den viser litt mer riktig.. For den vi hadde levde sitt eget liv.. kunne vise en forskjell på 2 kg hvis eg veide meg to ganger rett etter hverandre..:P hehe..:)

Innlegg nr 6
 


Hege og Chris skrev:


pudderrosa skrev:
I kveld har babyen vært skikkelig sutrete og jeg har ikke fått gjort noe av husarbeid eller noe. Så skal jeg på en Halloweenfest så snart barnefar kommer, men for å få trimpoeng skal jeg gå litt ekstra på vei til banen!:) Onsdag nr 1


Innlegg 9

Uff slitsomt når de er slik ja. Godt du får kommet deg ut litt :-)



Gikk nettopp tur i 10 min i regnet uten regklær for å få poeng onsdag. nr 2
 


Smurfine88 skrev:
Ja e lett å falle for fristelsen, eg var på en plass å leverte i dag som eg e sjeldent, og der selger de så sinnsykt gode kakemenn!! Så måtte bare ha en..:P
Så har syndet i dag eg og...:P

Ellers har vi vært å handlet ny badevekt, så no håper eg den viser litt mer riktig.. For den vi hadde levde sitt eget liv.. kunne vise en forskjell på 2 kg hvis eg veide meg to ganger rett etter hverandre..:P hehe..:)

Innlegg nr 6



Ny badevekt måtte jeg ha og, den viste 2-3 kg feil etter hverandre hehe.... Veldig arti :p innlegg 12
 


Smurfine88 skrev:
Nei det vet eg, tenker ikkje på det som trim eg heller! :P
men akkurat i dag kunne eg ønske eg hadde en elektrisk tralle...
ikkje at d hadde hjulpet på den ene leveringen der de på død og liv skulle ha en hel palle med vin utpå grus/sand vei... og der stod den bom stille...:P hehehe

Nei e ikkje mange kaloriene en brenne ved å skrive innlegg gitt :P

innlegg 4



Hørtes slitsomt ut!! Husker en gang jeg sku kjøre inn en pall med maling, det er jo ikke vanskelig, bortsett fra at det var oppover bakke inn mot lageret.... Og jeg hadde med en utplasseringselev som ikke var veldig sterk og ikke skjønte at en ikke må brå slippe ned jekketralla når en ikke klarer holde igjen;P du kan jo tenke deg hva som skjedde med malingspanna da.... Som ikke hadde plast rundt seg:P jadaaaaaa maling utover hele asfalten haha.... Je flira ikke da altså ;) og je sa fra flere ganger om hvordan vi sku bremse den og slik... Dattera til sjefen var det og fniiis;) Innlegg 13
 
Back
Topp