Det nye TURKISE laget, skravle i vei.

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Hege og Chris, 3 Okt 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lucci Elsker forumet

Smurfine88 skrev:
    Mini her e snart 8 år så kl 21 e i grunnen leggetiden hans,
    men siden han var oppe til halv ti og har vært delvis trøtt og sutrete i dag,
    så blei d kl 20, men han har ikkje sovna ennå...
    ELSKER å dra tiden ut..:p unger altså...:P

Ja ekstra lett melk går greit her og, men eg hater smaken av melk..:P
    Så pleier ikkje å drikke d :P

Innlegg nr 7

Da er han ikke såååååå mini da:) slitsomt med sutring uansett.... Her er jo ene 3 mndr og hu andre snart fire.... Og hu på snart fire er værst hehe... Men sistevuka har a vært kjempe snill altså... Det skal a ha!!! Minsten legger seg 20.15 og sover til sju - halv åtte så je klager virkelig ikke... Hu er så rolig og fornøyd :) goinga <3 hu våkner stort sett før store snuppa :) er ikke så gla i melk smak jeg heller, har je aldri vært, men godt en gang i blant... hverfall til brød med nugatti på ;) eller sjokolade muffins :p sorry ingen avsnitt... pædde dyr vettu ;) innlegg 8>

2. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Nei han e ikkje så mini lenger desverre... hehe.. :P
    e mere interesert i å se på tv og spille data enn å leke..
    menmen.. e ikkje mitt barn så foreldrene får styre på somd e vil :)
    ska bli liv når vi får felles barn og de har forskjellige regler gitt :P
    Han her sover ikkje lenger enn til halv sju om morgenen sjøl om han legger seg seint...:P
    Men sånn var eg og når eg var liten, forskjellen e at han klarer ikkje å sitte seg ner aleine og se på tv osv..
    eg satt og lekte i timesvis med barbiedukker og dukker til foreldrene mine stod opp :P hehe.. så e litt uvant :)

Innlegg nr 8

3. Lucci Elsker forumet

Smurfine88 skrev:
    Nei han e ikkje så mini lenger desverre... hehe.. :P
    e mere interesert i å se på tv og spille data enn å leke..
    menmen.. e ikkje mitt barn så foreldrene får styre på somd e vil :)
    ska bli liv når vi får felles barn og de har forskjellige regler gitt :P
    Han her sover ikkje lenger enn til halv sju om morgenen sjøl om han legger seg seint...:P
    Men sånn var eg og når eg var liten, forskjellen e at han klarer ikkje å sitte seg ner aleine og se på tv osv..
    eg satt og lekte i timesvis med barbiedukker og dukker til foreldrene mine stod opp :P hehe.. så e litt uvant :)

Største her liker og tv og å spille på ipad.... Hehe... Men ikke for mye, da sier je fra ;) skjønner det blir annerledels når dekk får felles :) da sier man litt mer fra.... Fortsatt din liksom ;) UANSETT :0) innlegg 9 , du glemte nr innlegget ditt haha... Det gjør je å, må innat og redigere ;)

4. millemari Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Helle jenter, travle dager her. Begynt igjen i jobb og det er slitsomt det etter å ha vært over ett år hjemme i permisjon :) blitt lite trening de siste dagene men idag ble det en liten trilletur hvertfall. Nå er det rødvin og smågodt. Hihi :) Innlegg 1

5. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Hehe godt du passer på då ;)
    ja prøver jo å sette grenser og lage regler å sånt..
    men hos pappa e d fristed visstnok så han får driver på..
    møter motstand hos alle nesten på det...:P hehe..
    og han ska få smarttlf til jul av morå, enda avtalen var 10 år...
    gud forby at han blir den siste i klassen som får telefon...:P
    Nei off dette ble sytete...:P
    Kunne ønske eg gikk fortere ner i vekt! Var flinkere med å trene å sånt! :P

Innlegg nr 9

6. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Åå smågodt hørtes godt ut! :)
    Rødvin not so much, esje voksen nok tror eg :P
    eller så har eg ikkje prøvd d nok ganger :)

Her ska eg no pakke meg inn i dynen og lese videre i boka mi :)

Innlegg nr 9

7. Lucci Elsker forumet

millemari skrev:
    Helle jenter, travle dager her. Begynt igjen i jobb og det er slitsomt det etter å ha vært over ett år hjemme i permisjon :) blitt lite trening de siste dagene men idag ble det en liten trilletur hvertfall. Nå er det rødvin og smågodt. Hihi :) Innlegg 1

Rødvin her og... Nå skar vi strax grille entrecote og maiskolber... Med gratinerte poteter :) jadaaaa... Hadde je bare hatt smågodt... Krokodiller nammmm ;) innlegg 9

8. Lucci Elsker forumet

Smurfine88 skrev:

Innlegg nr 9

Du må lære deg drekke vin... Rødvin er sunt!!!! :0) innlegg 10

9. pudderrosa Flørter med forumet

Babyen har slitt med søvnen hele uka, var nattevåk natt til i dag og nå har hun ikke sovna enda! Jeg så på en klokke som ikke hadde blitt stilt tilbake og fikk helt noia for at det var over midnatt!:p Gikk en del i dag, men det var avbrutt av shopping og busstur, så får bare registrert 20 poeng, men det er jo noe. Lørdag nr 1

10. Lucci Elsker forumet

Jeg kom ikke inn i går... Jeg står stort sett pålogga, men jeg kom ikke inn... Ikke første gangen denne uka... Så jeg fikk ikke registrert noe!! Heldigvs hadde jeg ikke gjort noe særlig, men hadde vel litt... Irriterende altså !! Innlegg 1

11. Hege36 Gift med forumet

Lucci skrev:
    Jeg kom ikke inn i går... Jeg står stort sett pålogga, men jeg kom ikke inn... Ikke første gangen denne uka... Så jeg fikk ikke registrert noe!! Heldigvs hadde jeg ikke gjort noe særlig, men hadde vel litt... Irriterende altså !!

Innlegg 2
    Men da fører du det opp nå, ikke din skyld at du ikke kommer inn altså!!

12. Hege36 Gift med forumet

pudderrosa skrev:
    Babyen har slitt med søvnen hele uka, var nattevåk natt til i dag og nå har hun ikke sovna enda! Jeg så på en klokke som ikke hadde blitt stilt tilbake og fikk helt noia for at det var over midnatt!:p Gikk en del i dag, men det var avbrutt av shopping og busstur, så får bare registrert 20 poeng, men det er jo noe. Lørdag nr 1

Innlegg 3
    Uff, disse barna er ikke enkle nei. Håper babyen fikk sove etterhvert og du også.
    Da må du prøve å få med deg hvor mye du går mellom hver gang du stopper da veit du ;-)

13. Hege36 Gift med forumet

Lucci skrev:

Smurfine88 skrev:

Innlegg nr 9

Innlegg 4

Jeg får dundrende huepine av rødvin jeg, jeg liker det ikke så har bare tat en slur eller 2 for å teste og smack så sitter migrena der.

14. Hege36 Gift med forumet

Innlegg 5

Fy a meg jeg er dårlig i dag, dritvondt i halsen og pottetett i tryne, usj. Ikke bra å tyne kroppen sin da enn er syk merker jeg, trodde liksom jeg var syk forrige søndag jeg, men da var visst ingenting det.
    Måtte sende guttungen og gubben alene på bowling og kose dag, etter jeg tok husarbeidet i stad var jeg helt tom og orket ikke tenken på å dra noe sted.

15. Lucci Elsker forumet

Da fører jeg det på eget innlegg jeg, så får vi se... :) Æsj, misunner deg ikke vond hals altså.... Håper det går fort over :) innlegg 2

16. millemari Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Har vært ute på tur idag, er en høyde vi går på 20 min opp og 30 min ned. Skikkelig pulstopp men ikke så mange min da.

17. pudderrosa Flørter med forumet

Kjempeopptatt og trøtt i dag, men satte på. alarm kl 19 for å huske at det var frist kl 20, og rydda så i 20 min for å fa trimpoeng!:p Håper jeg får tid til å komne innom igjen senere i kveld. I går satte jeg forresten smågodtet tilbake i skapet og tok en yoghurt i stedet!:) Søndag nr 2

18. millemari Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Åh frist åtte på utfordringen? Det tenkte ikke jeg på så flaks jeg gikk innom her nå. Må forte meg å skrive inn :) Sår i halsen og tung i hodet. Legger meg tidlig ikveld og håper det går over. Innlegg 2

19. Hege36 Gift med forumet

Kjempebra jobba jenter, virkelig flinke på ukasutfordring. Koselig med masse liv i tråden også

20. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Lucci skrev:

Smurfine88 skrev:

Innlegg nr 9

Mja eg drikker vel egentlig ikkje alkohol i det hele tatt omtrent, så overlever nok uten rødvin ;)
    Hvis eg først ska drikke noe blir det Martini Asti..:P

Del denne siden