det heter..

var ikke det jeg siktet til. det jeg siktet til er at det er veldig mange som skriver hvem...

!!!!!!!!

koffer sei i au t vanle....bare ikke skriv hvem bil, hven bilde osv...ihvertfall ikke med overlegg.vært veldig mange sånne ikveld.går meg på øyenerven løs. [8D]

Jovisst jovisst, det er ofte det understreker et poeng, eller har en sterkere virkning å skrive noe med et enkelt punktum etter.
Jeg tolker trådstarters innlegg dithen at det heter "Hvilken kjole skal jeg velge"
og ikke "Hvem kjole...(...)"
Å bruke et eller flere uttropstegn er midlertid ikke en grammatisk feil slik jeg vil si det er å forveksle hvem/hvilken.

ORIGINAL: Adrianna

Er det norskundervisning nå??? [8|]

Kan ikke folk få lov til å skrive hva de vil?
Hvis det irriterer deg, så kan du jo bare hoppe over innleggene... [8|]

Har du ikke fått den nye timeplanen? Norsktimen begynner kl 20.00 på torsdager nå... Vi forandret litt på planen etter påske[;)]

Har du ikke fått den nye timeplanen? Norsktimen begynner kl 20.00 på torsdager nå... Vi forandret litt på planen etter påske

ORIGINAL: jailin

Har du ikke fått den nye timeplanen? Norsktimen begynner kl 20.00 på torsdager nå... Vi forandret litt på planen etter påske

den timen er på fredager kl 21...

ORIGINAL: ~devilishious~

koffer sei i au t vanle....bare ikke skriv hvem bil, hven bilde osv...ihvertfall ikke med overlegg.vært veldig mange sånne ikveld.går meg på øyenerven løs. [8D]

Jeg tror egentlig du bare burde pakke ned rødpennen din fort som svint...
BV er et diskusjonsforum - ikke et rettskrivingsforum (selv om enkelte godt kunne ønske det..).

Kan vi ikke få lov til å diskutere litt rettskrivning da...??
*herskaldetværeennerdesmiley*

Feiler det deg noe?

som dere selv skriver,hvis innlegget mitt irriterer dere..SÅ KAN DERE JO BARE HOPPE OVER DET??? eller gjelder det ikke dere?
[:-]

ORIGINAL: Thille

HVILKEN / HVILKE / HVILKET ETC...!!!!
[8D]

Feiler det deg noe?[8|]

I all verden? [:-]

HVILKEN / HVILKE / HVILKET ETC...!!!!
[8D]

Så du mener vi skal skrive HVILKEN / HVILKE / HVILKET med STORE BOKSTAVER eller...!!!!

Amazing....truly amazing! Jeg lar meg virkelig underholde. 

Er alle veldig sinte ikveld?

Jeg er litt grumpy for noe helt annet, og det trøster litt å
se at noen kanskje er hakket mer grinete... sorry!! [8D]

forstår ikke at folk har noe imot det. så lærte de noe nytt idag og.

men greit.folkene skal få skriver hvem de vil,skal ikke bryr jeg om noen gramatiske feiler.

og synes folk er rimelig frekk i kjeften som spør meg om det feiler meg noe,bare fordi jeg poengterer en skrive feil. right back at you.[:'(]

Hvis du skal komme og leke super tøff...som NYTT MEDLEM, kan du bare pakke snippveksa di og forsvinne. Ingen her liker folk som skaper kvalme. Bare se på det som ~devilishious~ skriver..

" Jeg tror egentlig du bare burde pakke ned rødpennen din fort som svint...
BV er et diskusjonsforum - ikke et rettskrivingsforum (selv om enkelte godt kunne ønske det..)."

OG JEG ER FAKTISK IKKE ET NYTT MEDLEM.HET TIDLIGERE SNUBIS/ARTANIS. Og hvis jeg var et nytt medlem, hadde jeg ikke hatt like mye jeg skulle ha sagt da,eller? er vi i det rasistiske selvgode hjørnet ikveld? bare fordi jeg ikke sitter hele dagen og burer inne på forumet og får masse innlegg??? jeg er jo tross alt norsk lærer,og har masse andre ting å foreta meg.

forstår ikke at folk har noe imot det. så lærte de noe nytt idag og.

men greit.folkene skal få skriver hvem de vil,skal ikke bryr jeg om noen gramatiske feiler.

og synes folk er rimelig frekk i kjeften som spør meg om det feiler meg noe,(husk mellomrom etter komma)bare fordi jeg poengterer en skrive feil. right back at you.[:'(]

*frem med rettepenn*

Du har glemt stor bokstav!

rimelig sikker på at du skulle ha skrevet hva der.

hele den setninga er skrevet feil-med overlegg.

ORIGINAL: Thille

Feiler det deg noe?

som dere selv skriver,hvis innlegget mitt irriterer dere..SÅ KAN DERE JO BARE HOPPE OVER DET??? eller gjelder det ikke dere?
[:-]

Hvis du skal komme og leke super tøff...som NYTT MEDLEM, kan du bare pakke snippveksa di og forsvinne. Ingen her liker folk som skaper kvalme. Bare se på det som ~devilishious~ skriver..

BV er et diskusjonsforum - ikke et rettskrivingsforum (selv om enkelte godt kunne ønske det..)."

*Kremt*

Denne var det virkelig sus over du.
Jeg har ihvertfall helt klart for meg hvilket innlegg i
denne tråden som er mest kvalmeskapende.

OG JEG ER FAKTISK IKKE ET NYTT MEDLEM.HET TIDLIGERE SNUBIS/ARTANIS. Og hvis jeg var et nytt medlem, hadde jeg ikke hatt like mye jeg skulle ha sagt da,eller? er vi i det rasistiske selvgode hjørnet ikveld? bare fordi jeg ikke sitter hele dagen og burer inne på forumet og får masse innlegg??? jeg er jo tross alt norsk lærer,og har masse andre ting å foreta meg.

Sånn som du skriver?

Vel frøken norsklærer.. Da må jeg nesten rette på deg også...
Forstår

i dag
Man starter aldri en setning med men
Folk
Skrive
Hva
Bry (verbet er bøyd feil..)
Grammatiske
Feil
Man begynner heller ikke en setning med og
Frekke
Skrivefeil

gjentar...hele den setninga er skrevet feil med overlegg.fordi dere mente det var ok og skrive feil, uten at folk skulle rett på det. skulle bare sjekke--og joda..kom masse spydige tilbakemerkninger,så dere var ikke det spøtt bedre sjøl. og,nei. jeg er ikke norsk lærer. DET var en spøk. [&:]

Skal du påpeke andres gramatiske feil, så bør vel minste kravet være at man skriver nogelunde riktig selv, eller?

Back
Topp