det heter..

ORIGINAL: jailin

Vel frøken norsklærer.. Da må jeg nesten rette på deg også...
Forstår

i dag
Man starter aldri en setning med men
Folk
Skrive
Hva
Bry (verbet er bøyd feil..)
Grammatiske
Feil
Man begynner heller ikke en setning med og
Frekke
Skrivefeil

gjentar...hele den setninga er skrevet feil med overlegg.fordi dere mente det var ok og skrive feil, uten at folk skulle rett på det. skulle bare sjekke--og joda..kom masse spydige tilbakemerkninger,så dere var ikke det spøtt bedre sjøl. og,nei. jeg er ikke norsk lærer. DET var en spøk. [&:]

Næ? Sier du det[:o]

Greit! hvis dere skal sitte å bråke her i kveld ser jeg meg nødt til å hente potetgullet. Det er 1 dag for tidlig! [8D]

Jaja..
Du sitter her og kritiserer folk fordi de skriver hvem istedenfor hvilken/t..
Da får du vel tåle at folk kommenterer dine skrivefeil også?
Har du skrevet dette innlegget feil med vilje og, forresten?
For ord deling er ganske gøy - eller IKKE..

det som er litt morsomt er at folk blir helt hysterisk over at jeg kommenterer en liten skrivefeil, og sier at det er GALT. og de neste 2 sidene,så gjør de akkurat det samme..kommenterer skrivefeil..[8|] fy! [&:] alle kan kommentere  mine skrivefeil,men da kommer jeg til å gjøre det samme! [:-]

ORIGINAL: jailin

Jaja..
Du sitter her og kritiserer folk fordi de skriver hvem istedenfor hvilken/t..
Da får du vel tåle at folk kommenterer dine skrivefeil også?
Har du skrevet dette innlegget feil med vilje og, forresten?
For ord deling er ganske gøy - eller IKKE..

det som er litt morsomt er at folk blir helt hysterisk over at jeg kommenterer en liten skrivefeil, og sier at det er GALT. og de neste 2 sidene,så gjør de akkurat det samme..kommenterer skrivefeil..[8|] fy! [&:] alle kan kommentere  mine skrivefeil,men da kommer jeg til å gjøre det samme! [:-]

Godt poeng, absolutt. Jeg vil likevel tørre å påstå at du har lagt nakken åpen for hugg ved å starte denne tråden. Til ditt innleggs forsvar vil jeg også si at det var tross alt på generelt grunnlag.
Du er visst blitt denne maurtuas kirsebær. [:D]

Godt poeng, absolutt. Jeg vil likevel tørre å påstå at du har lagt nakken åpen for hugg ved å starte denne tråden. Til ditt innleggs forsvar vil jeg også si at det var tross alt på generelt grunnlag.
Du er visst blitt denne maurtuas kirsebær.

[:D]
ser slik ut..men allikevel..totally verd det for å bli maurtuas kirsebær..so naugthy! [:D]

Ooooohh....!!!

Kirsebæra!

Back
Topp