Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Adrianna
Er det norskundervisning nå??? [8|]
Kan ikke folk få lov til å skrive hva de vil?
Hvis det irriterer deg, så kan du jo bare hoppe over innleggene... [8|]
ORIGINAL: jailin
Har du ikke fått den nye timeplanen? Norsktimen begynner kl 20.00 på torsdager nå... Vi forandret litt på planen etter påske
![]()
ORIGINAL: ~devilishious~
koffer sei i au t vanle....bare ikke skriv hvem bil, hven bilde osv...ihvertfall ikke med overlegg.vært veldig mange sånne ikveld.går meg på øyenerven løs. [8D]
Jeg tror egentlig du bare burde pakke ned rødpennen din fort som svint...
BV er et diskusjonsforum - ikke et rettskrivingsforum (selv om enkelte godt kunne ønske det..).
Hvis du skal komme og leke super tøff...som NYTT MEDLEM, kan du bare pakke snippveksa di og forsvinne. Ingen her liker folk som skaper kvalme. Bare se på det som ~devilishious~ skriver..
" Jeg tror egentlig du bare burde pakke ned rødpennen din fort som svint...
BV er et diskusjonsforum - ikke et rettskrivingsforum (selv om enkelte godt kunne ønske det..)."
forstår ikke at folk har noe imot det. så lærte de noe nytt idag og.
men greit.folkene skal få skriver hvem de vil,skal ikke bryr jeg om noen gramatiske feiler.
og synes folk er rimelig frekk i kjeften som spør meg om det feiler meg noe,(husk mellomrom etter komma)bare fordi jeg poengterer en skrive feil. right back at you.[:'(]
ORIGINAL: Thille
Feiler det deg noe?
som dere selv skriver,hvis innlegget mitt irriterer dere..SÅ KAN DERE JO BARE HOPPE OVER DET??? eller gjelder det ikke dere?
[:-]
Hvis du skal komme og leke super tøff...som NYTT MEDLEM, kan du bare pakke snippveksa di og forsvinne. Ingen her liker folk som skaper kvalme. Bare se på det som ~devilishious~ skriver..
BV er et diskusjonsforum - ikke et rettskrivingsforum (selv om enkelte godt kunne ønske det..)."
*Kremt*
OG JEG ER FAKTISK IKKE ET NYTT MEDLEM.HET TIDLIGERE SNUBIS/ARTANIS. Og hvis jeg var et nytt medlem, hadde jeg ikke hatt like mye jeg skulle ha sagt da,eller? er vi i det rasistiske selvgode hjørnet ikveld? bare fordi jeg ikke sitter hele dagen og burer inne på forumet og får masse innlegg??? jeg er jo tross alt norsk lærer,og har masse andre ting å foreta meg.
Vel frøken norsklærer.. Da må jeg nesten rette på deg også...
Forstår
Så
i dag
Man starter aldri en setning med men
Folk
Skrive
Hva
Bry (verbet er bøyd feil..)
Grammatiske
Feil
Man begynner heller ikke en setning med og
Frekke