Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?
Takk som spør, det går bra. Er nervøs for morgendagen og har brukt dagen i dag på gjøremål for å holde meg opptatt. Jeg håper så inderlig på minst ett bra egg i morgen, og helst at den egglederen ikke er full av væske. For da blir det nok totalfrys og operasjon før innsett..
lykke lykke til i dag! Håper på supre egg, og at det blir innsett om 2-5 dager, og ingen operasjon. Håper du har fått sovet litt i natt
@norri jeg håper så inderlig, men hodet sier at det ikke gikk denne gangen. Nå har jeg og begynt å lete etter muligheter til å ta en blodprøve i steden for vanlig hjemmetest. Tenk om jeg får positiv, å så er det kjemisk... Det er så uendelig mange tanker som svirrer i hodet. Godt jeg har en gutt som får meg ut om dagen, sånn at jeg får gjort og tenkt på andre ting også
Jeg var akkurat som deg og hadde ikke troa. Det var til og med en kveld jeg bare gråt og gråt fordi jeg var så skråsikker på at det ikke hadde gått! Åå men kan man ikke gjøre det hos fastlegen? Jeg fikk rekvisisjon gjennom klinikken!
jeg håper veldig for deg