Det hadde vært så fint med ett søsken..

Sender deg varme tanker og krysser fingrene for deg! De er veldig flinke og serviceinnstilte på Hausken, og de vet virkelig hva de gjør. Håper du lykkes med dette forsøket! :Heartbigred
 
Takk @Spøkelse @Fiiol og @Juli85 På fredag viste ultralyden at det var tre egg som lot seg rekruttere, i dag satte jeg ovitrellen, så nå er jeg spent på onsdagen. Da er det lenge siden fredag, så håpet mitt er at det er flere som har vokst nå disse dagene. Det har skjedd før at noen egg har fått en kjempe vekst etter å ha satt eggløsningssprøyten, så jeg håper litt at det skjer nå også :)
 
Hvordan går det med deg?

Takk som spør, det går bra. Er nervøs for morgendagen og har brukt dagen i dag på gjøremål for å holde meg opptatt. Jeg håper så inderlig på minst ett bra egg i morgen, og helst at den egglederen ikke er full av væske. For da blir det nok totalfrys og operasjon før innsett..
 
Masse lykke til i morgen!
 
Takk som spør, det går bra. Er nervøs for morgendagen og har brukt dagen i dag på gjøremål for å holde meg opptatt. Jeg håper så inderlig på minst ett bra egg i morgen, og helst at den egglederen ikke er full av væske. For da blir det nok totalfrys og operasjon før innsett..



lykke lykke til i dag! Håper på supre egg, og at det blir innsett om 2-5 dager, og ingen operasjon. Håper du har fått sovet litt i natt
 
lykke lykke til i dag! Håper på supre egg, og at det blir innsett om 2-5 dager, og ingen operasjon. Håper du har fått sovet litt i natt

Takk. :happy:
 
Hvordan går det med deg? :Heartred
 
I dag har vært nok en nervepirrende dag. Telefonen ringte rett før ti. Av fire egg var tre modne, et falt fra ila natten, men to er fortsatt med i spillet. Det var en gledelig nyhet, og jeg fikk endelig svelget noe frokost.:confused: Resten av dagen har gått til å holde seg opptatt. Når jeg setter meg ned, går tankene rett til de to embryoene. Måtte de fortsette å dele seg til i morgen.:smiley-angelic001 Vi har planlagt innsett i morgen og håper så inderlig at det blir full klaff, men vi må forberede oss på at det kan være over allerede i natt. Sist vi var med i karusellen var vi så heldige at vi fikk full klaff på første innsett. Kan vi være så heldig to ganger på rad? Noe sier meg at det ikke er mulig. Men dersom det går som det skal i morgen, så skal jeg gjøre alt jeg kan for at den lille klumpen skal vokse seg stor i magen. Ja takk til flere strekkmerker:Heartred
 
Så satte vi inn to egg i dag, fester de seg er det jammen godt jeg ikke er redd for strekkmerker :smiley-bounce022
 
Det er så mange tanker som svirrer rundt i hodet. Jeg vil gjøre alt riktig, jeg kjenner etter symptomer vel vitende om at det er for tidlig. Sist jeg gikk igjennom dette var jeg på jobb dagen etter innsett og resten av uken. Jeg er redd for at all den tid jeg har til å tenke skal ødelegge for oss. Det er jo helt idiotisk, men så tullete kan man bli... Nå er det bare 9 dager igjen til testdag. Jeg har ingen planer om å teste før det. Har ikke kjøpt test en gang. Hadde jeg gjort det ville den bare ligget der og fristet meg.. :stop:
 
Tidvis hetetokter og mye kramper i livmor i dag, jeg håper det er gode tegn... :smiley-angelic001
 
Det går så opp og ned. Den ene dagen var jeg nesten sikker på at det hadde gått veien. Nå er jeg helt på bunn. Kvalme, sliten og dårlig i magen. Alt kan skyldes lutinus, så jeg regner med det er den. Murringene har blitt mye svakere og skjeldnere. Jeg hadde litt blod på papiret i går. Ingen tegn til at egget festet seg, (kjente det sist). Jeg hater denne perioden her. Å så er det en uke igjen til jeg kan ta testen. Er vel 7 dpo nå da egguthenting var 01.07. Jeg drømmer og rare ting, men det har jeg gjort siden innsettingsdagen, så det er nok medisinene det og. Så det er nok lutinus som leker med meg.:banghead:
 
Last edited:
Jeg drømte også mye rart da jeg fikk positiv test :D

Krysser fingrene for deg :)
 
@norri jeg håper så inderlig, men hodet sier at det ikke gikk denne gangen. Nå har jeg og begynt å lete etter muligheter til å ta en blodprøve i steden for vanlig hjemmetest. Tenk om jeg får positiv, å så er det kjemisk... Det er så uendelig mange tanker som svirrer i hodet. Godt jeg har en gutt som får meg ut om dagen, sånn at jeg får gjort og tenkt på andre ting også :sorry:
 
@norri jeg håper så inderlig, men hodet sier at det ikke gikk denne gangen. Nå har jeg og begynt å lete etter muligheter til å ta en blodprøve i steden for vanlig hjemmetest. Tenk om jeg får positiv, å så er det kjemisk... Det er så uendelig mange tanker som svirrer i hodet. Godt jeg har en gutt som får meg ut om dagen, sånn at jeg får gjort og tenkt på andre ting også :sorry:


Jeg var akkurat som deg og hadde ikke troa. Det var til og med en kveld jeg bare gråt og gråt fordi jeg var så skråsikker på at det ikke hadde gått! Åå men kan man ikke gjøre det hos fastlegen? Jeg fikk rekvisisjon gjennom klinikken!

jeg håper veldig for deg :Heartred
 
Jeg var akkurat som deg og hadde ikke troa. Det var til og med en kveld jeg bare gråt og gråt fordi jeg var så skråsikker på at det ikke hadde gått! Åå men kan man ikke gjøre det hos fastlegen? Jeg fikk rekvisisjon gjennom klinikken!

jeg håper veldig for deg :Heartred

Jeg kan nok ta den hos fastlegen, men jeg er på ferie.. Jeg må nok bare ta den hjemmetesten, og så en hCG prøve når jeg er tilbake igjen...
 
Back
Topp