Det går FAAN ikke an!!!!!

På registrering nå så de at jeg fikk litt rier og da falt pulsen hans etterpå og det var ikke bra, så nå er jeg flyttet på føden for å ta vannet!!!!!!! Og starter det ikke etter 1,5t kommer dryppene.
Så endelig skjer det noe, men håper å slippe drypp:)
Sendte akkurat melding hjem om at ikke noe ville skje i natt, og måtte ringe nå etter 5 min

Oi, da skjer det endelig ting :-) lykke til - da blir det kanskje 12.12.14 på deg ;-)

Lykke til! Regner med at det går fort når de tar vannet :) Snart har du minstemann i armene :Heartred

Nå er kanskje babyen kommet?? Venter spent på oppdatering :)

Ja gikk kjempe fort når vannet ble tatt, 1t og 35 min. Så det bikka midnatt. Hun rakk ikke undersøke meg for ståa engang før jeg skreik at det kom ut ting både bak og foran og oppkast... Æsj... Alt på en gang og på tre press var han ute.
Så slapp drypp og revnet litt mindre enn forrige gang:)

Ja gikk kjempe fort når vannet ble tatt, 1t og 35 min. Så det bikka midnatt. Hun rakk ikke undersøke meg for ståa engang før jeg skreik at det kom ut ting både bak og foran og oppkast... Æsj... Alt på en gang og på tre press var han ute.
Gratulerer så mye med pjokken!:) hvorfor tok de ikke vannet tidligere?:/

Gratulerer! :)

Gratulerer så mye med pjokken!:) hvorfor tok de ikke vannet tidligere?:/
Takk. Egentlig sksl man gjennom inntil 8 modningstabletter og se om noe skjer. Men hans puls falt etter mine mini rier/kynnere etter tablett tre og da turte de ikke annet enn å ta vannet og følge han opp bedre.

Gratulerer så mye! Følte virkelig at det var din tur å få ut baby nå...og unner deg og prinsen alt godt :) Håper dere koser dere på barsel :) Og for en fin dato å bli født på ;)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

ENDELIG!
Gratulerer så mye :) Håper det går bra med deg.

Takk. Egentlig sksl man gjennom inntil 8 modningstabletter og se om noe skjer. Men hans puls falt etter mine mini rier/kynnere etter tablett tre og da turte de ikke annet enn å ta vannet og følge han opp bedre.

Gratulerer så mye med lillegutt :)

Rart at de sier det, selv tok de vannet på min nr 2 etter en tablett og 2 cm... (hvis det er ahus vi snakker om)
Er faktisk overrasket og sjokkert over behandlingen du har fått. Hvis du orker så burde du sende inn en "liten" klage.

Nå få du kose masse med lillegutt.. Nå er du endelig ferdig :) <3 Igjen gratulerer så mye :)

Back
Topp