Elisabeeth
Glad i forumet
Er det mulig?! :O Kjenner jeg blir sur.. Håper det ikke skjer sånt om jeg også går over termin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kødder du! Dette må dem fikse! Er jo helt latterlig!Nå hadde jeg time på sykehuset forrige fredag til igangsetting som jeg ikke hadde fått beskjed om , som jeg fikk vite om på tlf senere på dagen når jeg ringte inn.
I går fikk jeg ny time, da til torsdag.
Og akkurat nå ringte de fra sykehuset og spurte hvorfor jeg ikke hadde kommet til timen idag tidlig!!!!!
Jeg blir helt satt ut jeg altså
Mange takk, alle sammen, men idag blir nok ikke min dag allikevel.Lykke til i dag håper 10.12.14 blir din dato ;-)
Blir deg og meg i morra da! Woohoo!Mange takk, alle sammen, men idag blir nok ikke min dag allikevel.
Legen jeg kom til ble selvsagt helt sjokkert når jeg spurte hvordan alt dette kunne skje. Selvsagt skulle jeg settes igang med en gang.
Hun tok ul og sjekket at alt var bra, noe det heldigvis var, men han var litt på pluss uten at hun utdypet det så mye. Pulsen til baby var litt høy, så måtte ligge med reg to ganger. Hun sjekket meg nedentil, helt avflatet og 2 cm og så strippet hun meg (men deg hjalp ikke med storebror).
Fikk pratet om forrige fødsel og hun skrev i journalen av deg var viktig at jm fulgte med så hsn ikke skulle komme for fort pga revninga med storebror.
Og så skulle hun booke meg inn på igangsetting, og hva skjer.....jo HELT fullt oppe! Hun ringte og hørte om noen av de var klare snart men det var de ikke, så da var det ikke annet å gjøre enn å få time i morgen!
Jeg spurte også om hun trodde jeg ville bruke tre dager som forrige gang, og det trodde hun ikke. MEN legen som satte meg igang forrige gang, trodde ikke det hun heller
Så da er det bare og vente til i morgen, håpe det går fort, for jeg vil i Lucia feiringen i bhgn fredag efta