Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du er kommet på plass! Lykke til, håper det går fortere denne gangen enn sist!Da er jeg lagt inn, så nå kan de da ikke sende meg ut igjen
Fikk dobbeltrom, litt kjipt siden jeg regner med det tar tid som forrige gang. Får håpe jeg slipper å ligge og se den ene etter den andre komme og gå....
For ett styr! Håper det ordner seg.Ferdig med første runde, men pga strømbruddet ser det da ut som jeg med en halvtime akkurat ikke får fire idag, for hun trodde ikke de satte etter kl 22, og jeg skulle hatt nr 4 22.30
Jeg blir nesten målløs over alt det som går imot deg stakkars, ikke skal du kunne kose deg med kampen engang når du ligger der!! Håper du heller er travelt opptatt med rier slik at du har andre ting å tenke på! Nå ønsker jeg virkelig at ting bare går på skinner resten av den lille tiden til du har baby godt planta i armene dine og alt dette er et lukket kapittel. Sender deg mange klemmer og håper neste oppdatering er full av gledelige nyheterLigger med målinger i 1,5 time hver gang de setter en tablett, og hadde gledet meg til håndballkamp på neste runde, men TVn min funker ikke