Det går FAAN ikke an!!!!!

Lykke til i morgen !

Får inderlig håpe at alt går etter planen i dag! Nå kan det virkelig ikke være mulig med mer krøll...

Da er jeg lagt inn, så nå kan de da ikke sende meg ut igjen:)
Fikk dobbeltrom, litt kjipt siden jeg regner med det tar tid som forrige gang. Får håpe jeg slipper å ligge og se den ene etter den andre komme og gå....

Masse lykke til!!!!! Når er det ikke lenge igjen! :D

Endelig!!! Håper det går raskt og fint :) lykke til! Straks har du han i armene dine ❤️

Ferdig med første runde, men pga strømbruddet ser det da ut som jeg med en halvtime akkurat ikke får fire idag, for hun trodde ikke de satte etter kl 22, og jeg skulle hatt nr 4 22.30 :( :(

Vi krysser fingrene for at du ikke trenger 4, og at du får en baby på brystet i løpet av dagen/kvelden. Masse lykke til! :)

Da er jeg lagt inn, så nå kan de da ikke sende meg ut igjen:)
Fikk dobbeltrom, litt kjipt siden jeg regner med det tar tid som forrige gang. Får håpe jeg slipper å ligge og se den ene etter den andre komme og gå....
Så bra du er kommet på plass! Lykke til, håper det går fortere denne gangen enn sist! :)

Lykke til, krysser fingrene for at du slipper den 4 og å se at folk kommer og går! :)

Ferdig med første runde, men pga strømbruddet ser det da ut som jeg med en halvtime akkurat ikke får fire idag, for hun trodde ikke de satte etter kl 22, og jeg skulle hatt nr 4 22.30 :( :(
For ett styr! Håper det ordner seg.

Håper du kommer i gang og at det snart blir baby! :)

Håper det tar seg opp for deg! Er nå ikke heldigvis ikke så mange timene til du har lille i armene :) det er lys i enden av tunnelen ;)

Ligger med målinger i 1,5 time hver gang de setter en tablett, og hadde gledet meg til håndballkamp på neste runde, men TVn min funker ikke:(

Ligger med målinger i 1,5 time hver gang de setter en tablett, og hadde gledet meg til håndballkamp på neste runde, men TVn min funker ikke:(
Jeg blir nesten målløs over alt det som går imot deg :o stakkars, ikke skal du kunne kose deg med kampen engang når du ligger der!! Håper du heller er travelt opptatt med rier slik at du har andre ting å tenke på! Nå ønsker jeg virkelig at ting bare går på skinner resten av den lille tiden til du har baby godt planta i armene dine og alt dette er et lukket kapittel. Sender deg mange klemmer og håper neste oppdatering er full av gledelige nyheter :)

På registrering nå så de at jeg fikk litt rier og da falt pulsen hans etterpå og det var ikke bra, så nå er jeg flyttet på føden for å ta vannet!!!!!!! Og starter det ikke etter 1,5t kommer dryppene.
Så endelig skjer det noe, men håper å slippe drypp:)
Sendte akkurat melding hjem om at ikke noe ville skje i natt, og måtte ringe nå etter 5 min

Back
Topp