Det går FAAN ikke an!!!!!

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Nå hadde jeg time på sykehuset forrige fredag til igangsetting som jeg ikke hadde fått beskjed om , som jeg fikk vite om på tlf senere på dagen når jeg ringte inn.
I går fikk jeg ny time, da til torsdag.
Og akkurat nå ringte de fra sykehuset og spurte hvorfor jeg ikke hadde kommet til timen idag tidlig!!!!!
Jeg blir helt satt ut jeg altså:(

What?? Hva slags sykehus hører du til?
De burde virkelig skjerpe rutinene sine!! Fikk du komme inn før torsdag da?

Eg tror eg bare hadde reist opp der og sagt; "eg drar ikke noe sted før den ungen er ute!!!!"

Makan til TULL!!!!!!!! :mad::mad::mad::mad:

What?? Hva slags sykehus hører du til?
De burde virkelig skjerpe rutinene sine!! Fikk du komme inn før torsdag da?
Ja fikk ny time i morgen kl 8. En dag før hvertfall...
Er på Ahus, er vel det sykehuset med mest fødsler i landet, men min fødsel virker de ikke å ville ha:(

Og med guttungen ble jeg satt i gang på termin, da ville jeg gjerne gått to uker over, så han slapp å få bursdag i fellesferien.
Nå ville jeg hatt han ut så langt unna jul som mulig, og da bare drøyer det....

Ai ai..er det mulig da?!! Bra du fikk time i morgen i alle fall, da håper jeg du blir satt i gang! :)

Jeg hadde virkelig spurt de litt ut hvilke rutiner de har for å gi beskjeder? Jeg er skuffet over sus at de lover brev i posten som aldri blir sendt ut, men får sms med dato og klokkeslett og avdeling og gjett deg til hva du skal... Har jo en idee i det minste og kan ringe inn og spørre;)

Nå kjente jeg hormonene hoppe ett par hakk, er det mulig?!!! Greit nok med en menneskelig glipp, men når det skjer TO ganger på så kort tid og med samme person er det dypere enn en glipp. Ærlig talt!

Nå synes jeg virkelig du skal få føde, de skulle egentlig ha tatt deg inn uansett, fy skamme seg! :(

Gud, så uflaks du skulle ha da. Hadde klikka i vinkel jeg ass.
Men virker som du heldigvis har bebisen din snart? :)

Jeg tror faktisk jeg hadde sendt skriftlig klage på dette i etterkant... Setter et sykehus opp en avtale så har de jammen meg plikt å informere pasienten om denne timen også. Det er rett og slett ikke godt nok du må ringe gjentatte ganger og etter spørre på avtalene...

Å herregud da!! Makan til rot! Burde fått ny time senere på dagen. Eller nå i kveld. Serriøst! Skal ikke være sånn.

I alle dager? Er det mulig?
For ett drittsykehus:mad:
Håper du blir satt igang imorgen!!!

Hva i huleste??? Så utrolig teit og irriterende!!
Krysser fingrene for deg og at du forhåpentligvis har babyen din i armene i morgen!! Masse klemmer og gode tanker :)

Back
Topp