Det første du skal gjer når babyen er ute? :)

Tror nok det blir et spekebord og et glass kald hvitvin som frister mest!
Deretter blir det mange sykleturer med jaktBikkjene mine, ligge på magen og kunne kle meg i alle klærne mine igjen
 
Gå med klea mine igjen!! Har tre gravid tightsa og to gravid bukser og eine tightsen har alt revna :( også gledar eg meg til å greie å...trimme hekken, haha. Og ikkje minst puste som normalt!!

Haha, hekketrimming :-D
Om det er ein trøst så revna eg ein tights også igår. Då føler man seg bra altså ;-)
 
Klærne våre! Sukk. Har en hel hylle nå men normalt tøy jeg ikke får brukt. Blir nok en stund inn i ammingen også for enkelte topper/bluser blir så korte når puppene blir litt større:)
 
Haha, hekketrimming :-D
Om det er ein trøst så revna eg ein tights også igår. Då føler man seg bra altså ;-)

Var den finaste måten eg greide å sei det på, haha :D nei det er ikkje akkurat eit sjølvtillitsboost :/
 
Slippe å bekymre meg for om det er et toalett i nærheten, og å kunne gå en hel time uten å løpe på do :p ellers savner jeg å bruke alle de fine klærne mine, å ikke være konstant anpusten/sliten, og selvsagt til å spise spekemat og blodig biff igjen :) Men jeg tror nok at jeg vil savne å være gravid når den tid kommer også :)

Du er heldig om du slipper å bekymre deg for hvor nærmeste toalett er etter fødselen! Jeg måtte gå med Tena truseinnlegg de første 5 ukene etter fødsel, haha. Tissa på meg hvis jeg ikke kom meg på toalettet med EN GANG jeg ble tissetrengt :inpain: Så husk å kniiiip!
 
Du er heldig om du slipper å bekymre deg for hvor nærmeste toalett er etter fødselen! Jeg måtte gå med Tena truseinnlegg de første 5 ukene etter fødsel, haha. Tissa på meg hvis jeg ikke kom meg på toalettet med EN GANG jeg ble tissetrengt :inpain: Så husk å kniiiip!
Joda, tenkte vel mer fram i tid ;)
 
Jeg håper neseborene blir normale igjen: det ene tetter seg hver gang jeg legger meg ned. I tillegg gleder jeg meg til å ikke ha vondt i kroppen av for mye sitting, ståing eller gåing. Gleder meg til å være i normal stand rett og slett :)
 
Sove på magen savner jeg, men da det blir KS så vet jeg St det er mye smerter i forbindelse med mageleie en stund etter inngrepet så gruer meg litt også.

Gleder meg til å sove på ryggen også :)
 
Haha, hekketrimming :-D
Om det er ein trøst så revna eg ein tights også igår. Då føler man seg bra altså ;-)
Fnis, gått samme smell, bare med gravidbukse [emoji14]
 
Du er heldig om du slipper å bekymre deg for hvor nærmeste toalett er etter fødselen! Jeg måtte gå med Tena truseinnlegg de første 5 ukene etter fødsel, haha. Tissa på meg hvis jeg ikke kom meg på toalettet med EN GANG jeg ble tissetrengt :inpain: Så husk å kniiiip!
Uff ja, sånn hadde heldigvis ikke jeg det, men det er så viktig å knipe! Hadde null kontroll på bekkenbunnen etter fødsel, det var litt ekkelt.
 
Å kunne ligge på magen igjen, og ikke minst kunne ta på sokker og sko uten og bli andpusten! Kunne komme meg i mine egne klær igjen å føle seg mer sexy enn en hvalross! :p
 
Back
Topp