Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gå med klea mine igjen!! Har tre gravid tightsa og to gravid bukser og eine tightsen har alt revna også gledar eg meg til å greie å...trimme hekken, haha. Og ikkje minst puste som normalt!!
Haha, hekketrimming :-D
Om det er ein trøst så revna eg ein tights også igår. Då føler man seg bra altså ;-)
Slippe å bekymre meg for om det er et toalett i nærheten, og å kunne gå en hel time uten å løpe på do ellers savner jeg å bruke alle de fine klærne mine, å ikke være konstant anpusten/sliten, og selvsagt til å spise spekemat og blodig biff igjen Men jeg tror nok at jeg vil savne å være gravid når den tid kommer også
Joda, tenkte vel mer fram i tidDu er heldig om du slipper å bekymre deg for hvor nærmeste toalett er etter fødselen! Jeg måtte gå med Tena truseinnlegg de første 5 ukene etter fødsel, haha. Tissa på meg hvis jeg ikke kom meg på toalettet med EN GANG jeg ble tissetrengt Så husk å kniiiip!
Jeg blir med!Afternoon tea med champange og brie ost Vis vedlegget 153823
Fnis, gått samme smell, bare med gravidbukse [emoji14]Haha, hekketrimming :-D
Om det er ein trøst så revna eg ein tights også igår. Då føler man seg bra altså ;-)
Uff ja, sånn hadde heldigvis ikke jeg det, men det er så viktig å knipe! Hadde null kontroll på bekkenbunnen etter fødsel, det var litt ekkelt.Du er heldig om du slipper å bekymre deg for hvor nærmeste toalett er etter fødselen! Jeg måtte gå med Tena truseinnlegg de første 5 ukene etter fødsel, haha. Tissa på meg hvis jeg ikke kom meg på toalettet med EN GANG jeg ble tissetrengt Så husk å kniiiip!