Det første du skal gjer når babyen er ute? :)

En tråd i 'Mars 2016' startet av Vaggegåsa, 2 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. xena81 Forelsket i forumet

Åh gleder meg til å kunne spise blodig biff igjen....og sove på magen, det skal bli så sykt godt ;)

• Liker Liker x 1
  2. karro.90 Betatt av forumet

Tror nok det blir et spekebord og et glass kald hvitvin som frister mest!
    Deretter blir det mange sykleturer med jaktBikkjene mine, ligge på magen og kunne kle meg i alle klærne mine igjen

3. Pedal Gift med forumet

Sove på magen, rødvin og slippe å måtte på do hele tiden :D

4. Vaggegåsa Elsker forumet Marslykke 2016

Haha, hekketrimming :-D
    Om det er ein trøst så revna eg ein tights også igår. Då føler man seg bra altså ;-)

5. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Klærne våre! Sukk. Har en hel hylle nå men normalt tøy jeg ikke får brukt. Blir nok en stund inn i ammingen også for enkelte topper/bluser blir så korte når puppene blir litt større:)

6. Mammmak Forumet er livet Sommerfuglene

Var den finaste måten eg greide å sei det på, haha :D nei det er ikkje akkurat eit sjølvtillitsboost :/

7. Jan14Mars16 Glad i forumet

Du er heldig om du slipper å bekymre deg for hvor nærmeste toalett er etter fødselen! Jeg måtte gå med Tena truseinnlegg de første 5 ukene etter fødsel, haha. Tissa på meg hvis jeg ikke kom meg på toalettet med EN GANG jeg ble tissetrengt :inpain: Så husk å kniiiip!

8. Knøtt Gift med forumet Marslykke 2016 Novemberbarna 2021 Julibarna 2019

Joda, tenkte vel mer fram i tid ;)

9. MittNyeLiv Elsker forumet

Afternoon tea med champange og brie ost ImageUploadedByBV Forum1451765870.696360.jpg

• Liker Liker x 1
  10. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Jeg blir med!

• Liker Liker x 1
  11. Frk.Rosa Forumet er livet

Spise brie og spekeskinke!

12. Rosa89 Rosa89

Fenalår,spekemat, slippe insulin (håper eg) og kunne gå ned trappa hjemme, ikke krype

13. Fykers Gift med forumet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Jeg håper neseborene blir normale igjen: det ene tetter seg hver gang jeg legger meg ned. I tillegg gleder jeg meg til å ikke ha vondt i kroppen av for mye sitting, ståing eller gåing. Gleder meg til å være i normal stand rett og slett :)

14. Jade<3 Forelsket i forumet

Sove på magen savner jeg, men da det blir KS så vet jeg St det er mye smerter i forbindelse med mageleie en stund etter inngrepet så gruer meg litt også.

Gleder meg til å sove på ryggen også :)

15. Mokkenikke Elsker forumet

Gå på trening å føle at en har gjennomført en knall økt!
    Kjøre motorsykkel :D

16. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Fnis, gått samme smell, bare med gravidbukse [emoji14]

17. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Uff ja, sånn hadde heldigvis ikke jeg det, men det er så viktig å knipe! Hadde null kontroll på bekkenbunnen etter fødsel, det var litt ekkelt.

18. Lillenurk93 Elsker forumet Marslykke 2016

Å kunne ligge på magen igjen, og ikke minst kunne ta på sokker og sko uten og bli andpusten! Kunne komme meg i mine egne klær igjen å føle seg mer sexy enn en hvalross! :p

• Liker Liker x 1
  19. Tvillingmamma2016 Flørter med forumet

Ligge på ryggen.. :)
    Og spise brie, spekemat og litt blodig biff.. :D

• Liker Liker x 1
  20. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Ikke det første kanskje, men et halv glass rødvin etterhvert skal ikke bli så fælt det heller altså :p

• Liker Liker x 4

Del denne siden