Det første du skal gjer når babyen er ute? :)

Vaggegåsa

Elsker forumet
Marslykke 2016
Berre for moro skyld!

Etter endå ei søvnløs natt blei eg liggande å tenke på kva eg gleda meg mest til med at svangerskapet "snart" er over. Då tenker eg ikkje på dei sjølvsagte babyrelaterte tinga som naturligvis trumfa alt det andre, men det man gjerne er forhindra fra i denne perioden. :)

Personlig gleda eg meg til å sove/ligge på MAGEN igjen! Eg skal seriøst legge meg boms på magen ved alle anledninger, berre fordi eg KAN. :p
Eg skal også ete umenneskelige mengder med spekeskinke og brie, fnis.
Gleda meg sjølvsagt også til kunne herje med 7 åringen igjen, og å generelt komme over denne "strevande-skilpadde-på-rygg"-looken eg har no. :-D

Mannen har også eit punkt å tilføye, trenge vel ikkje å nevne kva det er. :p

Kva savna dokke mest?
 
Jeg gleder meg faktisk til å kunne få på meg jeansene mine igjen :) gleder meg også til å kunne kle på meg skoene selv og også det å kunne føle meg litt mer sexy enn det jeg gjør nå Hehe
 
Att oron i kroppen slutar efter födseln..att kunna ligga i ro utan att det kryper i benen.
Att kanske kunna sova lite längre än 1 timme i taget ?:p
 
Gleder meg til å gå med vanlige klær, trene til svetten siler og å kunne sove hele natten gjennom PÅ magen :)
 
Jeg gleder meg faktisk til å kunne få på meg jeansene mine igjen :) gleder meg også til å kunne kle på meg skoene selv og også det å kunne føle meg litt mer sexy enn det jeg gjør nå Hehe

Åh, få på seg jeans og sko sjølv..det virka berre som ein fjern, fjern drøm :-D
 
Gå med klea mine igjen!! Har tre gravid tightsa og to gravid bukser og eine tightsen har alt revna :( også gledar eg meg til å greie å...trimme hekken, haha. Og ikkje minst puste som normalt!!
 
Mye jeg savner når jeg tenker meg om, haha! Ost, kjeks og spekeskinke, sove på magen, å kunne variere litt mer i klesveien. Akkurat nå bytter jeg mellom 3-4 bukser og samme mengde topper føles det ut som.. Shave leggene og knytte sko uten å måtte streve så forferdelig mye, løpe til svetten renner og kanskje det å være litt mindre bekymret for meg selv (fall og slikt) men så går vell de tankene over fra at meg selv til lille :p helt til slutt å føle meg tiltrekkende igjen. Å være gravid er fantastisk og ikke minst vakkert, men ikke spesielt sexy i mine øyne. :)
 
Slippe å bekymre meg for om det er et toalett i nærheten, og å kunne gå en hel time uten å løpe på do :p ellers savner jeg å bruke alle de fine klærne mine, å ikke være konstant anpusten/sliten, og selvsagt til å spise spekemat og blodig biff igjen :) Men jeg tror nok at jeg vil savne å være gravid når den tid kommer også :)
 
Posta i feil forum igjen..
 
Jeg skal spise salami!!!
 
Jeg har sagt fra om at hvis det ikke står ett koldtbord med roastbiff, spekeskinke, diverse spekepølser, loff, eggrøre, diverse skinker, salami OG krydder salami å venter på meg når vi kommer fra sykehuset, så skal jeg aldri snakke med noen igjen :p
Ellers gleder jeg meg til å ha på vanlig sko, sove på magen, spise ting jeg har lyst på.
 
Jeg har sagt fra om at hvis det ikke står ett koldtbord med roastbiff, spekeskinke, diverse spekepølser, loff, eggrøre, diverse skinker, salami OG krydder salami å venter på meg når vi kommer fra sykehuset, så skal jeg aldri snakke med noen igjen :p
Ellers gleder jeg meg til å ha på vanlig sko, sove på magen, spise ting jeg har lyst på.
Hahaha Love it!
 
Back
Topp