Det første du skal gjer når babyen er ute? :)

Å være smertefri, kunne bevege meg og trene, spise spekmat, myke oster, og ikke minst godteri!! (Svangerskapsdiabetes) Og selvfølgelig også å kunne kose meg med et glass vin/øl. Åååå, det gledes!
 
Spise nystekt rundstykke med vossafår(fårepølse)! :D Savner det å kunne spise både det og spekemat!
 
Oh loooord det er ganske mye på lista nå faktisk! Gleder meg til å kunne gå normalt igjen uten å se ut som en feit pingvin som har gjort nr 2 i buksa! Det skjer kanskje ikke med én gang etter fødsel, men close!
Å Gud som jeg gleder meg til å nyte et lite glass rødvin til en god, saftig blodig biff som fortjener en vin ved siden av <3 gleder meg til å slippe å tigge mannen om å shave leggene mine da kan man gjøre det selv! Og ikke minst hekken som flere har nevn her! Haha, (men den får ikke mannen nærme seg med høvel, bare så det er sagt! Vil gjerne beholde alt som er der nede)
Ost, spekemat og sove på magen <3
 
Oh loooord det er ganske mye på lista nå faktisk! Gleder meg til å kunne gå normalt igjen uten å se ut som en feit pingvin som har gjort nr 2 i buksa! Det skjer kanskje ikke med én gang etter fødsel, men close!
Å Gud som jeg gleder meg til å nyte et lite glass rødvin til en god, saftig blodig biff som fortjener en vin ved siden av <3 gleder meg til å slippe å tigge mannen om å shave leggene mine da kan man gjøre det selv! Og ikke minst hekken som flere har nevn her! Haha, (men den får ikke mannen nærme seg med høvel, bare så det er sagt! Vil gjerne beholde alt som er der nede)
Ost, spekemat og sove på magen <3

Hahaha - feit pingvin som har gjort nr 2 i buksa! Ler meg faktisk ihel :-D
 
Oh loooord det er ganske mye på lista nå faktisk! Gleder meg til å kunne gå normalt igjen uten å se ut som en feit pingvin som har gjort nr 2 i buksa! Det skjer kanskje ikke med én gang etter fødsel, men close!
Å Gud som jeg gleder meg til å nyte et lite glass rødvin til en god, saftig blodig biff som fortjener en vin ved siden av <3 gleder meg til å slippe å tigge mannen om å shave leggene mine da kan man gjøre det selv! Og ikke minst hekken som flere har nevn her! Haha, (men den får ikke mannen nærme seg med høvel, bare så det er sagt! Vil gjerne beholde alt som er der nede)
Ost, spekemat og sove på magen <3
Haha! Så fantastisk men dessverre veldig treffende beskrivelse av akkurat sånn jeg føler meg :D Feit pingvin som har gjort nr 2 i buksa :joyful: Ler meg skakk!
 
"Heldigvis" så har jeg ikke så stor mage men gleder meg til å komme inn i normale bukser å jeans, tettsittende topper, ligge på magen å slippe den hersens puta ved magen og ikke være total avhenig av nesespray :D
 
Gleder meg til å bli smertefri i hoftene (håper jeg på)
gå normalt i trapper uten å falle, begynner bli lenge siden :(
blodig biff!!! det er savn
Forhåpentligvis bli ferdig med blodsukkermålinger, i det minste starte å jobbe med å bli kvitt det.
komme seg inn i normale klærne igjen :)
mindre halsbrann...
 
Gleder meg til å spise hva jeg måtte ønske uten at gaviscon er et must. Halsbrann er bare så slitsomt.....
Å så gleder jeg meg til den derre forbaska "av"-knappen på tenninga kan forsvinne så man faktisk kan være litt intim igjen uten at hvalrossen skal ødelegge. :angel4 for de som ikke skjønte d, her lever vi i sølibat :angel7
 
At kiloene begynner å rase av. Få igjen puddingen sånn nogenlunde hvertfall :) pluss nyte et glass rødvin med gubben :)
Men kommer mest til å savne full focus på junior på 11 år tror jeg. Redd han skal bli sjalu når nr 2 kommer og tar mye focus :(
Så prøver å nyte siste tiden jeg har med han som enebarn :)
 
Vanlige klær❤️
 
Hvor raskt etter fødsel kan man spise spekeskinke, oster osv? Med en gang? Eller er det noe man ikke kan spise i starten?
Og rødvin... Kan man ta et halvt glass??
 
Back
Topp