Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh loooord det er ganske mye på lista nå faktisk! Gleder meg til å kunne gå normalt igjen uten å se ut som en feit pingvin som har gjort nr 2 i buksa! Det skjer kanskje ikke med én gang etter fødsel, men close!
Å Gud som jeg gleder meg til å nyte et lite glass rødvin til en god, saftig blodig biff som fortjener en vin ved siden av <3 gleder meg til å slippe å tigge mannen om å shave leggene mine da kan man gjøre det selv! Og ikke minst hekken som flere har nevn her! Haha, (men den får ikke mannen nærme seg med høvel, bare så det er sagt! Vil gjerne beholde alt som er der nede)
Ost, spekemat og sove på magen <3
Haha! Så fantastisk men dessverre veldig treffende beskrivelse av akkurat sånn jeg føler meg Feit pingvin som har gjort nr 2 i buksa Ler meg skakk!Oh loooord det er ganske mye på lista nå faktisk! Gleder meg til å kunne gå normalt igjen uten å se ut som en feit pingvin som har gjort nr 2 i buksa! Det skjer kanskje ikke med én gang etter fødsel, men close!
Å Gud som jeg gleder meg til å nyte et lite glass rødvin til en god, saftig blodig biff som fortjener en vin ved siden av <3 gleder meg til å slippe å tigge mannen om å shave leggene mine da kan man gjøre det selv! Og ikke minst hekken som flere har nevn her! Haha, (men den får ikke mannen nærme seg med høvel, bare så det er sagt! Vil gjerne beholde alt som er der nede)
Ost, spekemat og sove på magen <3
Oh loooord det er ganske mye på lista nå faktisk! Gleder meg til å kunne gå normalt igjen uten å se ut som en feit pingvin som har gjort nr 2 i buksa!