Det 4. ønskebarnet.

PP2 - CD24 - 8DPO ( 06.11.21)
Nå kjenner jeg at jeg blir usikker.. ALTSÅ, 8 DPO å dette er status:
-Ømme pupper med stikninger
-Må tisse 6-7 ganger i døgnet, må til og med opp på natten å tisse.
-Trøtt hele tiden.
- Å det føles ut som jeg ligger op en mango ved livmoren når jeg ligger på magen.

Tok en test på torsdag. Å den var jo selvfølgelig blendahvit. Men kan det være? Allerede? Så fort?
Tør egentlig IKKE håper i det hele tatt.. bli så utrolig skuffa!
 
PP3 - CD1 (08.11. 21)
Da kom TR da. :shifty:
Kroppen spilte meg virkelig ert puss denne gangen.
Masse symptomer, men ingen uttelling. :(
Da er det bare å vente på ny EL da…
Så får jeg tilbringe resten av dagen med bena høyt i sofaen mens TR herjer. :mad:
 
Last edited:
PP4 - 13DPO (01.01.22)
Det har hvert litt stille en stund. Var så sikker på at jeg var gravid i forrige PP. Å da ble nedturen da TR kom så stor.
Så jeg valgte å ta en liten pause å la jula lege sårene.
Men sååå... Ett par dager før nyttårsaften begynte ting å skje..
Enkelte ting smakte rart. Følte meg rett og slett uvel.. Kjente at misstanken kom snikende igjen.. MEN klok av skade tenkte jeg at det var kroppen som spilte meg ett puss igjen. Jeg tok noen tidligtester som alle var blendahvite.
Men kl 01:30 natt til nyttårsaften fikk jeg over meg at jeg MÅTTE teste igjen..
Å til min store overraskelse var det en veldig svak teststrek der. Litt i vanntro og i frykt for en falsk positiv prøvde jeg å la det være. Men det ble veldig lite søvn den natten.

Siden jeg skulle ha gjester til nyttårsfeireing måtte jeg tenke litt nytt.. Hvordan jeg skulle skjule dette for de andre, innkludert mannen min. Siden jeg ikke ville si noe før jeg var sikker.

Men i dag sitter jeg her 5 svake positive tester rikere... Men likevel klarer jeg ikke helt føle meg trygg.. Fremdeles 1-2 dager til IKM, så frem til jeg er over IKM tør jeg ikke si det høyt til de rundt meg.

Krysser fingrene for at denne lille spiren fester seg godt å blir der.
 
PP5 - CD1 (03.01.22)
Så gikk det ikke helt som jeg håpet på denne gangen. Våknet opp med voldsomme smerter og blødninger.
Dermed har dagen hvert brukt på sofaen med potetgull, brus og smertestillende.
Lurte først på om det bare var TR.
Men smertene og blødningene er annerledes enn ved TR. Men sånn er det. Så da får PP5 starte. Så satser jeg på at EL ikke blir ute av kontroll etter dette.

 
PP5 -CD2 (04.01.22)
4. januar. I dag er det 1 år siden jeg fødte lille Vicky.
Så rart å tenke på at hun er ett helt i dag!

Eneste som er litt skjær i sjøen er at jeg fremdeles har en del vondt. Å har brukt det meste dagen på sofaen. Så jeg føler egentlig at dagen har blitt litt amputert.
Men vi skal feire henne litt i helgen. Så da får jeg heller ta det igjen da.
 
PP5 - CD1 (03.01.22)
Så gikk det ikke helt som jeg håpet på denne gangen. Våknet opp med voldsomme smerter og blødninger.
Dermed har dagen hvert brukt på sofaen med potetgull, brus og smertestillende.
Lurte først på om det bare var TR.
Men smertene og blødningene er annerledes enn ved TR. Men sånn er det. Så da får PP5 starte. Så satser jeg på at EL ikke blir ute av kontroll etter dette.

Fikk så vondt av deg når jeg leste dette.. Håper det klaffer neste pp :Heartred

Gratulerer så mye med en ettåring! Ta godt vare på deg selv, og så håper jeg det blir en fin feiring til helga :)
 
Fikk så vondt av deg når jeg leste dette.. Håper det klaffer neste pp :Heartred

Gratulerer så mye med en ettåring! Ta godt vare på deg selv, og så håper jeg det blir en fin feiring til helga :)
Tusen takk :Heartred
Håper fet klaffer snart jeg også. Ønsker oss så inderlig ett siste tilskudd til familie. Da er vi komplett. :happy:
 
PP5 - CD1 (03.01.22)
Så gikk det ikke helt som jeg håpet på denne gangen. Våknet opp med voldsomme smerter og blødninger.
Dermed har dagen hvert brukt på sofaen med potetgull, brus og smertestillende.
Lurte først på om det bare var TR.
Men smertene og blødningene er annerledes enn ved TR. Men sånn er det. Så da får PP5 starte. Så satser jeg på at EL ikke blir ute av kontroll etter dette.

Ble lei meg da jeg så at du hadde skrevet dette i septembergruppa. Sender en klem og håper inderlig at det klaffer fort igjen :Heartred
 
PP5 -CD 13/14 (natt til CD14) 14.01.22
Har liggi på sofaen med mannen å sett på Eternals. Da slo det meg at jeg har hatt kramper i LM hele kvelden. Dette er gjerne noe som kommer i forbindelse med EL. Da jeg så på datoen innså jeg at jeg har beregnet EL i morgen/i dag, kommer litt an på hvordan du ser på det. El er 15. denne måneden. Så jeg tenkte. Tar en EL test. Den var jo selvfølgelig ikke positiv. Så det blir spennende å se i morgen. :sour:

Men det som gjorde det litt spennende er at jeg sveipet innom forumet for morroskyld mens jeg lå på sengen å lette etter søvnen, da jeg kom over "Hvis du blir gravid denne PP, hva blir termin" - tråden. Så jeg fant veien inn på terminkalkulatoren til BV å plottet inn utregningen. Å jøsses. Så hvis jeg blir gravid denne PP så har jeg termin 12. oktober. Det er dagen før bursdagen til Lola som er 13. oktober. :wacky: Så ja…. Dette blir jo spennende!

Men nå blir det natta her. Å i helgen skal jeg endelig få møte 2 nye tilskudd til familien. Pelssøsteren min Hermine som flyttet inn hos pappa og bonusmamma i dag. Å lille vakre Noah. Lillebror sitt første barn som kom til verden nå i januar. Å det gledes!!!. :smiley-bounce016
 
Hei!

Kikket innom dagboken din. Har sett signaturen din å tenkt; sikkert en sterk dame. Nå leste jeg dagboken din å milde monne! For ei sterk dame du er!!!!!!!!!! Hatten av for deg, det skal være sikkert. Skal krysse det jeg har å krysse for at dere får fullført familien deres. Masse lykke til. Og gleder meg til å se positiv test fra deg!
 
Hei!

Kikket innom dagboken din. Har sett signaturen din å tenkt; sikkert en sterk dame. Nå leste jeg dagboken din å milde monne! For ei sterk dame du er!!!!!!!!!! Hatten av for deg, det skal være sikkert. Skal krysse det jeg har å krysse for at dere får fullført familien deres. Masse lykke til. Og gleder meg til å se positiv test fra deg!
Tusen tusen takk. :Heartred
Takk for fine ord og takk for støtten. Det setter jeg veldig pris på. :happy:
 
PP5 - CD15 (1 dag over beregnet EL) 16.01.22

Så er jeg forbi datoen for beregnet EL. EL-testene viser liksom ikke tegn å øke. Så dette begynner å bli frustrerende. Tester morgen og kveld for å være sikker. Så da er det vel bare å vente da… håpe på at EL snart skjer.

:shifty:
 
PP5 - CD 17 - EL! (regulert med 3 dager) 18.01.22

DA kom endelig EL 3 dager forsinket. Så da blir IKM satt til 2. februar
Var å møtte nevøen min på 9 dager på søndagen, så nå er mannen VIRKELIG klar for at sistemann skal flytte inn i magehuset:hilarious:
Tror det rasler MINST like mye hos han som hos meg
:laughing025
 
Hva gir du meg? 1. oktober 2021 laget jeg mitt første innlegg i denne dagboken. Måtte ta en pause fra den fordi jeg begynte å bli sliten av å prøve. Etter 2 SA og en ustabil syklus stoppet jeg å teste etter EL og kjenne etter symptomer.
Men i dag 1. oktober 2022 finner jeg fra dagboken for å oppdatere NØYAKTIG ett år senere for å fortelle at jeg testet positivt på digitaltesten i dag tidlig. 4 uker BLANK i dag!

Termin 13. juni 2023
Det 4. ønskebarnet er på vei....
Måtte du klore deg fast lille venn!
 
Hva gir du meg? 1. oktober 2021 laget jeg mitt første innlegg i denne dagboken. Måtte ta en pause fra den fordi jeg begynte å bli sliten av å prøve. Etter 2 SA og en ustabil syklus stoppet jeg å teste etter EL og kjenne etter symptomer.
Men i dag 1. oktober 2022 finner jeg fra dagboken for å oppdatere NØYAKTIG ett år senere for å fortelle at jeg testet positivt på digitaltesten i dag tidlig. 4 uker BLANK i dag!

Termin 13. juni 2023
Det 4. ønskebarnet er på vei....
Måtte du klore deg fast lille venn!
Så herlig oppdatering, gratulerer så mye!! :Heartpink :love017
 
Gratulerer så mye :Heartred :Heartred
 
UKE 4+3

Symptomer:
Kvalme
Dårlig søvn, trøtt
Ømme bryster
Ligamentsmerter


Kvalmen kommer og går. Så her går det på saltkjeks og en 50/50blanding eplejuice/Farris. Jeg sover veldig dårlig som igjen gjør meg veldig trøtt. Så da må man bare ta ting som det kommer.
 
Back
Topp