Så spennende daNå er det under 24 timer til TUL. Blir spennende å se om det er 1 eller 2 der inne. Men de siste dagene har jeg fått for meg at det kun er enhåper mage følelsen stemmer. Tanken på å være alene så mye med 5 unger er litt skummel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende daNå er det under 24 timer til TUL. Blir spennende å se om det er 1 eller 2 der inne. Men de siste dagene har jeg fått for meg at det kun er enhåper mage følelsen stemmer. Tanken på å være alene så mye med 5 unger er litt skummel
Lykke til i dag [emoji173][emoji173] Er superspent! Nåt har du time? [emoji56]
Gratulerer med en spire! Må være helt fantastisk å oppleve UL og høre hjerteslageneTusen takk
![]()
Lille spiren min er 1,19cm og hadde hjerteslag som lå på 146terminen ble satt til 23.12.2016
![]()

Det må være helt fantastisk ❤![]()
9+2 fant jeg den fineste lyden på doppleren![]()
Det må være helt fantastisk [emoji173]
Gratulerer med 12 uker ❤ Så spennende å få vite kjønnet allerede![]()
Ny TUL i dag. 12+1. Og slik som hun kunne se. Så ser det ut som det blir en liten prins. Akkurat slik magefølelsen har sagt hele veienhåper virkelig at det stemmer
![]()
Gratulerer med 12 uker [emoji173] Så spennende å få vite kjønnet allerede![]()
gratulerer med 12 uker og en liten prins, så herlig
Lenge siden jeg har oppdatert dagboken min nåer nå kommet til 18+6 så nærmer meg stadig halvveis. Var på oul på mandag. Fikk da se en frisk og fin liten guttebass
![]()
![]()