Desemberskatten ❤️

~allegodetingerfire~

Elsker forumet
Litt om meg :)
Dame på 31 år har 3 barn fra før på 11, 9 og 4 år og nå venter jeg nr 4 :) syns dette er litt skummelt for jeg vet ikke om det gjemmer seg en eller to små spirer i magen. jeg var til gynekolog noen dager før EL, jeg fikk beskjed om at slimhinnen kun var 2mm kanskje nesten 3mm. men at den var for tynn for en evt. graviditet. men jeg fikk også vite at jeg lå an til å slippe to egg den syklusen. for det var ikke noe dominerende egg. de lå så likt til å slippe samtidig at han selv var veldig usikker om jeg slapp begge. Tenkte at det ble det nok ikke tvillinger for eggene ville nok ikke klare å feste seg. EL kom 5 dager etter jeg hadde vært der. men jeg hadde slått meg til ro med at det ikke kom til å gå denne gangen pga slimhinnen. jeg har tidligere fått samme beskjeder, for jeg produserer forlite østrogen. men allerede 7 dpo fikk jeg for meg at nå skal jeg begynne og teste. så fikk ganske sjokk når jeg får positiv test så tidlig og ikke minst på utvannet kveldsurin. bare det første døgnet, kunne jeg se på hver test jeg tok at de økte i styrke en god del. så da begynner jo man å lure litt, om kroppen faktisk slapp to egg. normalt har jeg hatt stikninger på en av sidene i svangerskapene, og det er den siden egget kom fra. denne gangen kommer det stikninger fra begge sider og magen den er kommet godt frem. så i dag fikk jeg faktisk spørsmål av en venninne om jeg er gravid, for hun syns jeg hadde fått en veldig gravidemage. så blir spennende å se når jeg skal på TUL i mai

Tatt 16 dpo. Ganske sterk strek her ja.

6588c23801fcf5dbd576077b60ef3f1a.jpg
 
Last edited:
Først og fremst gratulerer:)

Det må jo være veldig koselig at magen har kommet alt nå:) jeg er 5+2 og har ikke antydning , men jeg har litt mer til overs vanlig så kanskje derfor:)
 
Først og fremst gratulerer:)

Det må jo være veldig koselig at magen har kommet alt nå:) jeg er 5+2 og har ikke antydning , men jeg har litt mer til overs vanlig så kanskje derfor:)

Tusen takk :) gratulerer til deg også :) joda kjekt med mage. Men planen var å holde det skjult helt til OUL. Men det kan jeg nok bare glemme.
 
Gratulerer igjen :) Her må jeg følge med :) Blir spennende å se om det blir 1, 2, 3 eller 4 ;):p
 
Måtte selvsagt prøve å ta en ny digital. Men hadde regnet med at det hadde kommet 2-3 på den. Siden det ennå er litt tidlig for 3+. I dag er jeg 18 dpo og jeg fikl denne i dag også :) da er jeg helt ferdig å teste og kan si meg fornøyd. :)

cfc1f75b54a70e8ff25f9ee258c3b126.jpg
 
Gratulerer og så spennende!
Her venter vi en. Drømte at det var to men en TUL tirsdag viste at det var en. Er 8+3 og gleder oss veldig.
Har lagt på meg 1,5kilo men kjennes ut som 5 kg siden jeg er en del oppblåstNoen andre som meg?
 
Spennende!
 
Nå er det kun 13 dager til TUL. Syns tiden går så tregt. Men går nok fortere nå når gubben kommer hjem fra jobb :) blir så spennende å se om det blir en eller to :)

Måtte jo prøve meg på denne ringtesten. Og den var jo interessant.

Over håndleddet: som viser hvor mange barn du har, får og kjønn.
Den viste 5 barn på meg :)

Nr 1 gutt. Det stemmer
Nr 2 jente. Det stemmer
Nr 3 jente. Det stemmer.
Nr 4 gutt ?
Nr 5 jente ?

Dette blir siste. Så om alt skal stemme må det komme en gutt og en jente nå.

Prøvde også ringtesten over magen. Holdt jeg den midt over. For den i alle retninger. Litt på gutt og litt på jente. Bestemte meg for å prøve å holde ringen litt mer ut på sidene.

På venstre side: tok det ikke så lang tid før den begynte å gå frem og tilbake. Så den viser gutt

På høyre side : gikk den i sirkel. Og den gikk bare fortere og fortere. Så den viser jente.

Men tenkte dette kan jo ikke stemme. Så jeg bevist begynte å svinge ringe. På venstreside. Men tok ikke lang tid før svingingene ble kortere og kortere og gikk over til å gå frem og tilbake.

Prøvde det samme på høyreside. Men startet med å ta ringen frem og tilbake. Etter en liten stund gikk den over til å gå i sirkel.

Bra dette ikke stemmer :) for hadde dette stemt. Vil det si at det faktisk er to der inne.
 
Back
Topp