Desember baby!!!

12 dpo i dag og endelig våger jeg meg inn her, etter sikkert 10 tester[emoji23]Termin 2.12.17[emoji7]
Dette klaffet på første forsøk, så klarer nesten ikke tru det.

Vi er begge 24 og har en datter på 10 mnd fra før!
Dette blir spennende![emoji7] håper lille spire klamrer seg fast til desember[emoji7][emoji7][emoji120][emoji120]

Hvem andre har termin i desember?[emoji4]

Gratulerer og velkommen som den første i termingruppa for desember 2017! :)

Gratulerer!! Så kjekt å sjå at andre også begynner å komme inn i gruppa! ;)
Termin 2.desember her også! Tør ikkje å juble heilt enda ettersom vi hat mistet ein del fra før, sist i november.
Er 24 år og har tre barn fra før. Ein på 2, ei på 5 og ein på 8år.

Gratulerer og velkommen i termingruppa for Desember 2017! :)

Sniker fra august for å gratulere dere som nettopp har fått positiv test [emoji173]️[emoji173]️
Masse lykke til med svangerskapet, måtte det bli fantastisk flott!

Krysser fingrene for deg![emoji120] Når tenker du og teste[emoji4][emoji4]?
- Tuuusen takk[emoji7][emoji7][emoji7]
Ble en test i dag... Men en blenda hvit en [emoji20] Får teste igjen om 2/3 dager hvis symptomene fortsette [emoji20]

Hei:greet025 så vidt jeg tørr å tro på det, men etter ca 8 positive tester (svake streker, men vi ser de både mannen og jeg:wideyed:) sniker jeg meg forsiktig inn hit.
Ca termin 3 desember.
Jeg er 36 år og har tre barn fra før. Jente snart 8år og tvillinggutter på snart 6år.
GRATULERER til dere andre som også har fått positive tester:hello2
Jeg skal ta test fra CB der det står Gravid/ikke gravid litt senere i dag, og en CB med ukesindikator i morgen tidlig-bare for å være helt sikker på at vi venter nr.4!

Hei:greet025 så vidt jeg tørr å tro på det, men etter ca 8 positive tester (svake streker, men vi ser de både mannen og jeg:wideyed:) sniker jeg meg forsiktig inn hit.
Ca termin 3 desember.
Jeg er 36 år og har tre barn fra før. Jente snart 8år og tvillinggutter på snart 6år.
GRATULERER til dere andre som også har fått positive tester:hello2
Jeg skal ta test fra CB der det står Gravid/ikke gravid litt senere i dag, og en CB med ukesindikator i morgen tidlig-bare for å være helt sikker på at vi venter nr.4!
Gratulerer [emoji7]

Back
Topp