Desember baby!!!

Hvordan er det med symptomer her?? :) Jeg for min del har ikke merket noe til noen ting før uke 7 med noen av guttene når jeg gikk med dem.. ingen tester som viste positiv før tidligst uke 6 heller.. nå har jeg hodepine, murringer i magen og ømme pupper Var kvalm i går kveld.. men det kan jo være tilfeldig.. har også en heeeelt annen følelse i kroppen denne gangen.. tørr vi tro at det kanskje er ei prinsesse?? [emoji7][emoji85]

Hvordan er det med symptomer her?? :) Jeg for min del har ikke merket noe til noen ting før uke 7 med noen av guttene når jeg gikk med dem.. ingen tester som viste positiv før tidligst uke 6 heller.. nå har jeg hodepine, murringer i magen og ømme pupper Var kvalm i går kveld.. men det kan jo være tilfeldig.. har også en heeeelt annen følelse i kroppen denne gangen.. tørr vi tro at det kanskje er ei prinsesse?? [emoji7][emoji85]
Kan kanskje tyde på en prinsesse ja! Siden det er såpass annerledes![emoji4] jeg er kvalm, har ekstrem luktesans, hodepine, tett nese og menssmerter/stikninger.
Kvalmen kom ikke før i går, mens det andre kom 6-7 dpo ca.
Forrige gang kastet jeg opp allerede 7-8 dpo og testet svakt positivt 9 dpo.
Det dumme med å merke det så tidlig er jo at jeg blir helt ektremt dårlig[emoji23][emoji23]

Kan kanskje tyde på en prinsesse ja! Siden det er såpass annerledes![emoji4] jeg er kvalm, har ekstrem luktesans, hodepine, tett nese og menssmerter/stikninger.
Kvalmen kom ikke før i går, mens det andre kom 6-7 dpo ca.
Forrige gang kastet jeg opp allerede 7-8 dpo og testet svakt positivt 9 dpo.
Det dumme med å merke det så tidlig er jo at jeg blir helt ektremt dårlig[emoji23][emoji23]
Det er sååååå spennende dette! Eldstegutten har snakket så mye om lillesøster i det siste.. vi videochatter endel med ei som har jentebaby.. da sier han at han ønsker seg lillesøster med kjole på som kan få leke med dukke [emoji7] Vi har jo to gutter nå.. så litt rosa er absolutt ønskelig [emoji173]

Her er alt likt som ved forrige svangerskap, så mistenker jentebaby en gang til [emoji4]

Her er det meste likt som forrige gang: murringer, tett nese og ømme pupper og sykt vondt i korsryggen (nytt fra forrige gang) . Har ei jente fra før, så blir spennende å se. Sist hadde eg bare overnevnte symptomer frem te TUL i uke 7 (rutine ved ivf) deretter forsvant alle symptomer frem til magen vokste. Hadde drømmesvangerskap sist og håper på deg samme no.

Hei!
Jeg har to vakre jenter på 13 og 19, er nyforlovet og vi har vært utrolig heldige, det har klaffet på første forsøk :)
Termin 3 desember :)
Håper å knytte noen nye vennskap gjennom dette forumet! Bor på Østlandet.
Gratulerer så mye å velkommen [emoji1][emoji173]

Tusen takk :) :)
Vi har tenkt å la kjønnet være en overraskelse, men vet ikke om jeg kommer til å klare det :)
Hoho! Det skal ikke vi [emoji85] har allerede bestilt meg ul til uke 14 [emoji28] Da klarer ikke jeg å vente mer! Har to gutter fra før så i har veldig lyst til å ha alt klart dersom det blir ei prinsesse denne gangen [emoji7]

Her blir det vist time på sykehuset i neste uke. Vet ikke hva som skal skje da.
Tror jeg har fått time den 18 april til tidlig ul.

Hoho! Det skal ikke vi [emoji85] har allerede bestilt meg ul til uke 14 [emoji28] Da klarer ikke jeg å vente mer! Har to gutter fra før så i har veldig lyst til å ha alt klart dersom det blir ei prinsesse denne gangen [emoji7]

Så spennende, ja skjønner at du vil vite! Vil det selv og, må jo kjøpe bare nøytralt babytøy her :)
Har du hatt mye murringer og "stølhetsfølelse" i magen?

Vi fikk vite kjønnet i uke 13 forrige gang, og kommer nokk til å bestille tid da denne gang også! Klaaaarer ikke vente!! Men nå jo være utrolig spennende å vente helt til fødsel da[emoji2][emoji2][emoji2][emoji7][emoji106]

Vi fikk vite kjønnet i uke 13 forrige gang, og kommer nokk til å bestille tid da denne gang også! Klaaaarer ikke vente!! Men nå jo være utrolig spennende å vente helt til fødsel da[emoji2][emoji2][emoji2][emoji7][emoji106]

Har såååå lyst å vente til fødsel med å vite kjønn. Men er så nysgjerrig, så kommer nok til å spørre ved første mulighet.

Så spennende, ja skjønner at du vil vite! Vil det selv og, må jo kjøpe bare nøytralt babytøy her :)
Har du hatt mye murringer og "stølhetsfølelse" i magen?
Veeeeldig med murringer og strekksmerter i magen med guttene og kjenner det allerede nå! Kjenner at det skjer noe inni der [emoji7]

Har såååå lyst å vente til fødsel med å vite kjønn. Men er så nysgjerrig, så kommer nok til å spørre ved første mulighet.

Jeg kommer helt sikkert til å ombestemme meg underveis og ville vite :) Men....han vil det skal bli en overraskelse så da spørs det om jeg får overtalt ham :-P

Så godt å høre at du har opplevd de samme symptomene, da forsøker jeg å ikke bekymre meg :)
Det er nok bare livmor som begynner å strekke [emoji108] hadde disse smertene gjennom hele mine tidligere svangerskap. Værre med nr 2.. men jordmor mente det var pga arret i livmor etter keisersnitt med nr 1. Med hadde samme smerter med førstemann også [emoji4]

Back
Topp