Desember baby!!!

Milla92

Elsker forumet
12 dpo i dag og endelig våger jeg meg inn her, etter sikkert 10 tester[emoji23]Termin 2.12.17[emoji7]
Dette klaffet på første forsøk, så klarer nesten ikke tru det.

Vi er begge 24 og har en datter på 10 mnd fra før!
Dette blir spennende![emoji7] håper lille spire klamrer seg fast til desember[emoji7][emoji7][emoji120][emoji120]


Hvem andre har termin i desember?[emoji4]
 
Gratulere [emoji1] håper å få joine deg her inne [emoji4]10dpo i dag [emoji4]
 
Ååh, spennende! Hva sier magefølelsen[emoji173]?
Magefølelsen sier både og, har en kropp som liker å kødde med meg. Men lener mest mot gravid da [emoji4] er trøtt for tiden, små kvalm og lure på om puppan begynne å bli ømme. [emoji6]
 
12 dpo i dag og endelig våger jeg meg inn her, etter sikkert 10 tester[emoji23]Termin 2.12.17[emoji7]
Dette klaffet på første forsøk, så klarer nesten ikke tru det.

Vi er begge 24 og har en datter på 10 mnd fra før!
Dette blir spennende![emoji7] håper lille spire klamrer seg fast til desember[emoji7][emoji7][emoji120][emoji120]


Hvem andre har termin i desember?[emoji4]


Gratulerer!! Så kjekt å sjå at andre også begynner å komme inn i gruppa! ;)
Termin 2.desember her også! Tør ikkje å juble heilt enda ettersom vi hat mistet ein del fra før, sist i november.
Er 24 år og har tre barn fra før. Ein på 2, ei på 5 og ein på 8år.
 
Magefølelsen sier både og, har en kropp som liker å kødde med meg. Men lener mest mot gravid da [emoji4] er trøtt for tiden, små kvalm og lure på om puppan begynne å bli ømme. [emoji6]
Det lover jo godt da[emoji120][emoji120][emoji120][emoji2]
 
Sniker fra prøverforumet.. Håper på å kunne joine om ca. 10 dager :)
 
Gratulerer!! Så kjekt å sjå at andre også begynner å komme inn i gruppa! ;)
Termin 2.desember her også! Tør ikkje å juble heilt enda ettersom vi hat mistet ein del fra før, sist i november.
Er 24 år og har tre barn fra før. Ein på 2, ei på 5 og ein på 8år.
Tuuusen takk[emoji7][emoji7][emoji8][emoji8] ååh, har du! Så gøy! Gratulerer til deg også[emoji7][emoji7] Du er allerede på fjerde du ja! Effektive[emoji2][emoji2] Krysser fingrene for at de små spirene vår holder seg fast helt til November/Desember da[emoji7][emoji7][emoji120][emoji120][emoji120]
 
Gratulerer så mye:D:D Håper jeg kan snike meg inn hit selv om noen uker! ;)
 
Det lover jo godt da[emoji120][emoji120][emoji120][emoji2]
Men som sagt, kroppen min liker å kødde med meg [emoji20] men spørs og gubben er villig med å teste i morgen da han er ikke så ivrig med å teste før du trengs [emoji52] men får god snakke med han i i kveld [emoji57]
 
Tuuusen takk[emoji7][emoji7][emoji8][emoji8] ååh, har du! Så gøy! Gratulerer til deg også[emoji7][emoji7] Du er allerede på fjerde du ja! Effektive[emoji2][emoji2] Krysser fingrene for at de små spirene vår holder seg fast helt til November/Desember da[emoji7][emoji7][emoji120][emoji120][emoji120]


Tusen takk!! Ja, Me får håpe spirene klorer seg fast❤️
 
Back
Topp