Håpefullmamma
Forelsket i forumet
Håper på å komme inn hit over helgen [emoji4] 7 dpo idag og skal holde meg hard til 12 dpo [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til![emoji7]Håper på å komme inn hit over helgen [emoji4] 7 dpo idag og skal holde meg hard til 12 dpo [emoji23]
Kan kanskje tyde på en prinsesse ja! Siden det er såpass annerledes![emoji4] jeg er kvalm, har ekstrem luktesans, hodepine, tett nese og menssmerter/stikninger.Hvordan er det med symptomer her??Jeg for min del har ikke merket noe til noen ting før uke 7 med noen av guttene når jeg gikk med dem.. ingen tester som viste positiv før tidligst uke 6 heller.. nå har jeg hodepine, murringer i magen og ømme pupper Var kvalm i går kveld.. men det kan jo være tilfeldig.. har også en heeeelt annen følelse i kroppen denne gangen.. tørr vi tro at det kanskje er ei prinsesse?? [emoji7][emoji85]
Det er sååååå spennende dette! Eldstegutten har snakket så mye om lillesøster i det siste.. vi videochatter endel med ei som har jentebaby.. da sier han at han ønsker seg lillesøster med kjole på som kan få leke med dukke [emoji7] Vi har jo to gutter nå.. så litt rosa er absolutt ønskelig [emoji173]Kan kanskje tyde på en prinsesse ja! Siden det er såpass annerledes![emoji4] jeg er kvalm, har ekstrem luktesans, hodepine, tett nese og menssmerter/stikninger.
Kvalmen kom ikke før i går, mens det andre kom 6-7 dpo ca.
Forrige gang kastet jeg opp allerede 7-8 dpo og testet svakt positivt 9 dpo.
Det dumme med å merke det så tidlig er jo at jeg blir helt ektremt dårlig[emoji23][emoji23]
Gratulerer så mye å velkommen [emoji1][emoji173]Hei!
Jeg har to vakre jenter på 13 og 19, er nyforlovet og vi har vært utrolig heldige, det har klaffet på første forsøk
Termin 3 desember
Håper å knytte noen nye vennskap gjennom dette forumet! Bor på Østlandet.
Gratulerer så mye å velkommen [emoji1][emoji173]
Hoho! Det skal ikke vi [emoji85] har allerede bestilt meg ul til uke 14 [emoji28] Da klarer ikke jeg å vente mer! Har to gutter fra før så i har veldig lyst til å ha alt klart dersom det blir ei prinsesse denne gangen [emoji7]Tusen takk![]()
Vi har tenkt å la kjønnet være en overraskelse, men vet ikke om jeg kommer til å klare det![]()
Hoho! Det skal ikke vi [emoji85] har allerede bestilt meg ul til uke 14 [emoji28] Da klarer ikke jeg å vente mer! Har to gutter fra før så i har veldig lyst til å ha alt klart dersom det blir ei prinsesse denne gangen [emoji7]
Vi fikk vite kjønnet i uke 13 forrige gang, og kommer nokk til å bestille tid da denne gang også! Klaaaarer ikke vente!! Men nå jo være utrolig spennende å vente helt til fødsel da[emoji2][emoji2][emoji2][emoji7][emoji106]
Veeeeldig med murringer og strekksmerter i magen med guttene og kjenner det allerede nå! Kjenner at det skjer noe inni der [emoji7]Så spennende, ja skjønner at du vil vite! Vil det selv og, må jo kjøpe bare nøytralt babytøy her
Har du hatt mye murringer og "stølhetsfølelse" i magen?
Har såååå lyst å vente til fødsel med å vite kjønn. Men er så nysgjerrig, så kommer nok til å spørre ved første mulighet.
Veeeeldig med murringer og strekksmerter i magen med guttene og kjenner det allerede nå! Kjenner at det skjer noe inni der [emoji7]
Det er nok bare livmor som begynner å strekke [emoji108] hadde disse smertene gjennom hele mine tidligere svangerskap. Værre med nr 2.. men jordmor mente det var pga arret i livmor etter keisersnitt med nr 1. Med hadde samme smerter med førstemann også [emoji4]Så godt å høre at du har opplevd de samme symptomene, da forsøker jeg å ikke bekymre meg![]()
Det er nok bare livmor som begynner å strekke [emoji108] hadde disse smertene gjennom hele mine tidligere svangerskap. Værre med nr 2.. men jordmor mente det var pga arret i livmor etter keisersnitt med nr 1. Med hadde samme smerter med førstemann også [emoji4]