Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!Jeg kan settes over på gravid etter HCG-blodprøve på 880 i dag. Så takkkemlig!! TUL 2.januar![]()
![]()

Nesten samme tall på oss, og samme TUL-datoJeg kan settes over på gravid etter HCG-blodprøve på 880 i dag. Så takkkemlig!! TUL 2.januar![]()
![]()

Viktig å sjekke hvilken DPO eller dager etter innsett de prøvene er tatt. De som har en hCG på over 800 er gjerne de som da har et embryo på minst 17 dager eller eller mer (feks 12 dager etter innsett av 5-dagers). Tar man hCG tidligere vil verdiene være lavere fordi embryoet er yngreEtter mange dager med: «nå er jeg 100% sikker på at mensen kommer, det føles helt likt» kan jeg også flyttes over til gravid!
Tok blodprøve i dag på riksen og fikk svar tilbake med hcg på 41. Hadde innsett 08.12 med en 5 dagers blasto. Er dette lavt? Så at noen av dere hadde hcg på over 800![]()
Gratulerer!Etter mange dager med: «nå er jeg 100% sikker på at mensen kommer, det føles helt likt» kan jeg også flyttes over til gravid!
Tok blodprøve i dag på riksen og fikk svar tilbake med hcg på 41. Hadde innsett 08.12 med en 5 dagers blasto. Er dette lavt? Så at noen av dere hadde hcg på over 800![]()
Var de på riksen fornøyd med hcg-nivået?Spennende! Ble det noe på frys i tillegg?Hei @Malave , jeg kan flyttes til ruger
Morellakris - 38 - B2- Forsøk nr. 1 (men hatt tre mislykkede fryseinnsett i fra forrige forsøk) - Porsgrunn - Rekovelle, Fyremadel og Cyclogest - oppstart 2.12, uttak 12.12, innsett 17.12.
Det ble ett, så bedre enn ingentingSpennende! Ble det noe på frys i tillegg?