Desember 2025

Etter mange dager med: «nå er jeg 100% sikker på at mensen kommer, det føles helt likt» kan jeg også flyttes over til gravid! :woot::eek:

Tok blodprøve i dag på riksen og fikk svar tilbake med hcg på 41. Hadde innsett 08.12 med en 5 dagers blasto. Er dette lavt? Så at noen av dere hadde hcg på over 800 :bag:
Viktig å sjekke hvilken DPO eller dager etter innsett de prøvene er tatt. De som har en hCG på over 800 er gjerne de som da har et embryo på minst 17 dager eller eller mer (feks 12 dager etter innsett av 5-dagers). Tar man hCG tidligere vil verdiene være lavere fordi embryoet er yngre:)

Etter mange dager med: «nå er jeg 100% sikker på at mensen kommer, det føles helt likt» kan jeg også flyttes over til gravid! :woot::eek:

Tok blodprøve i dag på riksen og fikk svar tilbake med hcg på 41. Hadde innsett 08.12 med en 5 dagers blasto. Er dette lavt? Så at noen av dere hadde hcg på over 800 :bag:
Gratulerer! :love7 Var de på riksen fornøyd med hcg-nivået?

Her i huset blendet plutselig mye spising de siste par dager. Dama ble hekta på matvarer og ting som hun putter oppå skivene og bare talen på det gjør meg kvalmen klager på mye trøtthet, ømme bryster, kan være kjempe glad og gråte etter et par minutter hvis hun så noe trist.
Vi tok testen me den var fra 25ml eller noe me den viser ikke noe. Det er ennå 5 dager til «endelig test dag». Jeg mistenker sterkt. Første gangen var hun også trøtt bare noen få dager etter innsett og kjørte på med mat. Andre gangen var det definitivt ingen tegn.

Før mensen er det kun smerter i nedre del av ryggen et par dager før og hun går litt gretten.
Det står selvfølgelig masse på nettet men jeg har ingen erfaring med dette selv og tenkte jeg kunne høre litt med dere.

Det er flere i huset som reagere på hvordan hun er nå. Hva tenker dere damer? 10dpo

Back
Topp