Heldigvis ikke sykdom på lisja 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøper hun seg hund, eller skal hun passe den mens dere er på besøk eller hva er greia?Er så lei av hensynsløse folk. Svigermor skal på død å liv hente en hund i hus når vet vi er allergisk. Sukk
Hun vet godt vi er allergiske men skulle ha bikkja her for å hilse på oss. Jeg er veldig dårlig mot hund...lite gøyKjøper hun seg hund, eller skal hun passe den mens dere er på besøk eller hva er greia?
Svigermoren min har faktisk ikke skaffet seg ny katt etter at den forrige døde. Vår eldste er allergisk, men vi er der bare en gang i året.... (et par uker i juli, med full medisinering, katten bor hos naboen og vi har strategisk overnatting hos svigerfar for ungene spreds utover oppholdet for å gi ham pause. Men nå døde den siste katten for et år siden eller to og hun har ikke skaffet ny enda. Vet ikke om det skyldes guttungen min. Eller mer at kattene har vært pga døtrene hennes ønsket det. (de har flyttet hjemmefra de døtrene også i løpet av kattens levetid.)
KjedeligHun vet godt vi er allergiske men skulle ha bikkja her for å hilse på oss. Jeg er veldig dårlig mot hund...lite gøy
Høres ut som en veldig forståelsesfull svigermor. Neste gang får du stille med klesskift i gangen til henneHun vet godt vi er allergiske men skulle ha bikkja her for å hilse på oss. Jeg er veldig dårlig mot hund...lite gøy
så hundehårene blir uteDet er noe herkNy telefon er mye jobb... passord på alt mulig er jo ikke overført. Epost-klienten er annerledes, og alt er tilvenning
jobber enda med det. Har ikke logget inn på Spotify pga vi deler samboers (gjort det i alle år) og han logger inn gjennom fb/mail og dermed ikke husker passord Jeg har fått logget på Facebook etter mye frem og tilbake, hvor jeg måtte slå på den gamle og inn på fb der og godkjenne at det var meg på ny enhet. Epost, men det er en annen mailklient så det blir tilvenning, jeg har hatt vip-avsendere som havner i egen innboks i tillegg til å være i den vanlige ,mer bare at vip var et filter. Nå har jeg Outlook, men finner vel ut av det.Det er noe herkjobber enda med det. Har ikke logget inn på Spotify pga vi deler samboers (gjort det i alle år) og han logger inn gjennom fb/mail og dermed ikke husker passord
![]()
Besøke min gamle bestemor på formiddagen, det er faktisk et år siden sist vi traff henne (fordi hun har vært dårlig og bare orket sine sønner og tilnød svigerdøtre på lang tid nå)Hva er deres nyttårsaften planer? Og menyen?![]()
God bedringIdag er intens hodepine fra h ankommet
Ja satt å tenkte jeg å på alle vi har mistet i år...helt sykt..Gleder meg til året 2022 er overstått! Syns dette året har vært vondt og krevendeidag har jeg en dårlig dag. Tanken på å gå inn i et nytt år uten pappa...