For et vær!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så kjekt med bytte barn. Vi pleier ha det her også.Her er to unger oppe, en sover. Nei, det gikk visst siste unge akkurat på do. Mannen har visst sovnet til igjen.
Plan for dagen er en bytte - runde på senteret, inkl litt shopping, og mathandel. Hjem og rydde rom, mellomste skal trekke ut sengen sin til dobbel. Og det skjer ikke av seg selv, da må en sengebredde gulv ryddes
Vi skal nemlig bytte barn i dag, vår eldste skal til min bror og deres yngste (som går i samme klasse som vår mellomste) kommer hit for overnatting. Da blir det gutt-hus og jente - hus.
Jeg surrer videre i mobil - jakten, usikker på hva jeg skal prioritere, og havner fort over på klokker hvor jeg oppdaget at samsung watch 4 igrunnen bare selges i svart nå. Det er 5'eren som er ny og finnes i alle farger, men jeg tenkte jo også der at jeg trenger ikke det nyeste. Men jeg har lyst på hvit klokke.
Håper du slipper vente så mye lenger på svar. Selv om det er jul.Lurer på om jeg skall begynne riste litt i de som sover
Vond pupp den siden kul er. Venter fortsatt på svar.2 uker siden tar tydeligvis tid at få svar .
Gleder mer til lysere tider og vår. Da er alt så mye lettere for meg
Ja, det er kjekt med sånne barnebytter. Jeg må visst sette mer sminkefjerner på handlelista, de to 11 åringene har tenkt å styre med en del sånt i kveld har jeg fått høre....Så kjekt med bytte barn. Vi pleier ha det her også.
Fikk beskjed når jeg var inne for 2 uker siden at de hadde mangel på leger der inne så måtte vente en stund på svar og ja i tillegg til jul og nyttår fri.Håper du slipper vente så mye lenger på svar. Selv om det er jul.

Hørtes ikke lovende ut.Lisjmor kastet opp 3 ganger. Ber om ikke farrang!
God bedringLisjmor kastet opp 3 ganger. Ber om ikke farrang!
Kjedelig.Æsj, hvorfor bestilte jeg ikke like godt 12 av hver av delene til juleserviset jeg bestilte? Nå som jeg angret på det og skulle bestille, så var de tomme for middagstallerkenen![]()
Jeg bestilte av en eller annen grunn 10stk av små tallerkner, store tallerkner, skåler og kopper. Ønsket to til av hver,men er ikke middagstallerkener igjen på den sidenKjedelig.
Vi har et juleservise vi har 8 middagatallerner til.
En gang hver eneste jul er vi 11.
Vi endte med å ønske oss et nytt, for det var sluttsolgt. Det er råflott å ha to, så jeg vurderer stadig å selge de 8, men vi har 12 til frokost og de er så fine. Vi bruker det hele adventstiden. Så bruker vi det nye til middag i julen og advent - søndagene, men det er mulig de 8 står på listen over det vi ikke lenger var når vi kommer til 2024, for i 2023 skal vi kvitte oss med mye av det som tar plass og skaper rot her i huset.