Desember 2022

Sandy01

Forelsket i forumet
Flere som skal ha årets siste forsøk i desember? Her er tråden for oss :happy: Krysser alt for at dette blir gulleggenes måned!

Skriv dere opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Superheltene i desember

Sirius-B - 30 år, B1, Riksen, første forsøk, Synarela, time for sprøytestart 19. desember, forhåpentligvis uttak tidlig i januar

Stimulerer
Bkno7290230 - 32 år - Barn 1 - St.Olavs - forsøk 1 - Lutinus - håper på innsett ca.midten av desember

Ruger/inseminert

Ekornet- kort protokoll, 20 egg ut og 7 blastocyster (dag 5) på frys

Vil_Bli_Mamma <3 - 34 - B1 - UNN Tromsø - Forsøk nr. 2 - Menopur (375), Fyremadel, Gonapeptyl, Cyclogest - Uttak 9. des/innsett 12. des.

Totalfrys

PiluttaPilutta 3 stk på frys denne mnd.

Avbrutt

Meg selv: sandy01 - 31år - barn1 - porsgrunn - ivf#5 insett#3 - 300menopur, 7,5 letrozol, 0,25 fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl -oppstart 20/11 - uttak 1/12 - insett 6/12

Gravid :love017

Månelilje - barn#2 -IVF#2 - innsett#4 (da jeg hadde to fryseforsøk etter forrige IVF som det ikke ble noe av), innsett i midten av desember en gang.

Solstråle8 - 31 - Barn 1 - Hausken Bergen - IVF#2 innsett#3 - Prolutex - Ca. 19. des

Håperallegodetinger3 - 28 - barn nr 1 - St.Olav - forsøk 3 - Progynova/cyclogest -
Innsett 25.11

Spirit4 - 35 - B1 - innsett 2.12

HildeFraNordSør - Prøver på baby nr 3 - Innsett nr 2 - Progynova, Utrogestan, (aspirin) - innsett 1/12

Lillebille89 - 33år - Barn nr 2- Spiren - Forsøk nr 1 - Cyglogest- usikker på innsett, venter på eggløsning. Innsett 9.desember

Casso, 35, B2, IVF 1, Hausken, Pergoveris, Synarela, ovitrelle, Cyclogest, klexane - Uttak torsdag 8.12

Engelpia, 39 år, B1, Spiren, 300 bemfola, 75 menopur, fyremadel, ovitrelle, prednisolon og prolutex

Ikke gravid :Heartred

Høsteple - 32 - b1 - spiren - estradot, prednisolon, klexane, albyl e. Innsett 22 desember dersom det blir

PiluttaPilutta- 36 - b3 - Spiren - Forsøk nr 1 (denne runden) - gonal-f, fyrmadel, Cyclogest, Estradot - Uttak 5/12 og innsett 7/12

Veientilbabylykke - 36 - 1 - Porsgrunn - #8 (5 insemineringer, tre ivf, to av de avbrutt. - lutinus- fryseinnsett blactossyst 1 desember

Abderitt - 25 år - B2 - Hausken Bergen - PP2 - Otrivelle og cyclogest - Innsett 02.12! (IUI)
Lillespøn, 32 år, B2, UNN Tromsø, FET, Cyclogest. Innsett uke 49

Sofia87 - 36 år - B1 - Porsgrunn - FET#7 - Estradot, Cyclogest - mens 22. nov/UL 5. des. Innsett 12/12

Alaska / Mandelen - 35 - 2 - stolavs - 1 - Crinone, progynova - fryseinnsett blasto 1 desember

Last edited:
Så bra noen tar insj. Melder meg inn etter å ha fulgt november forum

Mandel - 35 - 2 - stolavs - 1 - Crinone, progynova - fryseinnsett blasto 1 desember

Flere som skal ha årets siste forsøk i desember? Her er tråden for oss :happy: Krysser alt for at dette blir gulleggenes måned!

Skriv dere opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Superheltene i november

Stimulerer

Meg selv: sandy01 - 31år - barn 1 - porsgrunn - 5 - menopur, letrozol, fyremadel, ovitrelle - oppstart 20/11 - ul før uttak 28/11

Ruger/inseminert

Totalfrys

Avbrutt

Gravid :love017

Ikke gravid :Heartred
Takk for tråd! ❤️

HildeFraNordSør - Prøver på baby nr 3 ❤️ - Innsett nr 2 - Progynova, Utrogestan, (aspirin) - innsett 1/12

Så god du er som lager tråd :love7

Sofia87 - 36 år - B1 - Porsgrunn - FET#7 - Estradot, Cyclogest - mens 22. nov/UL 5. des

Tusen takk for at du laget tråd : Engelpia, 39 år, B1, Spiren, 300 bemfola, 75 menopur, fyremadel, ovitrelle, prednisolon og prolutex

Hvis noen har litt ekstra pågangsmot, så tar jeg gjerne imot litt. Jeg har innsett på torsdag, i morgen venter 5,5 timers busstur til Oslo, og på onsdag er det et par flyturer. Og det samme tilbake etter innsettet selvsagt. Vanligvis går det greit nok, men har en forkjølelse som ikke vil slippe taket, og sover så dårlig pga den. Dessuten er det så pyton å hoste på offentlig transport etter koronatida at jeg gruer meg skikkelig til hvert eneste host. :sour:

Er på jobb og litt svimmel og uvel, har sendt mld til klinikken og spurt om sykemelding
Huff! Så skummelt og ekkelt! Håper det går bedre utover i forløpet :Heartred
Jeg fikk beskjed fra klinikken om at fastlege måtte ordne sykemelding, at de kun ordnet i forbindelse med uttak. Men mulig det er forskjellig praksis rundtomkring :)
Uansett veldig lurt å be om sykemelding, denne prosessen er blytung :Heartred

Huff! Så skummelt og ekkelt! Håper det går bedre utover i forløpet :Heartred
Jeg fikk beskjed fra klinikken om at fastlege måtte ordne sykemelding, at de kun ordnet i forbindelse med uttak. Men mulig det er forskjellig praksis rundtomkring :)
Uansett veldig lurt å be om sykemelding, denne prosessen er blytung :Heartred
Jeg pleier dessverre å bli dårlig etter flere dager, aldri svima av ved stimulering så litt ekkelt. Klinikken kunne ordne sykemelding men jeg fikk byttet helga mi i stedet ❤️

Hvis jeg har glemt noen så gi meg en poke :greet025

Og hvis jeg har satt noen på feil så si ifra hehe!

Ellers håper alle får en fin dag og puster med magen, det trengs:love7

Tar du sprøytene så tidlig?
Huff dah! Fikk du adrenalin kick? Eller hva skjedde? Går det bra med deg nå?
Tar de så tidlig da samboeren trekker opp menopur og han starter kl 6 på jobb. Klinikken mente det kunne komme av menopur eller blodtrykksfall da jeg i flere år har slitt med lavt blodtrykk. Går bedre nå, men stråler liksom nedover sidene men er vel litt tidlig å produsere noe liksom på 2 stimuleringsdag

Tar de så tidlig da samboeren trekker opp menopur og han starter kl 6 på jobb. Klinikken mente det kunne komme av menopur eller blodtrykksfall da jeg i flere år har slitt med lavt blodtrykk. Går bedre nå, men stråler liksom nedover sidene men er vel litt tidlig å produsere noe liksom på 2 stimuleringsdag
Åja, jeg bare stussa siden jeg har alltid fått beskjed om å ta mellom 16-18. så lurte på hvorfor du fikk så tidlig. Men de kan vel tilpasse litt til alle og en hver :love017
Håper det ordner seg for deg da. Du får slappe av så godt du kan. Huff ikke no godt å ha det sånn.

Back
Topp