Desember 2021

Er så forvirret! Fikk 0 på digital i dag. Fikk ultrasvak strek på babyplan eggløsningstest. Var på UL nå og de to ledende folikkene var 20 mm og 19mm. Slimhinna 15 mm (er det for mye? Han sa det var bra men tror aldri jeg har hatt så tykk slimhinne før).
Hvordan i alle dager kan to forskjellige EL-tester ikke være i nærheten av EL engang? :eek:

Er så forvirret! Fikk 0 på digital i dag. Fikk ultrasvak strek på babyplan eggløsningstest. Var på UL nå og de to ledende folikkene var 20 mm og 19mm. Slimhinna 15 mm (er det for mye? Han sa det var bra men tror aldri jeg har hatt så tykk slimhinne før).
Hvordan i alle dager kan to forskjellige EL-tester ikke være i nærheten av EL engang? :eek:
Tester du på ettermiddagen også? Jeg har aldri fått positiv el-test på morgenurin!

Det hørtes jo litt rart ut, er enig der. Men kanskje du bare har kort LH topp? Jeg ville bare testet 3 ganger til dagen nå, bare for å være sikker at du får det med deg. Men det må jo være rett rundt hjørnet nå?

Røyk på en jeg vettu dere- ryggrad som en glassmanet… :p

nederste er fra i dag 10DPO/7 dager siden innsett av 3 dagers. Øverste er fra siste tidligtest i forrige uke tatt for å teste ut ovitrelle- ca en uke etter den ble tatt (husker ikke om jeg tok den onsdag eller torsdag).

jeg synes jeg kan skimte noe på dagens, men vanskelig å få med på bilde:nailbiting:
Kan absolutt skimte noe jeg også!! Veldig spennende :joyful:

Da har jeg fått telefon fra klinikken, skulle egentlig vært til innsett i dag, men det finnes ingenting å sette inn :( Forsøk avbrutt, fått telefontid med legen senere idag for å snakke om oppstart på nytt forsøk....

Noen som vet hva praksis er i Porsgrunn, dersom befruktede egg slutter å dele seg? Følger de opp fortløpende så vi får beskjed underveis?

Da har jeg fått telefon fra klinikken, skulle egentlig vært til innsett i dag, men det finnes ingenting å sette inn :( Forsøk avbrutt, fått telefontid med legen senere idag for å snakke om oppstart på nytt forsøk....
Så leit å høre. Krysser fingrene for neste forsøk

Neii, så utrolig trist :( Ta vare på deg selv! Sender en stor klem :Heartred

Sender deg masse klemmer og omsorg i dag- skjønner godt at du er utrolig lei deg og skuffet nå. Jeg håpet så inderlig at det ikke skulle gå sånn <3 veldig lei meg på dine vegne :(

Noen som vet hva praksis er i Porsgrunn, dersom befruktede egg slutter å dele seg? Følger de opp fortløpende så vi får beskjed underveis?
Når hun ringte på lørdag, så sa de at de pleier ikke ta kontakt før på innsett dagen hvis det ikke er noe å sette inn. Hvis du ikke får tlf så skal du bare møte opp, og da får du beskjed om hvor mange som klarte seg, og evt hvor mange på frys❤️ Syntes denne ventetiden er forferdelig.

For en utrolig tung og trist beskjed å få :( sender deg en stor klem og krysser fingrene for at samtalen med legen blir bra, og dere lager en god plan for neste forsøk! Ta vare på deg selv :Heartred

Røyk på en jeg vettu dere- ryggrad som en glassmanet… :p

nederste er fra i dag 10DPO/7 dager siden innsett av 3 dagers. Øverste er fra siste tidligtest i forrige uke tatt for å teste ut ovitrelle- ca en uke etter den ble tatt (husker ikke om jeg tok den onsdag eller torsdag).

jeg synes jeg kan skimte noe på dagens, men vanskelig å få med på bilde:nailbiting:

Skimter også!:) Krysser alle fingre - dette er så spennende!

Neineinei, nå ble jeg skikkelig trist på dine vegne! Det er den verste beskjeden å få :( Håper du får en god prat med legen. Kan i hvert fall trøste deg med at de ikke har ventetid. Jeg får ihvertfall gå på nytt forsøk i januar, skal ringe inn mens nå i desember. Sender deg en stor klem:Heartbigred

Tester du på ettermiddagen også? Jeg har aldri fått positiv el-test på morgenurin!
Har testet 4 ganger om dagen, samme strek hver gang siden torsdag :eek: Nå ringte de og det blir innsett mandag neste uke. Og skal sette Ovitrelle i kveld :D:D:D

De ser ikke på eggene før dagen for innsett, så man får dessverre ikke noe beskjed :sour:

Har testet 4 ganger om dagen, samme strek hver gang siden torsdag :eek: Nå ringte de og det blir innsett mandag neste uke. Og skal sette Ovitrelle i kveld :D:D:D
Så bra :D Er så deilig når man kan styre det med Ovitrelle, så slipper man å bekymre seg for EL-testene!

Så leit :Heartred Stor klem sendes din vei! Håper du får en fin samtale med legen og klarer å se fremover mot nytt forsøk snart selv om det er beintøft.

Jeg tok tre tester i går der det var svak strek, tok en i morges jeg kunne såvidt se en om jeg la godviljen til. Men så tok jeg denne nettopp, kan dette være en defekt test? Gikk egentlig litt i kjelleren i dag og tok alle sorger på forskudd, begynte å tenke på neste forsøk og bla,bla,bla… ganske tung morgning bare!

Vedlegg

• F4218BF3-80C1-4B56-BA98-CE0C1B49454A.jpeg
    F4218BF3-80C1-4B56-BA98-CE0C1B49454A.jpeg
    190,1 KB · Visninger: 90
Back
Topp