En kompis av guttungen og en venninne av meg som hadde det. Og frøkna lå nå oppå begge og styrte på med klemmer og lekVi har ikke hatt et innenfor husets vegger enda
Så da var jeg sikker vi fikk det, men Neida…så merkelig nestenFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En kompis av guttungen og en venninne av meg som hadde det. Og frøkna lå nå oppå begge og styrte på med klemmer og lekVi har ikke hatt et innenfor husets vegger enda
Så da var jeg sikker vi fikk det, men Neida…så merkelig nestenForstår, det er bra. Mine har serfikat altså, men kjører bare i den byen de bor omtrent![]()
Ja, når de var små så hadde vi parfymefritt…men det ble bytta tilbake. Ingen her reagerer![]()
En kompis av guttungen og en venninne av meg som hadde det. Og frøkna lå nå oppå begge og styrte på med klemmer og lekSå da var jeg sikker vi fikk det, men Neida…så merkelig nesten
Mamma er 70 og pappa 65Sånne finnes det jo en del av. Mulig de er noe eldre enn i alle fall mine svigers? Både svigers og mine foreldre er i 60 årene, selv om mine er i andre dele a av det tiåret enn svigers da, mine er pensjonert (vel, mamma sånn teoretisk, hun har vært ufør siden jeg var jentunge, og har ikke sertifikat heller) mens svigers jobber enda. Svigermor er "ei grepa dame" som ordner opp det som trengs og på ingen måte er redd for å kjøre over fjellet alene.
Ikke feil detBare ble sånn med oss.
Ja tydeligvisNoen er heldigere enn andre.
Må le litt her er det playmobile over hele stue golvetKanskje få ræva i gir…her er barbie utover hele stuegulvet og jeg må kjøpe rammer i dag. En del som før 1 klasse bilde av frøkna![]()
Ja, Hehe. De er morsomme. Nå tar jeg det som ligger på gulvet. Hun har satt dukker til utstilling i vinduskarmene også. De får ståMå le litt her er det playmobile over hele stue golvetjenta sporte så fint om ikke det kunne ligge der så hun kunne leke med det i ettermiddag
![]()

Siste dag på skolen før jul her.Nå ønsker jeg bare karantenefri jul.
Jeg krysser fingrene og sender ungene på skolen. Trekker pusten litt ekstra i dag, hele ungdomsskolen skal testes (hver mandag og torsdag) med hurtigtester før skolen. Potensielt kan en av de 27 andre i klassen hans teste positivt i dag. De tilbrakte tre av timene med å ha volleyballturnering på trinnet. De måtte bytte aktivitet fra håndball for der er kontaktsport.
I dag skal de spille kanonball.
Jeg bare håper. Inderlig. Aller mest for første juledag. Mye gjester blir det ikke. Trolig bare tre av besteforeldrene. Men at i alle fall mine foreldre kan komme da. Og svigermor som skal være her i jula. Altså fordi, julaften har vi hatt alene før og det går bra. Men første juledag er bursdagen til minstemor og den er allerede ganske amputert.
Ja, det kan jeg tenke meg. Hvor lenge skal du jobbe 20%?Er ikke sikker på hvor glad jeg er for denne jobb 20% greien jeg holder på med nå.
Har store problemer med å legge fra meg jobben når jeg har jobbet det jeg skal.
Vet ikke, skal tilbake til legen i romjulen.Ja, det kan jeg tenke meg. Hvor lenge skal du jobbe 20%?
Aha, masse lykke tilVet ikke, skal tilbake til legen i romjulen.
Er i utgangspunktet 80% sykemeldt til og med 28/12, hva som skjer etterpå vet jeg ikke
Ikke som jeg har fått beskjed omMå du ikke ta pcr på noe tidspunkt, som nærkontakt?
dvs, jeg er i fritidskarantene, tror jeg.. (hva for et påfunn er det? Å besøke folk rundt meg med gody immunforsvar er ikke greit, men å gå på jobb tio de eldre som jeg faktisk ikke kan holde avstand til, det er greit?!)Jeg er pottesur på den regelen det, vi har det samme. Gud bedre så latterligIkke som jeg har fått beskjed omdvs, jeg er i fritidskarantene, tror jeg.. (hva for et påfunn er det? Å besøke folk rundt meg med gody immunforsvar er ikke greit, men å gå på jobb tio de eldre som jeg faktisk ikke kan holde avstand til, det er greit?!)
Det er fryktelig deilig å være litt tilbake, koser meg veldig med det litt jeg får lov til å jobbe.Aha, masse lykke tilsykemeldt til 2 Jan her, 100%. Håper å kunne få jobbe litt da. Om så bare 20-40%. Dvs være ansvarsvakt når jeg er der, ta telefoner og sitte på kontor. 80% av min jobb er jo stell og pleie så det begrenser seg veldig. Men guuud som jeg gleder meg til å komme tilbake.