Ånei det var kjedeliglykke til med tur til legevakt hvis det ikke blir bedre av seg selv
Takk, snille deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei det var kjedeliglykke til med tur til legevakt hvis det ikke blir bedre av seg selv
Da hadde jeg tippa på urinveisinfeksjon![]()
Kjære degFikk nettopp mensen, så da er det bare å se fremover. Denne runden gikk veldig greit psykisk helt frem til julaften. Det ble veldig tungt å stå der med negativ test og så pakke opp ultralydbilde fra venninnen min senere på kvelden, spesielt siden hun i samme slengen snakket om at hun egentlig ikke ville ha flere barn og ikke skjønner hvordan hun kan være så "uheldig å bli gravid av ingenting". Det gikk faktisk kaldt nedover ryggen min.
Skal bruke siste rest av året på å være lei meg, og så skal 2020 gå i glemmeboka!
Gratulerer så mye til dere som fikk tidenes julegave, heier på dere ❤
Fikk nettopp mensen, så da er det bare å se fremover. Denne runden gikk veldig greit psykisk helt frem til julaften. Det ble veldig tungt å stå der med negativ test og så pakke opp ultralydbilde fra venninnen min senere på kvelden, spesielt siden hun i samme slengen snakket om at hun egentlig ikke ville ha flere barn og ikke skjønner hvordan hun kan være så "uheldig å bli gravid av ingenting". Det gikk faktisk kaldt nedover ryggen min.
Skal bruke siste rest av året på å være lei meg, og så skal 2020 gå i glemmeboka!
Kjære degVil bare sende deg en klem. For en tankeløs ting å gjøre, kjente det stakk i meg også når jeg leste det. Håper av hele mitt hjerte at 2021 gir dere en positiv test veldig snart
![]()
Herregud så dårlig gjort! Syntes det var en rar ting å gi til en venninne uavhengig om hun prøver eller ikke.
Så utrolig kjipt når det ikke går veien. Sender deg store klemmer!!
Jeg skal teste i morgen tidlig (12 dpo), men er helt sikker på at den er negativ. Har begynt å få mensmurringer og det er aldri et godt tegn hos meg :-(
Ser ikke ut som dette gikk veien
Har testdato på tirsdag, men de siste dagene har alt av symptomer blitt gradvis borte, og testen i dag sa klart og tydelig «ikke gravid»
Vi håper på bedre lykke neste gang! <3
AuchFikk nettopp mensen, så da er det bare å se fremover. Denne runden gikk veldig greit psykisk helt frem til julaften. Det ble veldig tungt å stå der med negativ test og så pakke opp ultralydbilde fra venninnen min senere på kvelden, spesielt siden hun i samme slengen snakket om at hun egentlig ikke ville ha flere barn og ikke skjønner hvordan hun kan være så "uheldig å bli gravid av ingenting". Det gikk faktisk kaldt nedover ryggen min.
GratulererDa kan endelig jeg også settes på gravid
16 dpo i dag, og 2 av 2 tester positiv
Gratulerer til alle som har fått to streker. Å lykke til videre for de som ikke var så heldige denne gangen, må neste forsøk bli gullegget![]()
Da kan endelig jeg også settes på gravid
Gratulerer til alle som har fått to streker. Å lykke til videre for de som ikke var så heldige denne gangen, må neste forsøk bli gullegget![]()
Auch
Føler med deg<3
Folk tenker seg så lite om
Heier på deg og håper 2021 blir året!!
Da kan endelig jeg også settes på gravid
Fikk disse i dag, 12 dpo. Helt uventet og svært gledelig!!
GratulererFikk disse i dag, 12 dpo. Helt uventet og svært gledelig!!