Desember 2020❤️

Fikk nettopp mensen, så da er det bare å se fremover. Denne runden gikk veldig greit psykisk helt frem til julaften. Det ble veldig tungt å stå der med negativ test og så pakke opp ultralydbilde fra venninnen min senere på kvelden, spesielt siden hun i samme slengen snakket om at hun egentlig ikke ville ha flere barn og ikke skjønner hvordan hun kan være så "uheldig å bli gravid av ingenting". Det gikk faktisk kaldt nedover ryggen min.

Skal bruke siste rest av året på å være lei meg, og så skal 2020 gå i glemmeboka!

Gratulerer så mye til dere som fikk tidenes julegave, heier på dere ❤

Fikk nettopp mensen, så da er det bare å se fremover. Denne runden gikk veldig greit psykisk helt frem til julaften. Det ble veldig tungt å stå der med negativ test og så pakke opp ultralydbilde fra venninnen min senere på kvelden, spesielt siden hun i samme slengen snakket om at hun egentlig ikke ville ha flere barn og ikke skjønner hvordan hun kan være så "uheldig å bli gravid av ingenting". Det gikk faktisk kaldt nedover ryggen min.

Skal bruke siste rest av året på å være lei meg, og så skal 2020 gå i glemmeboka!

Kjære deg ❤️ Vil bare sende deg en klem. For en tankeløs ting å gjøre, kjente det stakk i meg også når jeg leste det. Håper av hele mitt hjerte at 2021 gir dere en positiv test veldig snart ❤️

Herregud så dårlig gjort! Syntes det var en rar ting å gi til en venninne uavhengig om hun prøver eller ikke.

Så utrolig kjipt når det ikke går veien. Sender deg store klemmer!!

Jeg skal teste i morgen tidlig (12 dpo), men er helt sikker på at den er negativ. Har begynt å få mensmurringer og det er aldri et godt tegn hos meg :-(

Ser ikke ut som dette gikk veien :(
Har testdato på tirsdag, men de siste dagene har alt av symptomer blitt gradvis borte, og testen i dag sa klart og tydelig «ikke gravid»

Vi håper på bedre lykke neste gang! <3

Kjære deg ❤️ Vil bare sende deg en klem. For en tankeløs ting å gjøre, kjente det stakk i meg også når jeg leste det. Håper av hele mitt hjerte at 2021 gir dere en positiv test veldig snart ❤️

Ja, det var veldig vondt der og da :( Heldigvis var hun bare innom med gaven på døra siden hun skulle feire jul i nabohuset, så det var godt å kunne lukke døra og la tårene komme. Takk, jeg har troa på januar ❤

Herregud så dårlig gjort! Syntes det var en rar ting å gi til en venninne uavhengig om hun prøver eller ikke.

Så utrolig kjipt når det ikke går veien. Sender deg store klemmer!!

Jeg skal teste i morgen tidlig (12 dpo), men er helt sikker på at den er negativ. Har begynt å få mensmurringer og det er aldri et godt tegn hos meg :-(

Jeg reagerte ganske kraftig etterpå, men greide heldigvis å holde det inni meg og ikke si noe til henne der og da. Det er et relativt nytt vennskap, og vi har ikke snakket så mye om mine følelser rundt prøving enda. Så hun har sikkert ikke tenkt seg om...

Huff, det er så fælt når man kjenner på kroppen at det ikke går :( Krysser likevel fingrene for at kroppen bare lurer deg, og du får positiv test i morgen ❤

Ser ikke ut som dette gikk veien :(
Har testdato på tirsdag, men de siste dagene har alt av symptomer blitt gradvis borte, og testen i dag sa klart og tydelig «ikke gravid»

Vi håper på bedre lykke neste gang! <3

Så utrolig leit :( Sender deg en klem ❤

Auch:eek:
Føler med deg<3
Folk tenker seg så lite om:(
Heier på deg og håper 2021 blir året!!

Da kan endelig jeg også settes på gravid :happy093
16 dpo i dag, og 2 av 2 tester positiv :D
Gratulerer til alle som har fått to streker. Å lykke til videre for de som ikke var så heldige denne gangen, må neste forsøk bli gullegget :)

Vedlegg

• 0886419B-32A6-4EF3-B32D-6DA9AFA95C3C.jpeg
    0886419B-32A6-4EF3-B32D-6DA9AFA95C3C.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 97
Gratulerer til alle som har fått to streker. Å lykke til videre for de som ikke var så heldige denne gangen, må neste forsøk bli gullegget :)
Gratulerer ❤️❤️❤️

Fikk disse i dag, 12 dpo. Helt uventet og svært gledelig!!

Vedlegg

• 140DA544-0D05-4AB8-BADE-66C85961D8BA.jpeg
    140DA544-0D05-4AB8-BADE-66C85961D8BA.jpeg
    14,8 KB · Visninger: 123

Fantastisk!! Gratulerer så mye :-)

Gratulerer!!! :D

Back
Topp