Desember 2020❤️

Rugedag 5 og fikk denne i dag ❤️
12 dager etter Ovitrelle og hadde relativt svake tester for 2-3 dager siden. Nå håper jeg de fortsetter å stige, det er jo en evighet til testdato :smiley-angelic001❤️
IMG_20201223_210125.jpg
IMG_20201223_140322.jpg

Har du noen symptomer?
Ja, men jeg syns noen av de er litt vanskelig å skille fra bivirkninger av progesteron, men har vært litt småsvimmel, følelse av at det `strekker` litt i livmoren, litt økt smak/lukt, og hadde min første runde med nattspising i natt :shy:
Ellers har pulsen gått opp litt og blitt der, vet ikke om det er tilfeldig :)
Screenshot_20201224_072349.jpg

Ja, men jeg syns noen av de er litt vanskelig å skille fra bivirkninger av progesteron, men har vært litt småsvimmel, følelse av at det `strekker` litt i livmoren, litt økt smak/lukt, og hadde min første runde med nattspising i natt :shy:
Ellers har pulsen gått opp litt og blitt der, vet ikke om det er tilfeldig :)
Vis vedlegget 344338

Spennende. Jeg er 8 dpo og har en følelse av at det ikke har gått veien. Jeg har vært litt småkvalm siden 6 dpo så antar at det er fra Cyclogest. Har også økt hvilepuls, men det kom så tidlig at må være av progesteronen det også. Ellers ingen symptomer.

Spennende. Jeg er 8 dpo og har en følelse av at det ikke har gått veien. Jeg har vært litt småkvalm siden 6 dpo så antar at det er fra Cyclogest. Har også økt hvilepuls, men det kom så tidlig at må være av progesteronen det også. Ellers ingen symptomer.
Det er jo helt umulig å skille egentlig, for progesteron gir jo graviditetssymptomer. Det er ikke store forskjellen for min del nå, og de to andre gangene jeg stod på progesteron og det ikke gikk. Krysser fingrene for deg!

Jeg kan sikkert settes på gravid, så får det briste eller bære ❤️ 11 DPO i dag, må den holde helt til mål denne gangen ❤️
IMG_20201224_115129.jpg

Hei:-) god jul alle

Jeg er 9 dpo i dag. Har begynt å få svie ved vannlating, selvfølgelig akkurat når jeg har reist til svigers :-( Kan det være noe IVF relatert, eller er det ingenting med IVF som gir dette symptomet? Har også økende ilinger i lysken.

Håper jeg slipper å reise på legevakten i morgen for urinprøve!! Typisk å få urinveisinfeksjon nå!

Hei:) god jul alle

Jeg er 9 dpo i dag. Har begynt å få svie ved vannlating, selvfølgelig akkurat når jeg har reist til svigers :-( Kan det være noe IVF relatert, eller er det ingenting med IVF som gir dette symptomet? Har også økende ilinger i lysken.

Håper jeg slipper å reise på legevakten i morgen for urinprøve!! Typisk å få urinveisinfeksjon nå!
Kommer an på hvilke medisiner du går på. Sjekk felleskatalogen for bivirkninger på evt medisiner du bruker

Takk for svar! Står bare på Cyclogest og klexane. Kan ikke lese at dette er en bivirkning fra de!

Ånei det var kjedelig :( lykke til med tur til legevakt hvis det ikke blir bedre av seg selv

Back
Topp