Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå<3 gratulerer!!Rugedag 5 og fikk denne i dag
12 dager etter Ovitrelle og hadde relativt svake tester for 2-3 dager siden. Nå håper jeg de fortsetter å stige, det er jo en evighet til testdato
Vis vedlegget 344302 Vis vedlegget 344303
Tusen takkÅåå<3 gratulerer!!
Gratulerer!!Rugedag 5 og fikk denne i dag
12 dager etter Ovitrelle og hadde relativt svake tester for 2-3 dager siden. Nå håper jeg de fortsetter å stige, det er jo en evighet til testdato

Gratulerer !!!Rugedag 5 og fikk denne i dag

Rugedag 5 og fikk denne i dag
Gratulerer!!![]()
Gratulerer !!!![]()
Tusen takkGratulerer så mye! For en fin julegave![]()
Tusen takk![]()
Ja, men jeg syns noen av de er litt vanskelig å skille fra bivirkninger av progesteron, men har vært litt småsvimmel, følelse av at det `strekker` litt i livmoren, litt økt smak/lukt, og hadde min første runde med nattspising i nattHar du noen symptomer?

Ja, men jeg syns noen av de er litt vanskelig å skille fra bivirkninger av progesteron, men har vært litt småsvimmel, følelse av at det `strekker` litt i livmoren, litt økt smak/lukt, og hadde min første runde med nattspising i natt
Ellers har pulsen gått opp litt og blitt der, vet ikke om det er tilfeldig
Vis vedlegget 344338
Det er jo helt umulig å skille egentlig, for progesteron gir jo graviditetssymptomer. Det er ikke store forskjellen for min del nå, og de to andre gangene jeg stod på progesteron og det ikke gikk. Krysser fingrene for deg!Spennende. Jeg er 8 dpo og har en følelse av at det ikke har gått veien. Jeg har vært litt småkvalm siden 6 dpo så antar at det er fra Cyclogest. Har også økt hvilepuls, men det kom så tidlig at må være av progesteronen det også. Ellers ingen symptomer.
Rugedag 5 og fikk denne i dag
Beste julegaven 
For en julegaveJeg kan sikkert settes på gravid, så får det briste eller bære11 DPO i dag, må den holde helt til mål denne gangen
Vis vedlegget 344364
Tusen takk, og det samme til degFor en julegaveGratulerer og god jul
![]()
Kommer an på hvilke medisiner du går på. Sjekk felleskatalogen for bivirkninger på evt medisiner du brukerHeigod jul alle
Jeg er 9 dpo i dag. Har begynt å få svie ved vannlating, selvfølgelig akkurat når jeg har reist til svigers :-( Kan det være noe IVF relatert, eller er det ingenting med IVF som gir dette symptomet? Har også økende ilinger i lysken.
Håper jeg slipper å reise på legevakten i morgen for urinprøve!! Typisk å få urinveisinfeksjon nå!
Kommer an på hvilke medisiner du går på. Sjekk felleskatalogen for bivirkninger på evt medisiner du bruker
Da hadde jeg tippa på urinveisinfeksjonTakk for svar! Står bare på Cyclogest og klexane. Kan ikke lese at dette er en bivirkning fra de!
Takk for svar! Står bare på Cyclogest og klexane. Kan ikke lese at dette er en bivirkning fra de!