Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferskforsøk? Jeg hadde det sånn da jeg drev og stimulerte. Jeg ble overstimulert da...4 dager siden uttak og jeg er skikkelig stinn i magen. Får lett vondt ved bevegelse. Noen andre som hadde det på samme måte? Spørs om jeg får på meg finklærne til jul ;-)
Ferskforsøk? Jeg hadde det sånn da jeg drev og stimulerte. Jeg ble overstimulert da...
Jeg hadde det sånn når jeg ble overstimulert og var gravid.4 dager siden uttak og jeg er skikkelig stinn i magen. Får lett vondt ved bevegelse. Noen andre som hadde det på samme måte? Spørs om jeg får på meg finklærne til jul ;-)
Jeg har ikke fått vite på mine, oppdaget først i journalen at kvaliteten var dårlig ved de siste forsøkene. Men dette var privat klinikk i utlandet.Får dere uoppfordret vite hvor gode embryoene er? Har alltid bare fått beskjed at de er "fine", ville de sagt om det var redusert?
Lykke til alle rugere![]()
Jeg hadde det sånn når jeg ble overstimulert og var gravid.
Får dere uoppfordret vite hvor gode embryoene er? Har alltid bare fått beskjed at de er "fine", ville de sagt om det var redusert?
Lykke til alle rugere![]()
Ganske likt her også4 dager siden uttak og jeg er skikkelig stinn i magen. Får lett vondt ved bevegelse. Noen andre som hadde det på samme måte? Spørs om jeg får på meg finklærne til jul ;-)
Var egentlig bare slik du beskriver helt til 16 dpo på morgen. Da ble det enorme smerter og innleggelse på sykehuset. Fikk da vite at jeg var gravid og hadde liten grad av overstimulering. Fikk dra hjem dagene etter på kveldstid. Hadde ingen symptomer på graviditet.Takk for svarNår begynte du å få symptomer på overstimulering da? Er bare 4 dpo så er ingen graviditetssymptomer enda hvertfall.
Håper jeg også!Håper det går bedre neste gang for deg og at du klarer å slappe av og nyte litt i jula.
Jeg har ikke testdato før 4. Januar.... men om testene mine ikke har blitt positiv innen 16 dpo så avslutter jeg progesteronstøtten og tar meg et glass vin![]()

Var egentlig bare slik du beskriver helt til 16 dpo på morgen. Da ble det enorme smerter og innleggelse på sykehuset. Fikk da vite at jeg var gravid og hadde liten grad av overstimulering. Fikk dra hjem dagene etter på kveldstid. Hadde ingen symptomer på graviditet.
Da har jeg fått mensen... så bare å planlegge nytt forsøk om ca 4 mnd2 delt egg, så var innstilt på det eeeeegentlig.
Jeg ser! Krysser fingrene for degEr 10 dager siden innsett. Kan dette være skygge eller virkelighet?Vis vedlegget 344125
10 dpo
Kan settes på gravid, enn så lenge iaf
Fikk bekreftet med digital også som var positiv!
Vi har vært gravide så mange ganger før, at jeg tar ikke for gitt. I tillegg så er det tidlig.
Vis vedlegget 344113