Desember 2020❤️

4 dager siden uttak og jeg er skikkelig stinn i magen. Får lett vondt ved bevegelse. Noen andre som hadde det på samme måte? Spørs om jeg får på meg finklærne til jul ;-)

4 dager siden uttak og jeg er skikkelig stinn i magen. Får lett vondt ved bevegelse. Noen andre som hadde det på samme måte? Spørs om jeg får på meg finklærne til jul ;-)
Ferskforsøk? Jeg hadde det sånn da jeg drev og stimulerte. Jeg ble overstimulert da...

Ferskforsøk? Jeg hadde det sånn da jeg drev og stimulerte. Jeg ble overstimulert da...

Ja. Aldri vært overstimulert heldigvis. Prøver å huske tilbake til tidligere forsøk, men kan ikke huske at det var like vondt da!

Jeg hadde det sånn når jeg ble overstimulert og var gravid.

Vært veldig mye bevegelser i magen i dag, kan det være et godt tegn, eller er det bare lutinusen som tøyser med meg mon tro :rolleyes:
Er bare 9 DPO, så litt tidlig for mensen enda.

Får dere uoppfordret vite hvor gode embryoene er? Har alltid bare fått beskjed at de er "fine", ville de sagt om det var redusert?
Lykke til alle rugere :gen014
Jeg har ikke fått vite på mine, oppdaget først i journalen at kvaliteten var dårlig ved de siste forsøkene. Men dette var privat klinikk i utlandet.

Ganske likt her også :p
1. gang for meg, så har ikke noe å sammenligne med, men syns i alle fall det blir litt bedre for hver dag :)

Takk for svar :)Når begynte du å få symptomer på overstimulering da? Er bare 4 dpo så er ingen graviditetssymptomer enda hvertfall.
Var egentlig bare slik du beskriver helt til 16 dpo på morgen. Da ble det enorme smerter og innleggelse på sykehuset. Fikk da vite at jeg var gravid og hadde liten grad av overstimulering. Fikk dra hjem dagene etter på kveldstid. Hadde ingen symptomer på graviditet.

Last edited:
Håper det går bedre neste gang for deg og at du klarer å slappe av og nyte litt i jula.

Jeg har ikke testdato før 4. Januar.... men om testene mine ikke har blitt positiv innen 16 dpo så avslutter jeg progesteronstøtten og tar meg et glass vin ;)
Håper jeg også! :) nå gleder jeg meg hvertfall til å kunne spise og drikke akkurat det jeg vil i julen ;)

Masse lykke til frem til neste test og håper virkelig den er positiv :Heartred

Var egentlig bare slik du beskriver helt til 16 dpo på morgen. Da ble det enorme smerter og innleggelse på sykehuset. Fikk da vite at jeg var gravid og hadde liten grad av overstimulering. Fikk dra hjem dagene etter på kveldstid. Hadde ingen symptomer på graviditet.

Huff, hørtes ikke godt ut!!

8 dpo, første test om 2 dager. Føler meg fremdeles super rolig, det er helt snålt! Jeg bruker jo omtrent å svinge meg i taklampa av stress og nerver :hilarious:

10 dpo
Kan settes på gravid, enn så lenge iaf :flower

Fikk bekreftet med digital også som var positiv!

Vi har vært gravide så mange ganger før, at jeg tar ikke for gitt. I tillegg så er det tidlig.

IMG_20201221_080353.jpg

Er 10 dager siden innsett. Kan dette være skygge eller virkelighet?:nailbiting:
upload_2020-12-21_10-35-18.png

Last edited:
11 dpo og fortsatt blendahvitt... Sånn passe depressiv i dag. Vet at det fortsatt går an å få positiv test, men det virker så fjernt.

Back
Topp