Så kjekt at du har fått positive tester daKjenner meg selv igjen! Skulle liksom ikke teste før 21/12, men den smellen kom fortHar også positive tester nå - men kan det være Ovitrelle? Så spennende med svak strek - det kan jo være (forhåpentligvis) veldig positivt?
![]()
Jeg har aldri tatt Ovitrelle, så kjenner ikke til hvor lenge den sitter i. Har du tatt testet deg over flere dager? Jeg velger å ta dette som et positivt tegn hvertfall, må klamre meg til de håpene jeg får. Jeg var superpositiv rett etter innsett, men så skulle vi flytte dagen etter innsett, så jeg har ikke hatt tid til å ta så godt vare på meg selv og hvile. Så har egentlig tenkt at jeg har pushet meg for mye den siste uken (selvom jeg har unngått de tyngste løftene).
Men får bare vente i spenning til neste gang jeg tørr å ta en ny test.

Har også positive tester nå - men kan det være Ovitrelle? Så spennende med svak strek - det kan jo være (forhåpentligvis) veldig positivt?
Ja, teknisk sett havner vi helt likt! Veldig spennende

tenker litt som sykepleieren sa at det er ikke noe poeng å bruke et godt egg på en syklus som tuller! I tillegg skal vi prøve styrt syklus neste gang, og det kjenner jeg skal bli godt