Desember 2020❤️

Kjenner meg selv igjen! Skulle liksom ikke teste før 21/12, men den smellen kom fort :wideyed::shy: Har også positive tester nå - men kan det være Ovitrelle? Så spennende med svak strek - det kan jo være (forhåpentligvis) veldig positivt?:Heartred
Så kjekt at du har fått positive tester da :D :Heartred Jeg har aldri tatt Ovitrelle, så kjenner ikke til hvor lenge den sitter i. Har du tatt testet deg over flere dager?
Jeg velger å ta dette som et positivt tegn hvertfall, må klamre meg til de håpene jeg får. Jeg var superpositiv rett etter innsett, men så skulle vi flytte dagen etter innsett, så jeg har ikke hatt tid til å ta så godt vare på meg selv og hvile. Så har egentlig tenkt at jeg har pushet meg for mye den siste uken (selvom jeg har unngått de tyngste løftene).
Men får bare vente i spenning til neste gang jeg tørr å ta en ny test. :P

Så bra da :D Ofte greit å forvente det verste av smerter, så får man seg en opptur :)

Ååååh, det hadde vært noe det ❤ Når har du testdato hvis du får satt inn på fredag? Teknisk sett havner vi vel helt likt? :eek: Foreløpig termin her blir 8. september dersom det går denne gang.
Du, jeg vet faktisk ikke helt når testdato blir. Regner med jeg får det på fredag hvis innsett. Planlegger å teste ut ovitrelle så jeg ikke skal bli lurt :hilarious: Ja, teknisk sett havner vi helt likt! Veldig spennende ❤️

Okei, nå gikk jeg på en smell. Fikk for meg at jeg ville ta en test. Det er 6 dager etter innsett og 11dpo. De tre første testene var negative, men den siste jeg tok var en svak strek (strimmeltest). Så kan ikke påstå at jeg ble noe klokere nå. Men har et ørlite håp siden 1 av 3 var svak positiv og siden det er soppes tidlig. Har testdato 21/12 :happy:

Så spennende. Absolutt positivt tegn det!

1 dpo, og i dag begynte jeg å grine på butikken fordi jeg gikk forbi spekeskinke uten å kunne ta med meg en pakke :hilarious: Bare bittelitt glad i spekeskinke :rolleyes: Så om det ikke går denne gang kan jeg i hvert fall trøstespise spekemat i romjula :sorry:

1 dpo, og i dag begynte jeg å grine på butikken fordi jeg gikk forbi spekeskinke uten å kunne ta med meg en pakke :hilarious: Bare bittelitt glad i spekeskinke :rolleyes: Så om det ikke går denne gang kan jeg i hvert fall trøstespise spekemat i romjula :sorry:
Jeg er egentlig ikke såå glad i spekeskinke, men i dag tok jeg med meg en pakke som jeg tenkte jeg skulle spise før innsett :hilarious: bare sånn tilfelle det er lenge til neste gang! Håper det ikke blir spekeskinke på deg i romjula! :joyful:

Har akkurat satt inn et frossent egg. Merkelig nok overlever alle eggene mine opptining - det er bare ingen som vil feste seg!

Har et spørsmål til dere andre; hvordan gjør dere det med trening i rugeperioden? Jeg trener som regel veldig hardt, og har egentlig fortsatt å gjøre dette ifm alle forsøkene mine. Driver idrett på høyt nivå, så det har vært naturlig å fortsette. Sykehuset har jo sagt at man kan leve som normalt. Jeg har derimot lest litt på nettet, og folk får ulike beskjeder. Forskning har visst vist at veldig intensiv trening også kan virke negativt på fertiliteten. Så jeg vurderer å ta det litt mer med ro ifm dette forsøket... Hva er deres erfaring?

Jeg kan settes på avbrutt, men er med godt mot og ser frem til innsett i januar :woot: tenker litt som sykepleieren sa at det er ikke noe poeng å bruke et godt egg på en syklus som tuller! I tillegg skal vi prøve styrt syklus neste gang, og det kjenner jeg skal bli godt :)

Jeg kan settes på avbrutt, men er med godt mot og ser frem til innsett i januar :woot: tenker litt som sykepleieren sa at det er ikke noe poeng å bruke et godt egg på en syklus som tuller! I tillegg skal vi prøve styrt syklus neste gang, og det kjenner jeg skal bli godt :)
Masse lykke til i januar❤️ Så får du kose deg litt ekstra nå i julen! :)

Kos deg i julen og masse lykke til i januar :Heartred

Jeg er egentlig ikke såå glad i spekeskinke, men i dag tok jeg med meg en pakke som jeg tenkte jeg skulle spise før innsett :hilarious: bare sånn tilfelle det er lenge til neste gang! Håper det ikke blir spekeskinke på deg i romjula! :joyful:

Lurt! :D Det var min store sorg sist jeg var gravid, begynte å grine bare av tanken på spekeskinke :hilarious: Håper selvfølgelig at det er leeeeeenge til jeg kan spise det da :rolleyes:

Veldig klok sykepleier :) Ønsker deg en kjempefin jul, håper du får ladet opp batteriene til januar ❤

Back
Topp