Det har vært litt styr med akkurat det... Hold deg fast
De ønsket KUN morgentesting. Men så fikk jeg lov å teste på kvelden også denne runden fordi jeg som regel får positiv på kvelden og hsr kort LH vindu eller hva de nå kalte det. Men så sa de at dersom den var positiv på kvelden skulle jeg ta ny morgenen etter, og dersom den enda var sterk gikk de heller ut fra den og satte opp time dagen etter. Jeg sa at jeg ikke er komfortabel med den måten fordi den alltid er svakere neste morgen dersom den er positiv kvelden før. Det blir jo hull i hodet spør du meg, forsøket blir jo da altfor sent. Så da sa de at greit, da går vi ut i fra kveldstest om den er positiv. MEN mail om positiv test må sendes før kl 12.00 for det er kun da de svarer på mail. Så dersom jeg får positiv test i kveld ser de ikke mailen før 12 neste dag, og jeg aner da ikke når timen blir før et par timer før. Da må vi allerede være i byen siden vi har lang reisevei. Av alle mine 5 forsøk har 1 ført til graviditet, og det var når jeg fikk positiv på kvelden kl 20 og hadde forsøk kl 14 neste dag. Så har troen på at det er det som gir best resultat. Men det var 2 år siden, og de har tydeligvis endret rutinene sine på det...
Tror vi bare må satse på at den blir positiv i ettermiddag/kveld og kjøre avgårde om noen timer. Vi er avhengig av at den marken av en unge vi har sover hele dubben sin i bilen for å unngå demonisk hyling og 44346532 stopp

Kan ikke kjøre på natta pga ferge. Har ingen her som kan passe ungen, men har en venn i Trondheim som kan trille tur imens. Jeg kunne dratt alene, men det er veldig viktig for kona å være med og være så delaktig som mulig, så derfor må vi ta med oss unge og alt
Fy faaaader, hvorfor blir jeg alltid så stressa

Takk til deg dersom du har lest alt det her paniske oppgulpet

❤ Skal teste på nytt kl 11!