Oppretter en tråd for oss som skal igang med forsøk desember.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi skal mest sannsynlig ha uttak og innsett i begynnelsen av desember
Da er vi ganske likt, hvilken klinikk hører dere til?
Haugesund, dere da?
Nei, 3. Håper det klaffer denne gangen!Vi har også brukt klinikk hausken tidligere, veldig fornøyd med dem men dette er noen år siden da. Men veldig profesjonelle folk.
Ja Haugesund sykehus har dessverre veldig lang ventetid!
Vi har veldig blandet erfaring med sykehuset men jeg jobber selv i helsesektoren å ser nok ting som ikke alle andre ser og blir da mer kristisk. Men kjekke folk som jobber der og gode rutiner for oss med reise vei.
Er jo over 2år siden vi var der sist da men
Er dette deres første runde?
Sniker litt. Her røyker mannen også, men det var aldri et tema ved Riksen (forsamtale) og Ullevål (forsøk) i alle fall, til tross for at vi oppga det da vi søkte. Det ble ikke nevnt at han måtte slutte da vi søkte heller. Så ikke sikkert det trenger å hindre dere altsåNei, 3. Håper det klaffer denne gangen!
Fastlegen sa ved henvisning at min mann måtte kutte ut røyken... Noe han ikke har. Får vi forsøk i det offentlige selv om han røyker (20 om dagen) Hørt at enkelte klinikker er strenge der...
Hei 3 uker på de i dag. Har kviser og utslett.
Humøret er elenfig, men da kan det jo kun gå oppover
Jeg har også regnet meg frem til uttak i starten av desember
Ganske likt som her da Spraystart om litt over to uker her!Vil ikke melde meg inn her kjenner jeg.. Kun 10 dpo dette forsøket (2 AIH), men har blødd siden 2 dpo med økende styrke siste dagene så er nok over og ut for spire.
Porsgrunn mente jeg skulle få starte med spray på denne blødningen. Spraystart om cirka 2,5-3 uker med uttak rundt uke 48-49. Neste IKM blir da cirka uke 51, rett før julaften.