Desember 2014

Vet ikke om de finner hjertelyden så tidlig så du må være forberedt på å få den beskjeden.. :) Har hvertfall hørt at mange ikke ser det på ul før i uke 6 og jeg ser for meg at det er enda vanskeligere utvendig :) Men er sikkert bare å høre med legen din :) Viss du er veldig bekymra kan det hende du får henvisning til tidlig ul også, det har jeg ikke noe erfaring med så vet ikke hva som "må til" for å få det :)
Ja jeg kan vell ikke forvente så mye når det er så tidlig :-) Er bare så utålmodig :o
Ja får snakke med legen og ta det derifra. Ja huff, går å tenker så masse, ikke bra i hele tatt føler jeg..

Er det flere enn meg som tenker langt frem i tid til barnet er født, og dåp og slikt ? :D Haha tenker på alt mulig! Og tanken på å ha ett lite nurk i julen er bare helt fantastisk <3 Har ikke ord! Hva med dere?

Ja jeg kan vell ikke forvente så mye når det er så tidlig :) Er bare så utålmodig :eek:
Ja får snakke med legen og ta det derifra. Ja huff, går å tenker så masse, ikke bra i hele tatt føler jeg..

Er det flere enn meg som tenker langt frem i tid til barnet er født, og dåp og slikt ? :D Haha tenker på alt mulig! Og tanken på å ha ett lite nurk i julen er bare helt fantastisk <3 Har ikke ord! Hva med dere?
Hehe, skjønner hva du mener! :p Jeg venter på en angelsound i posten så jeg kan lete etter hjertelyd hjemme :) Det er nok lenge til jeg får bruk for den, men synes det er kjekt å ha i hus de dagene jeg er bekymret :)

Håper bare jeg får lille til julaften <3 Hadde vært fantastisk :) Men vi går hvertfall inn i det nye året som en familie <3

Hehe, skjønner hva du mener! :p Jeg venter på en angelsound i posten så jeg kan lete etter hjertelyd hjemme :) Det er nok lenge til jeg får bruk for den, men synes det er kjekt å ha i hus de dagene jeg er bekymret :)

Håper bare jeg får lille til julaften <3 Hadde vært fantastisk :) Men vi går hvertfall inn i det nye året som en familie <3
Hvor får du kjøpt det ? :D Link?
Ja så fantastisk :-) Kunne tenkt meg å fått før julaften, viss ikke vil jeg helst få i romjula. Eller etter nyttår :-) Men helst før jul :D Hadde vært såå koslig å feiret jul med ett lite nydelig vesen <3

Hvor får du kjøpt det ? :D Link?
Ja så fantastisk :) Kunne tenkt meg å fått før julaften, viss ikke vil jeg helst få i romjula. Eller etter nyttår :) Men helst før jul :D Hadde vært såå koslig å feiret jul med ett lite nydelig vesen <3
http://www.angelsounds.no/ :) Men er ikke anbefalt å bruke før etter man er fullgåtte 12 uker på grunn av at det er vanskelig å finne hjertelyd og man kan fort bli unødvendig bekymra :)
Ja, før jul hadde vært perfekt :)

Virker veldig trivelig her inne :)
Så gleder meg til de kommende mnd med en sånn fin gjeng :D

Håper vi slipper unna troll :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Virker veldig trivelig her inne :)
Så gleder meg til de kommende mnd med en sånn fin gjeng :D

Håper vi slipper unna troll :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Gleder meg jeg også :D Blir kjekt! Koslig å ha så mange her inne å snakke med, når vi har valgt å vente med å si noe enda. Er kunn nærmeste familie som vet :-) Valgte å si det til dem så tidlig fordi viss jeg skulle miste så kommer jeg til å knekke helt sammen å da er det godt å ha noen å snakke med om det :-)

Håper også vi slipper unna troll :p

Gleder meg jeg også :D Blir kjekt! Koslig å ha så mange her inne å snakke med, når vi har valgt å vente med å si noe enda. Er kunn nærmeste familie som vet :-) Valgte å si det til dem så tidlig fordi viss jeg skulle miste så kommer jeg til å knekke helt sammen å da er det godt å ha noen å snakke med om det :-)

Håper også vi slipper unna troll :p
Samme her, forteller de nærmeste pga vis noe skulle gå galt. Gubben har ikke sagt noe til noen. Føler han ikke syns det er like artig som meg. Meeen er jo ikke han som er rugemaskin heller :P føles sikkert veldig fjernt for han enda :)

iPhone skravler

Samme her, forteller de nærmeste pga vis noe skulle gå galt. Gubben har ikke sagt noe til noen. Føler han ikke syns det er like artig som meg. Meeen er jo ikke han som er rugemaskin heller :p føles sikkert veldig fjernt for han enda :)

iPhone skravler
Hehe nei bruker å være slik :-) Mannen i hus her også er litt mer stille om det og snakker ikke så mye om det, han har selv sagt at han ikke vil tenke så veldig på det enda fordi det er så lett å miste så tidlig. Men tror ikke det helt har gått opp for han heller, ikke meg heller egentlig. Når magen begynner å komme da tror det begynner å gå inn på oss skikkelig hehe :D

Men føler kroppen min stresser en del nå etter jeg fant det ut, for hver morning når jeg våkner så tenker jeg " Åherregud, jeg er gravid! Jippiii" Hahaha :D Og når den tanken kommer, så blir jeg skikkelig kvalm fordi kroppen blir helt spendt og får sommerfugler i magen hihi :-) Håper jeg kan roe ned litt snart og venne meg til det, for vil ikke stresse kroppen, liiiiveredd for å miste. Føler jeg tenker mye på det, men svigermor sa til meg at det måtte jeg absolutt ikke gå å tenke på, for jeg kunne faktisk miste av å tenke så mye på det :o

Hehe nei bruker å være slik :-) Mannen i hus her også er litt mer stille om det og snakker ikke så mye om det, han har selv sagt at han ikke vil tenke så veldig på det enda fordi det er så lett å miste så tidlig. Men tror ikke det helt har gått opp for han heller, ikke meg heller egentlig. Når magen begynner å komme da tror det begynner å gå inn på oss skikkelig hehe :D

Men føler kroppen min stresser en del nå etter jeg fant det ut, for hver morning når jeg våkner så tenker jeg " Åherregud, jeg er gravid! Jippiii" Hahaha :D Og når den tanken kommer, så blir jeg skikkelig kvalm fordi kroppen blir helt spendt og får sommerfugler i magen hihi :-) Håper jeg kan roe ned litt snart og venne meg til det, for vil ikke stresse kroppen, liiiiveredd for å miste. Føler jeg tenker mye på det, men svigermor sa til meg at det måtte jeg absolutt ikke gå å tenke på, for jeg kunne faktisk miste av å tenke så mye på det :o

Ja samme her, er skikkelig annspent og klarer ikke slappe helt av. Sover veldig urolig og er utrolig slitsomt. Men er så redd for at noe skal gå galt jeg også. Der er skikkelig plagsomt.
Men burde jo slappe av mer, er jaggu ikke lett!

Har prøvd i 4 år uten å lykkes med eksen. Å så gikk det 2-3 år før jeg fant ny mann og gikk veldig fort nå. Så er veldig redd for at noe skal gå alt siden det var så lett.

Desember 2014

Bruker App

Ja samme her, er skikkelig annspent og klarer ikke slappe helt av. Sover veldig urolig og er utrolig slitsomt. Men er så redd for at noe skal gå galt jeg også. Der er skikkelig plagsomt.
Men burde jo slappe av mer, er jaggu ikke lett!

Har prøvd i 4 år uten å lykkes med eksen. Å så gikk det 2-3 år før jeg fant ny mann og gikk veldig fort nå. Så er veldig redd for at noe skal gå alt siden det var så lett.

Desember 2014

Bruker App
Ja huff det er kjedelig at man skal være så anspent. Men det er nok fordi dette er helt nytt for oss og veldig etterlengtet :-) Vi får prøve å være glad for at vi i det hele tatt er blitt gravide, og tenke hvor heldig vi er. Og ikke bekymre oss så masse :-)

Såpass lenge ja! Nei jeg tror nok ikke det er noe galt selvom ddet gikk så fort :-) Det går nok fint skal du se :-)

pust rolig folkens :-) det skal gå fint for oss i desmber!!!

skjønner at det er vanskelig, men prøv å bare glede dere. At dere har lyktes en gang betyr bare at det går neste gang også.

Eg har trodd i et halv år at når eg ble gravid igjen, ville angsten ta overhånd. Men vet dere, eg er mer rolig nå enn sist! Eg tror det er det beste for mor og barn. Og ikke minst for pappaen! Han er så glad for å slippe å bare trøste og bekymre seg :-)

Nyt livet i magen. Skulle vi være uheldige, så får vi nok en ny spire igjen.

Sorgene får ikke lov å stå på dørstigen min nei!!!!

pust rolig folkens :) det skal gå fint for oss i desmber!!!

skjønner at det er vanskelig, men prøv å bare glede dere. At dere har lyktes en gang betyr bare at det går neste gang også.

Eg har trodd i et halv år at når eg ble gravid igjen, ville angsten ta overhånd. Men vet dere, eg er mer rolig nå enn sist! Eg tror det er det beste for mor og barn. Og ikke minst for pappaen! Han er så glad for å slippe å bare trøste og bekymre seg :)

Nyt livet i magen. Skulle vi være uheldige, så får vi nok en ny spire igjen.

Sorgene får ikke lov å stå på dørstigen min nei!!!!
Ja det SKAL gå fint med oss og desemberbarna våre :Heartred
Så bra at du er rolig, det er det beste! :-) Haha ja mannen her i hus tror jeg begynner å bli stressa av meg for jeg er så redd. Men innemellom sniker tanken seg inn at det vil gå bra, og at vi er heldige :-) Og at i desember sitter vi med en liten baby i armene. Blir helt i skyene av å tenke på det :D Vi skal gå oss en lang tur idag og lufte hodene litt og bare kose oss. Og kose oss med tanken på at vi blir mamma og pappa i desember :Heartred

de sjekker garantert ikke hjertelyd med dopler så tidlig, jeg tok innvendig ul 6+3 de kunne se hjertet,men det var så ltie at det klarte ikke skru opp nok lyd for høre det.. jm sjekket hjertelyden på meg sist i uke 11 ca og hørte, men jeg var supertynn etter åha gått ned 7kg på hyperemesis. denne gangen blir det kanskje jm i uke 13-14,da regner ejg med å få hør den

Hvor tidlig får man synlige blodårer på brysta? Og hyppige dobesøk? :-)

Haha vil ha flere symptomer på graviditet, for at det skal bli enda mer virkelig hehe :-) Litt rar jeg da, men det blir liksom en liten trygghet på en måte. Hittill har jeg bare litt kvalme og menslignende smerter i magen, ingenting annet.
Hvilke symptomer har dere? :-)

Hvor tidlig får man synlige blodårer på brysta? Og hyppige dobesøk? :-)

Haha vil ha flere symptomer på graviditet, for at det skal bli enda mer virkelig hehe :-) Litt rar jeg da, men det blir liksom en liten trygghet på en måte. Hittill har jeg bare litt kvalme og menslignende smerter i magen, ingenting annet.
Hvilke symptomer har dere? :-)
Jeg har hatt synlige blodårer i to uker snart :) men ikke så veldig ømme pupper

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Hvor langt er du på vei ? :-) Kanskje det er litt for tidlig for meg mest sannsynelig. Har også litt ømme pupper ja.
Jeg er 6+3 :) Mine er bare ømme om jeg tar på de :p alle er forskjellige :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er 6+3 :) Mine er bare ømme om jeg tar på de :p alle er forskjellige :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Okei :-) Ja alle er forskjellige, sant det :-)
Hvordan er formen ellers da? :-) Her er den ganske fin egentlig, men skal ikke ta gleden på forskudd, haha, da kan du være sikker på jeg får noe plager :p

Okei :-) Ja alle er forskjellige, sant det :-)
Hvordan er formen ellers da? :-) Her er den ganske fin egentlig, men skal ikke ta gleden på forskudd, haha, da kan du være sikker på jeg får noe plager :p
Formen er ganske grei altså :) sliter litt med korsryggen og at jeg blir fryktelig fort trøtt på jobb.. Men skal ikke klage, foreløpig veldig heldig :) Mamma hadde ingen symptomer i noen av sine svangerskap, kjempe sprek så håper jeg har arvet det :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp