Desember 2014

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Tror jeg blir en veldig fin termingruppe! Allerede virker det som alle damene her kun er ute etter å hjelpe hverandre og ikke henge ut noen eller kommer med frekke kommentarer. Gleder meg så til å følge med dere her :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Enig :) virke som en veldig trivelig gruppe :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Helt enig m deg:) Skal jo støtte og oppmuntre hverandre så alle føler ser sett/hørt..D syns jeg er viktig i sånne grupper pluss at man kan dele erfaringer ikke minsr
 
Enig :) Håper vi alle får henge med hele veien og beholder en god tone.
Men samtidig er det viktig at alle kan si meningene våre uten å være redd for det. Vi kan ikke drite regnbuer i 9mndr heller :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Veldig enig:) gleder meg til tiden fremover sammen med dere :) tror vi blir en kjempe fin gjeng!


♡ desember 2014 ♡
 
Er så enig med dere:) Håper vi kommer oss hele veien hele gjengen:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Enig :) Håper vi alle får henge med hele veien og beholder en god tone.
Men samtidig er det viktig at alle kan si meningene våre uten å være redd for det. Vi kan ikke drite regnbuer i 9mndr heller :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Ja, såklart :) Husker jeg sneik litt på to terminforum og der var det to damer som var så ekle med de andre. Det var bare negativitet og stygge kommentarer. Sånne vil vi ikke ha hit :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Enig :D Liker meg veldig godt her inne med dere, så får håpe jeg får bli her helt til desember :D
 
Enig med alle. Håper vi alle er så heldige å få være her til desember. Så godt å få "snakke" med andre som også bærer på en stor hemmelighet. :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Vi hadde et par sånne på det terminforumet jeg var sist å. Unødvendig:(


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Ja det er veldig unødvenig;) føler og vi er en bra gjeng;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Syns vi allerede er en fin gjeng så håper veldig at d fortsetter på denne måten hele veien:D
 
Håper at vi slipper drama!! Sist var det ei som var fake, skjønner ikke st det går an. Ble ikke oppdaget før leeeenge etter ungene var født og hun hadde fått "fler" fake babyer.

Gleder meg til en fin tid!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hjelpes..! nesten litt komisk. Fritidsproblemer :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Helt enig :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Håper at vi slipper drama!! Sist var det ei som var fake, skjønner ikke st det går an. Ble ikke oppdaget før leeeenge etter ungene var født og hun hadde fått "fler" fake babyer.

Gleder meg til en fin tid!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Da skulle du vært på mitt gamle forum/termingruppe.

Det ble fort store klikker og det var kun de kule kidsa som fikk lov til å si meninga si. Mente du ikke det samme så ble du snakka dritt om på hemmelig forum for kun spesielt invitterte (meg og 3 til som ikke fikk være med).
Jeg ble drapstrua av en jente på PM som mente at når jeg var så uforsvarlig å ikke ta folat (i samråd med lege) så fortjente både jeg og barnet mitt å dø.
Da jeg tok opp denne type oppførsel på generell basis, altså å holde seg innafor kardemommeloven så ble jeg uthengt som syndebukken og lagt for hat. I etterkant har jeg nesten lurt på om dama var ekte eller bare psykopat.
Men vi hadde 3 som laget kvalm og alltid skyldte på andre. Det var helt sykt. Jeg endte opp med å slette hele profilen.
 
Da skulle du vært på mitt gamle forum/termingruppe.

Det ble fort store klikker og det var kun de kule kidsa som fikk lov til å si meninga si. Mente du ikke det samme så ble du snakka dritt om på hemmelig forum for kun spesielt invitterte (meg og 3 til som ikke fikk være med).
Jeg ble drapstrua av en jente på PM som mente at når jeg var så uforsvarlig å ikke ta folat (i samråd med lege) så fortjente både jeg og barnet mitt å dø.
Da jeg tok opp denne type oppførsel på generell basis, altså å holde seg innafor kardemommeloven så ble jeg uthengt som syndebukken og lagt for hat. I etterkant har jeg nesten lurt på om dama var ekte eller bare psykopat.
Men vi hadde 3 som laget kvalm og alltid skyldte på andre. Det var helt sykt. Jeg endte opp med å slette hele profilen.


Hærlighet...!!! Er det mulig?? :mad:
Noen folk har ingenting inne på eit slikt forum å gjøre.
Å drive med uthenging og direkte trussler er sykt. Og ikke minst ufattelig sårende for de det går utover.
Nei takke meg til slike folk... fysj!!
Og stakkars deg!! Håper virkelig du får en bedre opplevelse denne gangen <3
Jeg har heldigvis aldri kommet borti noe slikt før, og de andre forumene jeg har vært på har det alltid vært en vennelig tone :)
 
sånne folk skal vi få pælma ut herfra ;)
 
Da skulle du vært på mitt gamle forum/termingruppe.

Det ble fort store klikker og det var kun de kule kidsa som fikk lov til å si meninga si. Mente du ikke det samme så ble du snakka dritt om på hemmelig forum for kun spesielt invitterte (meg og 3 til som ikke fikk være med).
Jeg ble drapstrua av en jente på PM som mente at når jeg var så uforsvarlig å ikke ta folat (i samråd med lege) så fortjente både jeg og barnet mitt å dø.
Da jeg tok opp denne type oppførsel på generell basis, altså å holde seg innafor kardemommeloven så ble jeg uthengt som syndebukken og lagt for hat. I etterkant har jeg nesten lurt på om dama var ekte eller bare psykopat.
Men vi hadde 3 som laget kvalm og alltid skyldte på andre. Det var helt sykt. Jeg endte opp med å slette hele profilen.
Er det mulig?- :eek: Trodde det var voksne mennesker som var på desse forumene?! Blir sint og lei meg når jeg hører om sånt :(
 
Back
Topp