Desember 2014

Da skulle du vært på mitt gamle forum/termingruppe.

Det ble fort store klikker og det var kun de kule kidsa som fikk lov til å si meninga si. Mente du ikke det samme så ble du snakka dritt om på hemmelig forum for kun spesielt invitterte (meg og 3 til som ikke fikk være med).
Jeg ble drapstrua av en jente på PM som mente at når jeg var så uforsvarlig å ikke ta folat (i samråd med lege) så fortjente både jeg og barnet mitt å dø.
Da jeg tok opp denne type oppførsel på generell basis, altså å holde seg innafor kardemommeloven så ble jeg uthengt som syndebukken og lagt for hat. I etterkant har jeg nesten lurt på om dama var ekte eller bare psykopat.
Men vi hadde 3 som laget kvalm og alltid skyldte på andre. Det var helt sykt. Jeg endte opp med å slette hele profilen.
OMG!!

Vet at det har vært en del troll på forumene oppigjennom årene. Var ett på det forrige jeg var på. Hun var gravid med tvillinger og fødte de premature. Hele forumet tenkte på henne og gråt for henne og barna. Helt til ei anna fødte prematurt og ble overført til det sykehuset tvillingene liksom skulle ligge på. Men var ingen premature tvillinger inne der da så hun ble avslørt. Viste seg at hun herja rundt på flere forum samtidig og var jo da gravid i alle trimester og hadde barn i alle aldre. Hun hadde holdt på i mange år.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Da skulle du vært på mitt gamle forum/termingruppe.

Det ble fort store klikker og det var kun de kule kidsa som fikk lov til å si meninga si. Mente du ikke det samme så ble du snakka dritt om på hemmelig forum for kun spesielt invitterte (meg og 3 til som ikke fikk være med).
Jeg ble drapstrua av en jente på PM som mente at når jeg var så uforsvarlig å ikke ta folat (i samråd med lege) så fortjente både jeg og barnet mitt å dø.
Da jeg tok opp denne type oppførsel på generell basis, altså å holde seg innafor kardemommeloven så ble jeg uthengt som syndebukken og lagt for hat. I etterkant har jeg nesten lurt på om dama var ekte eller bare psykopat.
Men vi hadde 3 som laget kvalm og alltid skyldte på andre. Det var helt sykt. Jeg endte opp med å slette hele profilen.
Kjære vene... Har ikke ord!

❤️ Desember 2014 ❤️

OMG!!

Vet at det har vært en del troll på forumene oppigjennom årene. Var ett på det forrige jeg var på. Hun var gravid med tvillinger og fødte de premature. Hele forumet tenkte på henne og gråt for henne og barna. Helt til ei anna fødte prematurt og ble overført til det sykehuset tvillingene liksom skulle ligge på. Men var ingen premature tvillinger inne der da så hun ble avslørt. Viste seg at hun herja rundt på flere forum samtidig og var jo da gravid i alle trimester og hadde barn i alle aldre. Hun hadde holdt på i mange år.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Har hørt om det. :( Det finnes mange syke folk. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hærlighet...!!! Er det mulig?? :mad:
Noen folk har ingenting inne på eit slikt forum å gjøre.
Å drive med uthenging og direkte trussler er sykt. Og ikke minst ufattelig sårende for de det går utover.
Nei takke meg til slike folk... fysj!!
Og stakkars deg!! Håper virkelig du får en bedre opplevelse denne gangen <3
Jeg har heldigvis aldri kommet borti noe slikt før, og de andre forumene jeg har vært på har det alltid vært en vennelig tone :)
Det er jeg glad for at du ikke har :) Og så langt er opplevelsen veldig hyggelig :) ♡ takk

Er det mulig?- :o Trodde det var voksne mennesker som var på desse forumene?! Blir sint og lei meg når jeg hører om sånt :(
Jeg tror det meste skyldtes hormoner altså *ler*

Det er det sykeste.. Uff nei, tviler på det blir slike tilstander her :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Håper ikke hormonene gjør slik med meg :p Da får dere si ifra :D

Forumtrollet Mio90 :p Hihi, Neida :) Det skjer nok ikke :D

❤️ Desember 2014 ❤️

høhø. jeg tror ikke hormonene ville hørt på noen av oss :D

MEn det er sant som ble sagt her vi er allerede en bra gjeng. Jeg gleder meg til å følge dere :)

høhø. jeg tror ikke hormonene ville hørt på noen av oss :D

MEn det er sant som ble sagt her vi er allerede en bra gjeng. Jeg gleder meg til å følge dere :)
Haha, uff.. blir en spennende tid fremover :p

Termin 26.Desember her :-)
Jeg lurer på en ting, jeg er bare 4+2, og har en legetime på onsdag i neste uke ang noe annet, men vurdere å heller ta opp graviditeten og spørr om de kan ta en test om jeg fortsatt er gravid. Er liveredd for å miste, selv om jeg ikke har vært gravid eller mistet før. Men vil også spørre om ho kan ta litt prøver og slikt. Men har lest meg litt om på nettet, og mange sier man kan få høre hjertelyden allerede i uke 5? Går det altså ? For da vil jeg jo det.

Termin 26.Desember her :)
Jeg lurer på en ting, jeg er bare 4+2, og har en legetime på onsdag i neste uke ang noe annet, men vurdere å heller ta opp graviditeten og spørr om de kan ta en test om jeg fortsatt er gravid. Er liveredd for å miste, selv om jeg ikke har vært gravid eller mistet før. Men vil også spørre om ho kan ta litt prøver og slikt. Men har lest meg litt om på nettet, og mange sier man kan få høre hjertelyden allerede i uke 5? Går det altså ? For da vil jeg jo det.
Gratulerer så mye med spire! :D Hjertet starter å slå midt i uke 5 :) Enten 5+1 eller 5+4, står litt forskjellig :) Her jeg bor vil de ikke lytte etter hjertelyd før i uke 12 fordi det kan være så vanskelig å finne den og man blir unødvendig bekymret :) Men det er sikkert forskjellig praktisert fra sted til sted :)

Omg!! Blir helt sjokkert over de historiene dere kommer med her . Forstår ikke hva som går av enkelte personer som driver på sånn altså. Har jo sett mye rart på anonymforum, men å dikte opp unger og graviditeter her og der? Nei de må jo slite psykisk .

Den gjengen som er her i desember virker helt super alle sammen :-)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Synes denne gruppa virker helt fantastisk. Dere virker som en kjempehyggelig gjeng :D

Var borti noen troll når jeg gikk med mi første, noe som gjorde at jeg holdt meg unna alt da jeg gikk med lillebror. Så jeg er positivt overrasket over dere :D Kanskje desember er en " magisk " mnd :D <3

Gratulerer så mye med spire! :D Hjertet starter å slå midt i uke 5 :) Enten 5+1 eller 5+4, står litt forskjellig :) Her jeg bor vil de ikke lytte etter hjertelyd før i uke 12 fordi det kan være så vanskelig å finne den og man blir unødvendig bekymret :) Men det er sikkert forskjellig praktisert fra sted til sted :)
Tusen takk for det :D Ååh, da vil jeg veldig gjerne spørre de om jeg kan sjekke det :-) Er det noe de må vite på forhånd at jeg skal sjekke, eller kan jeg komme samme dagen og si jeg vil sjekke det? :-) Onsdag i neste uke er jeg 5+1, den dagen jeg har legetime liksom :-)

Gleder meg til å henge sammen med dere alle sammen!!! Blir spennende tider fremover:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Tusen takk for det :D Ååh, da vil jeg veldig gjerne spørre de om jeg kan sjekke det :) Er det noe de må vite på forhånd at jeg skal sjekke, eller kan jeg komme samme dagen og si jeg vil sjekke det? :) Onsdag i neste uke er jeg 5+1, den dagen jeg har legetime liksom :)
Vet ikke om de finner hjertelyden så tidlig så du må være forberedt på å få den beskjeden.. :) Har hvertfall hørt at mange ikke ser det på ul før i uke 6 og jeg ser for meg at det er enda vanskeligere utvendig :) Men er sikkert bare å høre med legen din :) Viss du er veldig bekymra kan det hende du får henvisning til tidlig ul også, det har jeg ikke noe erfaring med så vet ikke hva som "må til" for å få det :)

Back
Topp