OMG!!Da skulle du vært på mitt gamle forum/termingruppe.
Det ble fort store klikker og det var kun de kule kidsa som fikk lov til å si meninga si. Mente du ikke det samme så ble du snakka dritt om på hemmelig forum for kun spesielt invitterte (meg og 3 til som ikke fikk være med).
Jeg ble drapstrua av en jente på PM som mente at når jeg var så uforsvarlig å ikke ta folat (i samråd med lege) så fortjente både jeg og barnet mitt å dø.
Da jeg tok opp denne type oppførsel på generell basis, altså å holde seg innafor kardemommeloven så ble jeg uthengt som syndebukken og lagt for hat. I etterkant har jeg nesten lurt på om dama var ekte eller bare psykopat.
Men vi hadde 3 som laget kvalm og alltid skyldte på andre. Det var helt sykt. Jeg endte opp med å slette hele profilen.
Vet at det har vært en del troll på forumene oppigjennom årene. Var ett på det forrige jeg var på. Hun var gravid med tvillinger og fødte de premature. Hele forumet tenkte på henne og gråt for henne og barna. Helt til ei anna fødte prematurt og ble overført til det sykehuset tvillingene liksom skulle ligge på. Men var ingen premature tvillinger inne der da så hun ble avslørt. Viste seg at hun herja rundt på flere forum samtidig og var jo da gravid i alle trimester og hadde barn i alle aldre. Hun hadde holdt på i mange år.
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen