Da mener jeg absolutt alt.
Undertøy, basisklær, kjoler ++++
Hvor mye penger ville du ha trengt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt alt.Absolutt alt?
Tror jeg måtte ha rundt 50 000 kr Bare for å safe... Er jo ikke akkurat billig med klær heller
Absolutt alt.
Jeg har gått ned 8,5 kg side 17. mai, og skal ned en 25-30 kg mer til neste sommer og da må alt byttes ut.
Driver og setter av penger litt etter litt
Tenker jeg skal belønne meg med en gedigen shopping tur og bruke masse penger når målet er nådd.Altså, absolutt, absolutt alt inkluderer jo også festtøy. Trenger vel ikke erstatte alt på en gang, men litt etterhvert som behovet kommer.
Men, det blir en god del.
Og ikke minst må du ta det noe gradvis. Går du ned så mye er det noen størrelser på veien og måte på hvor lenge du kan gå i nåværende klær og vente på den størrelsen du vil kjøpe?
Kommer an på hvor man velger å handle. Nu by staff klærne elsker jeg, det er noe dyrere enn hm. Hmm.. 50000 kanskje. 20 til ordentlig yttertøy. Men altså. Man sikkert bytte ut garderoben med hm klær og ikke trenge mer enn 20000. Men sørg for at du kjøper bher som passer akkurat når du handler undertøy.Da mener jeg absolutt alt.
Jeg ønsker *litt* bedre kvalitet enn HM og BH har jeg kjøpt i undertøybutikk de siste 15 årene og kommer til å fortsette med detKommer an på hvor man velger å handle. Nu by staff klærne elsker jeg, det er noe dyrere enn hm. Hmm.. 50000 kanskje. 20 til ordentlig yttertøy. Men altså. Man sikkert bytte ut garderoben med hm klær og ikke trenge mer enn 20000. Men sørg for at du kjøper bher som passer akkurat når du handler undertøy.
Man kan fint kare å handle npok for 20.000 uten at det er HM klær heldigvis.Kommer an på hvor man velger å handle. Nu by staff klærne elsker jeg, det er noe dyrere enn hm. Hmm.. 50000 kanskje. 20 til ordentlig yttertøy. Men altså. Man sikkert bytte ut garderoben med hm klær og ikke trenge mer enn 20000. Men sørg for at du kjøper bher som passer akkurat når du handler undertøy.
50.000??? Hvor mye klær kjøper dere egentlig.