Dersom du fødte utan smertelindring sist, ville du ha valgt det igjen?

Ja, i bunn og grunn. Det gikk så raskt sist at jeg ikke fikk noe valg, så ikke sikkert jeg får det denne gangen heller :p
 
Angrer og angrer, jeg skulle få men så gikk det da for fort. :p Hadde gått fint å gjøre det en gang til, om det hadde vært lile fort og greit unnagjort. :)
 
Jeg fødte eldstemann en time etter at vi kom inn på sykehuset, han er født på storken, der får man ikke medisinsk smertelindring. Jeg fikk akupunktur og varme risputer

Ville jeg gjort det igjen? Ikke de risputene, men varme brukte jeg. De to neste har jeg nemlig født hjemme. Så, nei Jeg har aldri angret på at jeg ikke har hatt behov for epidural, jeg er lykkelig for å ikke ha trengt den.
 
Har født alle tre uten smertelindring. Hadde gjort det igjen, ja.
 
Ja, planen er å føde uten smertestillende denne gangen og :)
 
Hadde mye bedre fødselsopplevelser uten smertelindring enn den der jeg fikk prøvd ut hele repertoaret :p
 
Skulle få epidural, men rakk det ikke. Skulle gjerne hatt litt avlastning fra smertene da jeg spydde og ristet ut av benstøtten på hver rietopp i et par timer. Men det gikk så fort at det gikk fint likevel. Ulempen var at det ikke var noen krefter igjen til mini når hun var ute. Så hvis jeg skal føde en gang til, vil jeg gjerne rekke en eller annen form for smertelindring.
 
Begge er født uten smertelindring, og jeg ville ikke hatt noe neste gang heller. Nå blir det aldri noe neste gang da ;)
 
Hadde heller kasta meg utenfor en bru enn å født uten igjen. Var ikke meninga å føde uten, var bare jeg kunne ikke ta pga enkelte ting..
 
Fødte uten smertestillende og vil gjøre det neste gang også
 
Ingen smertelindring her , og det gikk helt fint :) Så ønsker ikke det ved evt. flere
 
Fødte begge to uten smertelindring og ser ingen grunn til å skulle hatt det om jeg skulle ha en nr 3 for min del.
 
Fødte uten smertelindring grunnet rask fødsel (1,5 time) så fikk ingenting. Det var så sykt vondt at jeg håper neste fødsel går tregere og at jeg kan få noen form for smertelindring..
 
Fødte nummer fem uten smertelindring. Gikk kjempefint, og jeg angret ikke i etterkant.

Med nummer seks varslet jeg fra om at jeg skulle ha epidural så fort som råd, før de i det hele tatt satte i gang fødselen. Fikk en akutt angst for smerter, og jeg taklet ikke tanken på å føde.
 
Nei. Aldri i livet :p men fikk epidural "mot slutten", 4 cm og det hjalp.

Men en fødsel som den uten smertelindring? Ta ekstreme migrenesmerter og gang med 50. Neitakk
 
Første min kom til verden på 5 timer og siste på 10 timer. Begge uten smertelindring, og hadde nok gjort det igjen ja
 
Back
Topp