Deres symptomer

Ingen håndfaste symptomer enda, men innbiller meg at jeg "kjenner" noe i magen? Litt rar og støl i magen liksom :)

Veldig kvalm kastet opp en del de siste dagene. Faktisk mest på kvelden. Eller er jeg sykt irritert i kroppen. :P

Stikker i magen, kunne nok sovnet stående. Også holder jeg på å fryse i hjel [emoji23]

Det jobbes godt nedi der nå. Korsryggen verker.
Hormonene er helt ville. Er jeg glad, er jeg veldig glad! Er jeg engstelig, er jeg veldig engstelig!
Fryser, ømme bryst og begynner å få ømme brystvorter.

Er det noen som opplever at negler og hår vokser fortere? Og at neglene blir sterkere? Eller er deg bare jeg som innbiller meg det? [emoji28]

Det jobbes godt nedi der nå. Korsryggen verker.
Hormonene er helt ville. Er jeg glad, er jeg veldig glad! Er jeg engstelig, er jeg veldig engstelig!
Fryser, ømme bryst og begynner å få ømme brystvorter.

Er det noen som opplever at negler og hår vokser fortere? Og at neglene blir sterkere? Eller er deg bare jeg som innbiller meg det? [emoji28]

Jeg vet at b-vitamin hjelper på hår og negler! Faktisk den samme blå pakken anbefales gravide , du tar ikke vitamin kanskje ?:p Føler også at håret vokser,får floker av det Hehe!

Jeg vet at b-vitamin hjelper på hår og negler! Faktisk den samme blå pakken anbefales gravide , du tar ikke vitamin kanskje ?:p Føler også at håret vokser,får floker av det Hehe!

Jeg tar folat, er det b vitamin? [emoji85]
Tenkte å kjøpe den pakka på apoteket for gravide. Hva tar du? [emoji4]

Neglene mine har blitt så slitesterke [emoji1]

Jeg tar folat, er det b vitamin? [emoji85]
Tenkte å kjøpe den pakka på apoteket for gravide. Hva tar du? [emoji4]

Neglene mine har blitt så slitesterke [emoji1]

Satt akkurat og så på det selv, om jeg skal heller kjøpe den pakka for gravide. Tror jeg gjør det:)
Folat er B-vitamin ja :)
Mine negler har også blitt hardere også, når du sier det :p

Satt akkurat og så på det selv, om jeg skal heller kjøpe den pakka for gravide. Tror jeg gjør det:)
Folat er B-vitamin ja :)
Mine negler har også blitt hardere også, når du sier det :p

Husker ikke hva den heter, men fra Nycomed? Men, da tar man ikke folat ved siden av sant? Det blir litt mye?
Jeg er helt ny på alt dette her[emoji16]

[emoji28] ja, du og! Jeg merker stor forskjell!

Husker ikke hva den heter, men fra Nycomed? Men, da tar man ikke folat ved siden av sant? Det blir litt mye?
Jeg er helt ny på alt dette her[emoji16]

[emoji28] ja, du og! Jeg merker stor forskjell!

Er fra nycomed ja! Heter vel bare gravid eller noe tror jeg :) ned ei dame på :) Hehe
Nei ikke folat i tillegg da :) skal være nok i den.
Helt ny selv, mye nytt og sette seg inn i:p

Er fra nycomed ja! Heter vel bare gravid eller noe tror jeg :) ned ei dame på :) Hehe
Nei ikke folat i tillegg da :) skal være nok i den.
Helt ny selv, mye nytt og sette seg inn i:p

Stemmer[emoji4]

Ja, helt utrolig! Alt som skjer med kroppen, helt vilt [emoji2]

:grumpy: Da meldte kvalmen seg! Gir seg ikke heller.. var ikke kvalm i forrige svangerskap. Orker ikke tanken på å gå sånn i lang tid:arghh: noen som har noen gode tips for å lindre?

Kjenner ikke mye , ømme bryster og litt svimmel.. jeg blir bekymret når ikke kvalmen melder seg! Hadde XU tidligere positiv test men ingen kvalme.. endte med full operasjon Mine to andre svangerskap har jeg vært sengeliggende med hyperimesis..

5+1 i dag :)
Svimmel til tider, bittelitt prikking i puppene, litt murringer noen ganger i går, oppblåst.
Og litt humørsvingninger.

Håper kvalmen kommer om en drøy uke som i de andre svangerskapene så det kjennes mer virkelig.

Murringer (kjennes ut som om mensen kommer når som helst), ømme pupper, får vondt i korsryggen på kvelden, trøtt (helt ekstremt) men våkner senest sju hver morgen. Tisser, hele tiden. Gråter av reklamer på TV. Ikke blitt kvalm enda, men det kommer vel. Er 4+6 i dag (tror jeg. Har lang syklus, så vanskelig å vite, kan være 3+6 også).

Til dere som snakket om folat. Det er et b-vitamin og man kan ikke ta "for mye" av det. Jeg spurte på apoteket da jeg tar ren folat og en multivitamin som har folat i seg. Overflødig b-vitamin skilles ut i urinen av seg selv.

Jeg er bare trøtt. Og det er så uvirkelig for meg, etter to svangerskap med hypermesis..

I dag kom kvalmen skikkelig! :yuck: Brakk meg flere ganger men ikke noe mer.( beklager tmi) magen er heller ikke på lag.
Veldig svimmel for tiden og sulten hele tiden! Trøtt utover dagen men lysvåken på morgenen. Litt verking i korsryggen utover dagen og svake murringer. Emosjonell og kan du si:hilarious:

4+6 i dag. Myyyye murring, føler mensen er rett rundt hjørnet. Og veldig oppblåst :shifty:. Er også veldig trøtt, men det kan være det varme været som har vært de siste dagene og ikke et symptom.

Back
Topp