Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Sånn uro og sover kjempe dårlig!Får ikke ro i kroppen.vrir meg. Får ikke sove og føler meg generelt uvel.
Det jobbes godt nedi der nå. Korsryggen verker.
Hormonene er helt ville. Er jeg glad, er jeg veldig glad! Er jeg engstelig, er jeg veldig engstelig!
Fryser, ømme bryst og begynner å få ømme brystvorter.
Er det noen som opplever at negler og hår vokser fortere? Og at neglene blir sterkere? Eller er deg bare jeg som innbiller meg det? [emoji28]
Samme her! Tar lang tid før jeg sovner for jeg er så urolig i kroppen også våkner jeg tidlig å ikke får sove mer.Samme her! Sånn uro og sover kjempe dårlig!
Jeg vet at b-vitamin hjelper på hår og negler! Faktisk den samme blå pakken anbefales gravide , du tar ikke vitamin kanskje ?Føler også at håret vokser,får floker av det Hehe!
Jeg tar folat, er det b vitamin? [emoji85]
Tenkte å kjøpe den pakka på apoteket for gravide. Hva tar du? [emoji4]
Neglene mine har blitt så slitesterke [emoji1]
Satt akkurat og så på det selv, om jeg skal heller kjøpe den pakka for gravide. Tror jeg gjør det
Folat er B-vitamin ja![]()
Mine negler har også blitt hardere også, når du sier det![]()
Husker ikke hva den heter, men fra Nycomed? Men, da tar man ikke folat ved siden av sant? Det blir litt mye?
Jeg er helt ny på alt dette her[emoji16]
[emoji28] ja, du og! Jeg merker stor forskjell!
Er fra nycomed ja! Heter vel bare gravid eller noe tror jegned ei dame på
Hehe
Nei ikke folat i tillegg daskal være nok i den.
Helt ny selv, mye nytt og sette seg inn i![]()
Stemmer[emoji4]
Ja, helt utrolig! Alt som skjer med kroppen, helt vilt [emoji2]
Brakk meg flere ganger men ikke noe mer.( beklager tmi) magen er heller ikke på lag.